הוארך מעצר החשוד בתקיפת ראש העיר

בית משפט השלום בעכו האריך ב-3 ימים את מעצרו של מג'די נעים, החשוד כי תקף את מוטי בן דוד


 

השופטת פרחה ג’ובראן-מילר, מבית המשפט השלום בעכו, האריכה אתמול (רביעי) את מעצרו של מג’די נעים מתרשיחא, החשוד בתקיפת ראש העיר מוטי בן דוד בתום ארוחת האיפטאר בתחילת השבוע.

 

כפרניק NAEM2 הוארך מעצר החשוד בתקיפת ראש העיר
משטרת מעלות נגד החשוד מג’די נעים

 

החשוד הסגיר עצמו למשטרה אתמול בבוקר, וזאת לאחר יומיים חיפושים אחריו ואף מעצר של אביו ואחיו בחשד לשיבוש החקירה. האב והאח שוחררו ללא כל תנאים מגבלים.

 

המשטרה ביקשה מכבוד השופטת ג’ובראן-מילר מעצר לשישה ימים.

היא קיבלה, חלקית, את בקשת המשטרה וציינה בהחלטתה כי “לנוכח הפעולות שבוצעו והפעולות שצפוי עוד לבצען, קיימות עילות מעצר של חשש לשיבוש הליכי  חקירה.

“באשר לטיעונים לעניין העדר קיומה של עילת מסוכנות, אני סבורה כי כן קיימת עילת מסוכנות וזאת  בשים לב לאופי האירוע, שכבר קבעתי שלגביו קיים חשד סביר כי הוא ארע, על רקע תפקידו של  המתלונן וזאת בשים לב אף לעברו של החשוד”.

 

 

כפרניק NAEM1-scaled הוארך מעצר החשוד בתקיפת ראש העיר

 

כפרניק NAEM-scaled הוארך מעצר החשוד בתקיפת ראש העיר

 

 

ליעד אלמקייס, בא כח המשטרה, אמר בדיון: “החשש לשיבוש עולה מחומר החקירה. מסוכנות עקב עברו והרשעותיו בתחום האלימות מעלה את רמתה מסוכנות. המתלונן הינו נבחר ציבור, הדבר מצביע על חומרה יתרה באירוע. יש פעולות חקירה שיש חשש לשיבוש על ידי החשוד”.

במהלך הדיון ביקש הסניגור, עו”ד כמיל עודה, לשחרר את נעים לאלתר: “מרבית פעולות החקירה מבחינת חקירת עדים כבר מאחורינו. אין לזקוף לחובת החשוד כי חלק מאותם עדים שזהותם ידועה ליחידה החוקרת טרם נחקרו, לא משנה מה הסיבה, אך לבטח לא ניתן לרשום זאת לחובת החשוד, שאם לא נאמר כן יימצא החשוד נתון על תקן בן ערובה עד שאולי, אם בכלל, אותם אנשים יסכימו למסור גרסה. קשה לי עם הטיעון בדבר קיומה של עילת שיבוש. מדובר בעילה ערטילאית ולא מוחשית”.

עו”ד עודה גם הוסיף כי “לעניין עברו הפלילי, מבלי להמעיט בחומרת עבר פלילי, אולם שעסקינן בעברות שהאחרונה היא מלפני יותר מ- 6 שנים”.

כאמור, בית המשפט האריך את המעצר בשלושה ימים – קרי עד מחר (שישי) בצהרים.

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן