מגמות מדעי החברה,, המוזיקה והתיאטרון בערבי סיום מרגשים ועשירים בתוכן.
אקורד סיום מרהיב למגמות התיכון באמירים
אמנם חופשת הקיץ כבר החלה, אבל צלילם של הימים האחרונים של שנת הלימודים עדיין נישאים באוויר. שלוש ממגמות התיכון, פתחו את שעריהם לקהילת בית הספר, להורים ואנשי הכפר להשתתף במפגשים מסכמים של השנה.
מגמת מדעי החברה: ביום שלישי ה16/6/15 התקיים ערב סיום חגיגי במארג של בוגרי המגמה ממחזור א'. החלק הראשון של הערב עמד בסימן עבודות הגמר של תלמידי/ות י"ב בהנחייתה של גלית פוקס-לוי רכזת המגמה. כל תלמיד הציג את עבודתו סביב שולחן עגול וניהל דיון רב-גילאי בקבוצתו. הנושאים הנבחרים לעבודת הגמר היו רבים ומגוונים: הקשר בין דימוי גוף לעיסוק במחול, הקשר בין סדר לידה לאוריינטציית עתיד, הקשר בין עיסוק בספורט להתמודדות עם מצבי לחץ ועוד. העבודות ודרך הצגתן קצרו מחמאות ועמדו בדרישות האקדמיות של עבודת סמינריון.
בחלקו השני של הערב התקיימה הרצאת מופע של שירלי יובל-יאיר, פסיכולוגית, סופרת ילדים ומוזיקאית בנושא: "המדע של האושר". ההרצאה היתה מרתקת ומלווה במסרים אופטימיים ובשירים בליווי גיטרה בשיתוף הקהל. למדנו כי ניתן להתאמן על חשיבה חיובית ובכך להיות מאושרים יותר.
לסיום הערב, לאחר צרור ברכות ותודות, התכבדו המוזמנים בעוגה חגיגית שהכינה מורתנו גלית בעזרתה של שקד משה, תלמידת המגמה שעיצבה את לוגו המגמה שקישט את העוגה.
מגמת המוסיקה: קונצרט סוף השנה של מגמת המוזיקה התקיים בגינת מרכז המוזיקה. הדשא המטופח, המוזיקה הטובה, התרבות, ההומור, ערב של הנאה צרופה. הרכבי נגינה ושירה, של תלמידי מגמת המוזיקה בכפר עלו ושרו, ניגנו, דיברו והצחיקו. המוזיקה נבחרה בקפידה, הביצועים היו מיוחדים ומקצועיים. בין הביצועים התלמידים ניגנו שיר של פיירוז בשפה הערבית בביצועה של קארין ח'יר מכיתה י'.
ראשון בירך ראש המועצה, מר סיון יחיאלי. סיון השווה את הגינה היפה בחצר מרכז המוזיקה, את הצלילים ואף את מזג האוויר לאלה שבאירופה. "אנחנו חלוצים, ואנחנו מאמינים בדרך שלנו והקמנו תיכון לתפארת. ראובן מלאך, מרכז המגמה, הוא משוגע לדבר", אמר יחיאלי ושיבח את עשייתו של מלאך לקידום החינוך המוזיקלי בכפר ורדים.
בסופו של הערב קיבלו התלמידים הבוגרים תעודות הוקרה על דרכם המרשימה במגמה.
מגמת תיאטרון: במסגרת הפקות הבגרות, עלו עשרה מתלמידי שכבת י"א לחמישה דיאלוגים מרגשים. 'למות. מצחוק' היה השם שנבחר לערב זה וכך גם הדיאלוגים שעסקו בחיים, במוות ובהומור שבניהם. פאניה, מרכזת המגמה אמרה כי "עדיפה הסובלימציה לנושא המוות על הבמה ושהתיאטרון נותן אפשרות לדון ולהציג כל דבר שבא עמוק מתוך הנפש".
השארת תגובה