מסע מרתק


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
אייל כץ

התערוכה הקבוצתית "מסע ישראלי" מספקת חוויה מרגשת ומעוררת מחשבה.

כפרניק ek2 מסע מרתק

התערוכה הקבוצתית "מסע ישראלי" מספקת חוויה מרגשת ומעוררת מחשבה

 

המלצה חמה: בקרו בתערוכה הקבוצתית "מסע ישראלי", המוצגת בבניין המשכל של כפר ורדים.

הביקור מרתק בעיקר בזכות הסיפורים הקצרים הנלווים לעבודות. כל אחד מ-26 האמנים המציגים בתערוכה כתב טקסט קצר המלווה את העבודות או העבודה שבחר להציג (והעבודות מרשימות כשלעצמן), והתוצאה היא לקט של סיפורים אישיים מרגשים ומרתקים. וכמובן – ישראלים.

כך למשל, סיפורה של נחמה באר על יום הולדת אופייני מימי ילדותה בשכונת עמידר, עם דרמה גדולה באמצע וסוף טוב; או סיפורה הנוגע ללב של אסתי כץ, על אכזבתו המרה של אביה ניצול השואה מהחוויה הראשונה שלו בארץ ישראל; זיכרונותיה של עדי גרינפלד משכונת ילדותה בנהריה ועוד ועוד.

 

 

כפרניק ek1 מסע מרתק

 

אפשר להצטער על העובדה שרק אמנים מבוגרים יחסית נענו לאתגר, ואולי גם ניתן היה להשקיע יותר בשילוט שמחוץ למארג. אבל האוצרת מרים שטרן וכל שותפיה למלאכה מוועד האמנים של כפר ורדים (ורשימת הקרדיטים ארוכה) העמידו תערוכה מיוחדת, איכותית, מגוונת ונוגעת. והם עשו זאת בחלל מאתגר ותוך השקעה של שעות רבות בהתנדבות. ומה שהכי חשוב – התוצאה היא חוויה מיוחדת, מעוררת מחשבה ותגובה רגשית, בדיוק כמו שאמנות צריכה לעשות.

חבל שהתערוכה מוצגת לזמן קצר כל כך, ושעות הביקור בימי חול מקשות מאוד על אנשים עובדים לבקר בה. אבל שווה להתאמץ, ואפשר כמובן להגיע בשבתות או ביום העצמאות.

 

*

עדכון! התערוכה תהא פתוחה עד ה-9.5 וזאת לאור ביקוש של מבקרים ובתי הספר.

שעות הפתיחה כל יום בין השעות 11-16 להוציא ימי שישי עד 13.00.

ביום שבת הקרובה – 29.4 בשעה 11.30 יתקיים:

שיח גלריה ותיאטרון פלייבק בהדרכת מעיינה לוין.

נשמח לראותכם.

וועד האמנים.


0 תגובות

  1. בן עמי הגב

    תערוכה
    מרשים

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן