מצוד אחרי תוקף ראש העיר

מוטי בן דוד הותקף בתרשיחא לאחר סעודת איפטאר * טופל בבית החולים ושב לביתו * המשטרה מחפשת אחר התוקף * בן דוד: חש בטוב ושבתי לשגרת העשייה הציבורית. העיר מאופיינת בחיי קהילה משותפים


 

אמש ( 31/3/24) הותקף מוטי בן דוד, ראש עיריית מעלות-תרשיחא, ונחבל בפניו בתום סעודת איפטאר שערך בתרשיחא.

החשוד בתקיפה, תושב תרשיחא (כפי הנראה “מוכר למשטרה”), ברח לאחר האירוע והמשטרה עורכת אחריו חיפושים נרחבים.

אירוע התקיפה היה לאחר תום הסעודה ובדרך למכונית. ככל הנראה פנה התוקף לראש העיר באיזה עניין הקשור לאישורי בניה. בן דוד השיב כי זה לא הזמן לעניין זה, ובתגובה, כאמור הוכה ונחבל. בן דוד פינה עצמו למרכז הרפואי לגליל בנהריה שהוא סובל מחבלות בפניו. מצבו הוגדר קל, ולאחר שעבר בדיקות בחדר המיון וצילומי הדמיה, שוחרר לביתו.

מאחלים לו בריאות והתאוששות מהירה.

 

כפרניק 432211147_797595872398653_2840080926627006130_n-scaled מצוד אחרי תוקף ראש העיר
ראש עיריית מעלות תרשיחא מוטי בן דוד

 

מעיריית מעלות-תרשיחא נמסר כי מגנה ומוקיעה בכל תוקף את התקיפה הפיזית ותופעת האלימות שהופעלה כנגד ראש העיר מוטי בן דוד שהינו נבחר ציבור.

“אנו מצרים על התקרית הקשה והברוטאלית, אין מקום לאלימות מכל סוג שהוא  במחוזותינו” , מסרה העירייה. “מותר לציין כי האירוע החמור לא מאפיין את מרקם החיים המשותף, היציב והאיתן במעלות תרשיחא. אנו סומכים על רשויות החוק כי יפעלו למצות עד תום את הדין עם התוקף”.

 



 

מוטי בן דוד, ראש העיר מעלות תרשיחא:

תושבים יקרים
כפי שרובכם כבר יודעים, אמש בתום סעודת שבירת הצום האיפטאר בתרשיחא, הותקפתי פיזית על-ידי אחד מן הנוכחים במקום ללא כל סיבה הנראית לעין.

ראשית אבקש לציין כי אני חש בטוב וכבר שבתי לשגרת העשייה הציבורית למען העיר ותושביה. זו גם ההזדמנות להודות מקרב לב לכלל התושבים הרבים, החברים והמכרים שהתעניינו ודרשו בשלומי.

האירוע החמור של התקיפה אמש, אינו מתמצה בפגיעה בי כאדם פרטי בלבד, הפגיעה היא בראש ובראשונה גם בעיר מעלות תרשיחא ובתושביה.

אוכלוסיית העיר מעלות תרשיחא כולה, מנהלת חיי קהילה משותפים, עם מרקם ייחודי במתכונת של דו קיום באופן יציב ואיתן.

אנו נמשיך להוביל את העיר מעלות תרשיחא קדימה, תוך שמירה על טוהר המידות ומינהל ציבורי תקין ותוך הקפדה על כבוד הדדי, כבוד האדם והזולת.

שלכם,
מוטי בן דוד
ראש העיר מעלות תרשיחא.

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן