בהצלחה לבועז סמוכה וניר ג’מבר

נהריה: סנ"צ בועז סמוכה במקום סנ"צ מרי דניאלי * עכו: סנ"צ ניר ג'מבר החליף את נצ"מ איאד פרג'


 

החלפת פיקוד בתחנות משטרת נהריה ועכו:

סגן ניצב בועז סמוכה החליף את מפקדת תחנת נהריה סנ”צ מרי דניאלי, בתום ארבע שנות כהונה והיא מונתה לסגנית מפקד מרחב כרמל.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-11-28-at-20.31.52-scaled בהצלחה לבועז סמוכה וניר ג'מבר
תנ”צ שאול צמח מאחל בהצלחה לסנ”צ בועז סמוכה מת”ח נהריה החדש

 

סנ”צ סמוכה, בן 52 נשוי לרות ואב לשניים, התגייס למשטרת ישראל ב-1991. במהלך השנים ביצע מגוון תפקידי אג”מ ופיקוד ובהם מפקד יס״מ גליל, מת״ח מעלות, סמת״ח חיפה, רע״ן מבצעים ומ״מ ק׳ אג״מ חוף. הוא בעל תואר ראשון בקרימינולוגיה, תואר שני במנהל עסקים ותואר שני נוסף במדעי המדינה.

סנ”צ דניאלי, בת 47 נשואה ואם לארבעה, התגייסה למשטרת ישראל ב-1995 וביצעה מגוון תפקידי הדרכה ופיקוד ובהם, מפקדת מחלקת חוקרים בביה”ס לשוטרים, קצינת חקירות בימ”ר עמקים, ראש משרד חקירות ומודיעין בתחנות בית שאן ועירון, קצינת נוער מחוזית במחוז חוף, סגנית מפקד תחנת חדרה ומפקדת תחנת נהריה. היא בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה ותואר שני בלימודי א”י.

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-11-28-at-20.31.55-scaled בהצלחה לבועז סמוכה וניר ג'מבר
ניצב יורם סופר וסנ”צ מרי דניאלי בסיום תפקידה כמת”ח נהריה

מדברי מפקד מחוז חוף – ניצב יורם סופר בטקס חילופי מת”ח נהריה:

“העיר נהריה הינה מהערים המשגשגות בארץ, עיר חוף של תיירות ובילוי הנותנת מקום לפסיפס גדול של אוכלוסיות ותרבויות, עיר בתנופת בניה, תרבות ובהנהגה המעצבת את המחר. התנופה הזו, מביאה לנו כמשטרה לא מעט אתגרים, הדורשים מפקד חזק ויציב שיידע לחבר את כלל הגורמים למענה השלם.

“האירועים האחרונים שהיו במהלך ימי שומרי החומות עדיין משפיעים עלינו מצד אחד ומצד שני אנו עדים לניסיונות האוכלוסיה כולה להתגבר עליהם ולהחזיר את העיר נהריה והכפרים סביבה לשגרה וזאת בהובלת ראש העיר – מר רונן מרלי שכאן ההזדמנות להודות לו על השת”פ היום יומי.  תחנת נהריה במשך השנים שמרה על מוניטין של מצוינות והישגיות, זאת חרף האתגרים הבטחוניים ואתגרי הפשיעה עימם התחנה מתמודדת.

“מרי, בתקופתך ראינו שינוי של ממש, שינויים שהובילו את התחנה לתוצאות מדהימות והישגים מרשימים, הם בהיבטי פשיעה והן בטיפוח קשרי קהילה. אני מבקש להודות לך על העמידה באתגרים שהציבה התחנה ועל כך שהנהגת את התחנה על בסיס ערכים ודוגמא אישית. מאחל לך בהצלחה בתפקידך כסגנית מפקד מרחב כרמל.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-11-28-at-20.31.55-1-scaled בהצלחה לבועז סמוכה וניר ג'מבר

 

“ולך בועז, מפקד התחנה הנכנס, אתה האדם הנכון לתפקיד. לצד הידע שצברת בתפקידים השונים, יש לך את סל הכלים להצליח. בפניך ניצבים אתגרים חשובים, הן בשירות לציבור ובאכיפת תופעות פשיעה והן בהתמודדות עם אתגרים ביטחוניים. אני בטוח כי הנך נכון וערוך להם ביתר שאת. תודה על כל שעשיתם ועל שעוד תעשו. עלו והצליחו!”

 

**



 

**

 

סגן ניצב ניר ג’מבר החליף את מפקד מפקד תחנת עכו היוצא – נצ”מ איאד פרג’, בתום שנה וחודשיים של כהונה. פרג’ מונה לקצין אגף חקירות מודיעין של מחוז חוף.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-11-28-at-20.31.57-scaled בהצלחה לבועז סמוכה וניר ג'מבר
סנ”צ ניר ג’מבר (מימין) מחליף את נצ”מ איאד פרג’ כמת”ח משטרת עכו

 

סנ״צ ניר מוליה ג׳מבר, בן 47 נשוי לשרה ואב לשלושה, התגייס למשטרת ישראל ב-2001, ביצע מגון תפקידים ובהם: קמב״ל כרמיאל, רמ״ח סוכנים בימ״ר צפון , נציג משטרת ישראל למדינות אפריקה ומזרח תיכון וסמת״ח נצרת. בעל תואר ראשון בריפוי בעיסוק ותואר שני במדעי החברה.

נצ”מ איאד פרג’, בן 53 נשוי לח’אלדה ואב לארבעה, התגייס למשטרת ישראל ב-1994. לאורך השנים ביצע שורה של תפקידי ליבה כמו קצין פשעים בימ”ר צפון , ק. אח”מ ב-5 תחנות במחוז צפון וחוף וביניהן תחנת נהריה, ראש ענף חקירות במחוז צפון,  מפקד תחנת קריית שמונה ומפקד תחנת עכו. מונה לתפקיד קצין אח”מ מחוז חוף. הוא בוגר תואר ראשון ושני בקרימינולוגיה, מדעי המדינה ומנהל עסקים.

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-11-28-at-20.32.02-scaled בהצלחה לבועז סמוכה וניר ג'מבר
ניצב יורם סופר מברך סנ”צ ניר ג’מבר מת”ח עכו הנכנס

 

 

דברי מפקד מחוז חוף של המשטרה ניצב יורם סופר בטקס חילופי מת”ח עכו:

העיר עכו, הינה פסיפס אנושי המורכב מכל בני הדתות ומשמש כראי לחברה בה אנו חיים. במהלך השנה האחרונה אותגרנו, הן במדינה והן במחוז, על ידי ארועי שומר החומות. אירועים אלו השפיעו ועדיין משפיעים ברמה מסוימת על מרקם החיים בכלל ובעכו בפרט.

אנו עדים לניסיונות של כלל האוכלוסיה להתגבר על המשקעים, להחזיר את העיר עכו לשגרת החיים,  למרכזי הקניות והתיירות, הודות למי שמוביל אותה – ראש העיר מר שמעון לנקרי ומכאן זו ההזדמנות להודות לו על שיתוף הפעולה היומיומי, שעה שעה, לילות כימים.

זה המקום להודות גם לגורמי השת”פ ואנשי הציבור והדת על תמיכה בהתמודדות במעלה הדרך ועל ההשבה ההדרגתית של תחושת הביטחון ושגרת החיים.

איאד, היום אתה מוסר את פיקוד התחנה לאחריות ניר. הובלת את תחנת עכו להישגים מרשימים וניכר כי ראית בתפקידך לא פחות משליחות. במהלך פיקודך על התחנה היו לא מעט אתגרים, ביניהם ארועי שומר חומות עליהם פיקדת בנחישות ובעוצמה.

מאחל לך הצלחה כקצין אח”מ מחוז חוף. אין ספק שגם שם צפויים לך אתגרים רבים.

ניר, ברוך הבא למחוז חוף ולתחנת עכו. האחריות לביטחון ושלום תושבי העיר, עוברת אליך.

לאחר שמילאת מספר תפקידים מרכזיים, בהם נציג משטרת ישראל למדינות אפריקה וסגן מפקד תחנת נצרת אני רואה בך האיש הנכון ביותר לעמוד בראש התחנה ולהוביל אותה יחד עם קציניה ושוטריה.

 

טקס החילופים בתחנות נהריה ועכו  היו במעמד מפקד מחוז חוף- ניצב יורם סופר, מפקד מרחב אשר- תנ”צ שאול צמח, סגני פיקוד המחוז ומרחב אשר. כן השתתפו שדרת הפיקוד במחוז, המרחב, ראשי רשויות, ובני משפחה.

 

צילומים: משטרת ישראל.

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן