מעבדה ע”ש סא”ל סלאמן חבקה ז”ל

הושקה מעבדת דמיון בחט"ב עמל רב תחומי בינוח ג'ת * והיב סיף: חתירה לחברה טובה יותר, ערכית וחדשנית * ד"ר אורנה שמחון: מחוז צפון מקדם למידה חדשנית ופורצת דרך


 

היום (18.4) חנכה מנהלת מחוז הצפון, ד”ר אורנה שמחון, את מעבדת הדמיון בחט”ב עמל רב תחומי בינוח ג’ת.

המעבדה החדשנית נקראת על שמו של סא”ל סלאמן חבקה מינוח, מפקד גדוד 53 בעוצבת ברק, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה, בן 33  בנופלו.

ההשקה המרגשת נערכה במעמד ראש המועצה המקומית ינוח ג’ת והיב סיף, מייסד ונשיא קרן אתנה אורי בן ארי, נציג קרן רוטברג יעקב רימר, מנכ”לית קרן גלילה יעל בר לב,  מנהל מחלקת החינוך נדים ביבאר, מפקח מחוזי על  מגזר הדרוזי עמאד פארס, מנהל בית הספר האדי חמדאן ובני משפחתו של סא”ל סלאמן חבקה ז”ל.        .

 

כפרניק 6e91afa0-9fbf-454c-a4d6-0bd1b71d92bb-scaled מעבדה ע"ש סא"ל סלאמן חבקה ז"ל
חנוכת מעבדת דמיון בחט”ב עמל ינוח ג’ת. במרכז: והיב סיף וד”ר אורנה שמחון

 

 

כפרניק 7cd8e90c-c468-43b6-9912-62d71fa50bf2-scaled מעבדה ע"ש סא"ל סלאמן חבקה ז"ל

 

מעבדת הדמיון, הכיתה העתידנית והחדשנית בבית הספר, תתרום לקידום למידה אינטראקטיבית, חוייתית התנסותית וחושית, לפיתוח מיומנויות חשיבה, חקר ופתרון בעיות, תעשיר את תהליכי ההוראה החדשניים ותקדם חשיבה יצירתית וסקרנות.



 

ד”ר אורנה שמחון: “נרגשת לחנוך את מעבדת הדמיון על שם סא”ל  סלאמן חבקה, גיבור ישראל, שהגן על אזרחי המדינה ואזרחי בארי באומץ ותושייה ונפל בקרב להגנת המדינה. מחוז צפון חרט על דגלו למידה חדשנית ופורצת דרך ואני מודה לכל השותפים בהקמת מעבדת הדמיון החותרים למימוש יעד זה”.

 

כפרניק afc74c89-4cb7-4ddb-acff-5f2fb601d8e9-scaled מעבדה ע"ש סא"ל סלאמן חבקה ז"ל

 

והיב סיף: “במעבדת הדמיון אנו מנציחים את מורשתו של סא”ל סלאמן חבקה, גיבור ישראל, בהגנתו על המולדת ובחתירתו ליצירת חברה טובה יותר, ערכית וחדשנית”.

אביו של סלאמן, עימאד חבקה: “סלמאן היה מנהיג שהולכים אחריו בעניים עצומות, היווה דוגמה אישית לחייליו, חתר לשמור על ריבונותה של מדינת ישראל, הוביל ופעל למען ניצחון במלחמה”.

ראש המועצה והיב סיף, מנכ”ל קרן אתנה אורי בן ארי ועימאד חבקה אביו של סלאמן חבקה ז”ל  הודו לד”ר אורנה שמחון על תרומתה המשמעותית לקידום החינוך.

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן