שדרוג במרכז המסחרי

פניית תושבים: הריצוף החדש מסוכן * מירי בן שושן: בסיום העבודה המשטח יהיה חלק. נטפל גם בחניה * המועצה: הנושא יבחן בגמר העבודות


 

בימים האחרונים מתבצעת במרכז המסחרי בכפר ורדים (“שושן הכפר”, בבעלות משפחת בן שושן מחוסן) עבודת ריצוף רחבת היקף, ובהשקעה של מאות אלפי שקלים.

 

כפרניק IMG_20240407_164821-scaled שדרוג במרכז המסחרי
ריצוף חדש במרכז מסחרי כפר ורדים

 

 

כפרניק IMG_20240407_1705400000-scaled שדרוג במרכז המסחרי
מדרגות קטנות והפרשי גובה בריצוף המרכז

 

 

מספר תושבים התלוננו כי הריצוף החדש איננו בטיחותי, וכי הפרשי גובה בין האבנים המשתלבות יוצרים מדרגות שעלולות להיות מסוכנות, בעיקר לאוכלוסיה מבוגרת או לילדים הרצים במרכז. כן דווח על מספר מעידות בשל כך.

בבדיקה שערכנו במקום, נראה שהעבודה טרם הושלמה ובמספר מקומות המדרגות (של סנטימטרים ספורים) עלולות להיות מסוכנות.

 

כפרניק IMG_20240407_164907-scaled שדרוג במרכז המסחרי

 

כפרניק IMG_20240407_170549-scaled שדרוג במרכז המסחרי

 

מירי בן שושן, מנהלת המרכז המסחרי:

כל העבודות במרכז נעשות על-ידי קבלן מקצועי ומנוסה העובד על פי התקן והחוק. עבודת הריצוף נעשית בשעות הלילה וביקשתי מהקבלן לוודא שוב כי כל נושא הבטיחות במקום, סימונים והפרדות מבוצע ללא דופי. העבודות יסתיימו בימים הקרובים, כולל טיפול בשבילים החיצוניים למבנה המרכז המסחרי.

עבודת הפיניש במקום תתבצע באופן ידני להבטחת משטח אחיד וחלק. בסיום העבודות וקבלת הפרויקט נקפיד כי עומד בכל הסטנדרטים של הבטיחות והנגישות.

השקענו בריצוף מאות אלפי שקלים לטובת הציבור ובעלי העסקים, ובדרך עוד פרויקטים ושדרוגים נוספים. בהמשך נטפל גם בחניה במרכז המסחרי כפר ורדים. מבקשת מהציבור להתעזר בסבלנות.

 

כפרניק IMG_20240407_170850-scaled שדרוג במרכז המסחרי
מירי בן שושן: בקרוב נסדיר גם את החניה במרכז המסחרי

 

כפרניק IMG_20240407_164918-scaled שדרוג במרכז המסחרי

 

ממועצה מקומית כפר ורדים נמסר, כי התקיימה פגישה מול בעלי המרכז המסחרי: “העבודה עדיין לא הסתיימה ובגמר העבודות ימציאו הבעלים אישור עמידה בתקני הבטיחות ולפי הוראות יצרן החומר”.

 

 


5 תגובות

  1. נעמי גנזר הגב

    אכן אחכה לסיום העבודה. אבל לומר שזה יפה? ממש לא. הצבע האפור מדכא ומשמים. ניראה שהחומר הכי זול שניתן היה להשיג. אבל כאמור אחכה לסיום העבודה ואז אומר שוב את דברי

  2. ליאת הגב

    אכן הלכתי על הריצוף החדש וכמעט מעדתי, יש המון מקומות שהריצוף החדש ממש בולט ובקלות אפשר למעוד שם. בבקשה הזהרו בלכתכם שם!!! רוצה לראות לאיזה ישורת יגיעו בסיום העבודה!!

  3. סול הגב

    איזו טעות היתה למכור את המרכז המסחרי לגורם פרטי במקום להעביר אותו למועצה לרווחת התושבים וכך גם המועצה לא היתה צריכה לשלם שכר דירה לעצמה .

  4. המועצה: הנושא יבחן בגמר העבודות הגב

    המועצה: הנושא יבחן בגמר העבודות. תשובה פחדנית ונמוכה.
    ומה יקרה אם בסוף הריצוף ימשיך להיות עלוב?
    התשובה של מחלקת ההינדוס תהיה עכשיו מאוחר מידי.!
    לא אבוא למסעדה ולכל מקום אחר כשהריצןף כל כך עלוב.

  5. יפית הגב

    הריצוף היה צריך להיות לפחות ברמה של המיקווה “באר מרים” שהקים היזם בן ששון מחוסאן בעל המרכז המסחרי. ראיתם כמה השקיע שם מכספו?

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן