אות החינוך לישיבת אורט מעלות

מוטי בן דוד: תרומה אדירה לקהילה * אורנה טל: השראה לכולנו * אלעד ברוך: ערכים של חסד ותורה


 

הישיבה התיכונית אורט מעלות זכתה באות החינוך הממלכתי הדתי והחסד לשנת הלימודים תשפ”ד.

במכתב שנשלח מראש מינהל החינוך הדתי במשרד החינוך למנהלת אגף החינוך בעירייה אורנה טל, נאמר כי מינהל החינוך מוצא את הישיבה התיכונית אורט מעלות, כמוסד ראוי לקבלת האות המכובד.

 

כפרניק 45c5c6d3-6c9f-4f3a-8740-de4aadce06d3-scaled אות החינוך לישיבת אורט מעלות
אות חמד וחסד לישיבה תיכונית אורט מעלות

 

 

הזכייה של הישיבה התיכונית אורט מעלות כמוסד חינוכי מוביל, מביאה לידי ביטוי את מטרת העל של המנהל לחינוך דתי: “בית חינוך כמשפחה” – טיפוח הזהות ציונית דתית, מצוינות לימודית ערכית, חינוך לערכי חסד ומעורבות חברתית.

הטקס הרשמי יתקיים בתאריך ה-26/05/24.

 

בשנת תשפ״ג זכתה הישיבה התיכונית אורט מעלות בפרס החינוך של מחוז צפון במשרד החינוך.

 



 

ראש העיר מוטי בן דוד: “הישיבה התיכונית אורט מעלות בניהולו של ידידנו הרב אלעד ברוך, היא מוסד חינוכי מצוין ברמות הגבוהות ביותר ומוסד שמהווה סמל ומופת בדרכו החינוכית להקניית ערכים ובתרומה אדירה לקהילה בעיר. הישיבה התיכונית הגיעה להישגים מרשימים בתחום הלימודי, הערכי והרגשי-חברתי וזכתה באות המכובד, בשל היותה פורצת דרך בהטמעת הערכים והמצוינות.

“ברצוני להודות לתלמידי הישיבה היקרים ולרב אלעד ברוך מנהל הישיבה התיכונית אורט מעלות, שמנהל את המוסד ביד רמה ולכל צוות בית הספר וצוותי ההוראה, על קבלת הפרס המרשים, על ההישג הנפלא ועל הגאווה הגדולה שהביאו לעירנו. תודה גדולה גם לאורנה טל מנהלת אגף החינוך על הובלת מערכת החינוך ביד רמה למצוינות, להישגים פדגוגיים ולחינוך לערכים כבר מספר שנים ברציפות.

אורנה טל מנהלת אגף החינוך: “אני גאה בתלמידי הישיבה היקרים, בהנהלת הישיבה בצוותי החינוך אין ראויים מכם ! אתם מהווים השראה לכולנו!”

 

כפרניק b7195bbc-940d-4473-a8b3-cc0649e76a21-scaled אות החינוך לישיבת אורט מעלות
ישיבה תיכונית אורט מעלות

 

הרב אלעד ברוך מנהל הישיבה התיכונית: “הישיבה בתיכונית אורט מעלות, חרטה על דגלה סט של ערכים, של חסד, ושל תורה בקהילה ובעיר כולה. אוזנינו כרויות לכל צרכי פעימות הלב העירוניות ואנו מודים למינהל החינוך במשרד החינוך על הכרת התודה וקבלת האות ובמיוחד בתקופה רגישה זו”.

 

תמונות: דוברות והסברה עיריית מעלות-תרשיחא

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן