הסופרים “שלנו”


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
נטע אבלס

עירית יונה, איילת עוז, נירית אושר, דב אהבה, צילה שנהר ועוד בהפנינג עם אלה הררי, דורית מזרחי ואורי גולדשטיין.

כפרניק br1 הסופרים "שלנו"

עירית יונה, איילת עוז, נירית אושר, דב אהבה, צילה שנהר ועוד בהפנינג עם אלה הררי, דורית מזרחי ואורי גולדשטיין.

 

כפרניק br4 הסופרים "שלנו"

 

 

הפנינג שבוע הספר בכפר ורדים

הספריה בשיתוף עם "המרכז למשפחה" שבמרכז הקהילתי כפר ורדים, ערכו השבוע אירוע חגיגי  שהתווסף לשלל האירועים האחרים שהתקיימו בספריה לכבוד שבוע הספר. האירוע התקיים ביום א' 11/6/17 אחר הצהרים בחורשת "בר-בת" וכלל שלל פעילויות ברוח קהילתית, ביניהן פינת "צור ספר" לילדים, וסיפורי אצבעות לקטנטנים שהעבירה דורית מזרחי.

מספרת הסיפורים אלה הררי קיבצה סביבה את הילדים שהגיעו ונהנו לשמוע את הסיפור "ביקור בבאלי שבאינדונזיה" – סיפור מתוך סיפורי עמים. בין הבאים לחורשה הסתובב הבובנאי אורי גולדשטיין מתיאטרון "הקוקיה" עם "לואי" – בובה בדמות מנקה רחובות זקן וטוב לב. אורי ולואי גם יחד שעשעו וסקרנו את הבאים.

דוכן למכירת ספרים חדשים של סטימצקי הציע את מרכולתו לבאים, לצד ספרי יד שניה מהספריה שהוצעו למכירה במחיר סמלי. "סופרים משלנו", סופרי הכפר, הציגו את ספריהם, וכך נוצרה הזדמנות מיוחדת להכיר את תושבי הכפר הכותבים. תושבים רבים ביקרו, קנו, השתתפו ונהנו.


0 תגובות

  1. בוכבינדר הגב

    גם מבוגרים כותבים בכפר.

    הייתי. נהניתי.  היו הרבה ילדים שנהנו. צעירים וצעירות.היה לי חסר לראות אנשים מבוגרים שכותבים והם גרים בכפר.אני פונה אל מרכז הקהילתי,לספריה ולמרכז המשפחה לקחת בחשבון גם את האנשים המבוגרים.שבוע הספר לא שייך  מגיל שנתיים עד גיל 40+.

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן