רצח, סמים ומין בגליל המערבי

איוב שחאדה נרצח בירכא * חשודים בסחר בסמים מג'ת, אבו סנאן, נהריה ושלומי * תושבת שייח' דנון חשודה בסחיטה מינית


 

פלילים בגליל המערבי:

 

איוב שחאדה, בן 53, נורה למוות אתמול (ראשון 28/11/21) במסגרייה בירכא. המשטרה פתחה בסריקות במקום ובאיסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי מז”פ.

 

כפרניק SHHADE334344 רצח, סמים ומין בגליל המערבי
איוב שחאדה ז”ל מירכא

 

שחאדה הוא אביו של אחד החשודים ברצח סרחאן עטאללה לפני כארבעה חודשים – כפי הנראה על רקע הבחירות לרשות המקומית.

 

**

המשטרה עצרה השבוע שני תושבי אבו סנאן ותושב ג’ת בחשד להחזקת סמים בכמות שאינה לצריכה עצמית. המעצר היה בעקבות פעילות מבצעית יזומה בסמוך לאבו סנאן, לאחר שבלשי תחנת גליל מערבי הבחינו ברכב ובו שלושת החשודים. במהלך החיפוש ברכב אותרו ונתפסו כ-800 גרם חשיש.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-11-28-at-14.30.52-scaled רצח, סמים ומין בגליל המערבי
חשיש נתפס אצל תושבי ג’ת ואבו סנאן

 

הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל והחשודים (בני 32, 21, 20) נעצרו לחקירה בתחנת המשטרה גליל מערבי ובסיומה שוחררו בתנאים מגבילים.

החקירה נמשכת.

 



 

 

**

 

שוטרי תחנת נהריה שנקראו לטפל בסוף השבוע באירוע אלימות במשפחה, הבחינו בגבר ואישה מעוררי חשד, בתוך רכב שהיה במקום. בחיפוש ברכב נתפסו כ-570 גרם של קנאביס מחולק למנות, משקלים אלקטרוניים וכסף מזומן בסך של כ-14,000 ש”ח.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-11-28-at-09.56.02-scaled רצח, סמים ומין בגליל המערבי
קנאביס נתפס ברשות בני זוג משלומי ונהריה

 

השוטרים עצרו את יושבי הרכב, בני זוג תושבי שלומי ונהריה, (23, 28) בחשד לסחר בסמים מסוכנים. החומר החשוד הועבר להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל והכסף הוחרם לטובת הליך חילוט.

 

**

 

תחנת משטרת נהריה עצרה השבוע תושבת שייח דנון בחשד שניסתה לסחוט תושב טמרה על רקע מיני. החקירה נפתחה בעקבות תלונה של תושב טמרה בן 52, אשר יצר קשר באמצעות הרשת החברתית עם תושבת שייח דנון בת 30 וזו הזמינה אותו להגיע לביתה.

כשהגיע לביתה והוריד את חולצתו, נכנס לחדר גבר ואיים עליו כי אם לא יעביר לו סכום כסף גדול, הוא יפיץ תמונותיו ויפגע במשפחתו. שוטרי תחנת נהריה עצרו את החשודה לחקירה בתחנת המשטרה.

 

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן