ד”ר שמחון יקירת שירות המדינה

מנהלת מחוז הצפון במשרד החינוך תקבל את אות "יקיר שירות המדינה" * איכות, מצוינות, חדשנות, איתנות, לכידות ותקווה


 

ד”ר אורנה שמחון, מנהלת מחון צפון במשרד החינוך נבחרה לקבל את אות “יקיר שירות המדינה” בטקס מטעם נציבות שירות המדינה שיתקיים ב 28.5.24 בבית ידיעות אחרונות בתל אביב.

 

כפרניק 5e795e93-6dbc-4194-9f9f-79506850ba4a-scaled ד"ר שמחון יקירת שירות המדינה
ד”ר אורנה שמחון, יקירת שירות המדינה 2024

 

ד”ר שמחון התמנתה למנהלת מחוז בשנת 2007, קודם לתפקידה ביצעה שורה של תפקידי ניהול משמעותיים.

בשנים 2017-2020 ניהלה במקביל, בנוסף על תפקידה, את הטלוויזיה החינוכית ושימשה מנכ”לית בפועל. את שני התפקידים הללו ביצעה בהצטיינות רבה.

בין הסיבות לקבלת האות:

* ד”ר שמחון הובילה והטמיעה שפה ותרבות ארגונית של איכות ומצוינות, שהובילו את מחוז הצפון להישגים מרשימים.

* מזה שמונה שנים מובילה מנהלת המחוז מהלך משמעותי של חדשנות ויזמות והובילה לפיתוח מודל ייחודי לבתי ספר המובילים חשיבת עתיד ופדגוגיה מוטת עתיד.

* בעת מלחמת חרבות ברזל הובילה הנחת עבודה מחוזית, שקיום פעילות חינוכית, בעיצומם של המלחמה והאיום הביטחוני, היא עוגן בחיזוק החוסן המחוזי והלאומי ובהעברת מסרים של איתנות, לכידות ותקווה.

 

בנוסף, פעלה לקליטתם של המפונים מהדרום ומהצפון ונתנה מענה חינוכי ל-16,500 מפונים, זאת בעוד שהד”ר שמחון ובני משפחתה גם הם מפונים מביתם במושב אבן מנחם שעל גבול הצפון.

ליוותה ברגישות את משפחות הנופלים מהצפון, ביקרה את הפצועים ומעל לכל, הכינה את המחוז לתרחיש הסלמה – תרחיש שבו צפון הארץ נמצא תחת לחימה בעצימות גבוה.

השר יואב קיש: “שמח ומברך את ד”ר אורנה שמחון על קבלת אות ‘יקיר שירות המדינה’. אורנה חיה את החינוך בישראל בכלל ובמחוז הצפון בפרט, בתקופת המלחמה המנהיגות וההובלה המקצועית שלה היו חלק משמעותי ביכולתו של משרד החינוך לתת מענה לאתגרי הצפון. כל זאת עושה אורנה בהשקעה אין קץ במסירות ובמקצועיות רבה”.

**

 

יש לציין את ד”ר שמחון לטובה, בכלל ובפרט לנוכח ההידרדרות הקשה באיכות עובדי המדינה – זאת בעיקר בשל המינויים הפוליטיים הקלוקלים, חלוקת הג’ובים וחדלי האישים ההורסים כל חלקה טובה בשירות הציבורי.

 

 


תגובה אחת

  1. א.מ.א הגב

    קידמה אג’נדה פוליטית….. מציינות ממש אינה בראש מעייניה… כרגיל, הפרסים ניתנים למקורבים ולא לאנשים שבאמת ראויים להם. ……

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן