קרדיולוג ילדים בכללית נהריה

 חדש: ד"ר גור מיינצר קרדיולוג ילדים בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי


 

 

ד”ר גור מיינצר החל לתת שירות במכון הלב של כללית בנהריה.

ד”ר מייצנר (49), נשוי + 4, מתגורר בחיפה ובוגר לימודי רפואה מהטכניון.  את הסטאז’ ביצע בבית חולים רמב”ם, התמחות ברפואת ילדים סיים במרכז רפואי כרמל מקבוצת כללית, תת-התמחות בקרדיולוגיה ילדים סיים בבית חולים רות לילדים ברמב״ם והתמחות על בצנתורי לב ילדים ביצע בבית חולים אבלינה לילדים בלונדון.

 

כפרניק GURM קרדיולוג ילדים בכללית נהריה
ד”ר גור מיינצר, מכון הלב של כללית בנהריה.

 

עד לפני שנה ד”ר מיינצר ניהל את יחידת צנתורי לב ילדים בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים וכעת הוא עובד כמצנתר לב ילדים ומומי לב מולדים בבית החולים שיבא. הוא התחיל לראשונה בישראל תכנית של צנתורי פגים וצנתורי עוברים.

את ד”ר מיינצר ניתן לפגוש בימי א’ אחה”צ במרפאת כללית בנאות פרס בחיפה ובימי שישי במכון הלב של כללית בנהריה. זימון תור דרך 2700*.

במכון הלב בנהריה בניהולו של ד”ר עבוד מועין ניתן לקבל שירות של מומחים בקרדיולוגיה, קרדיולוגית ילדים, בדיקת אקו לב ומבחן מאמץ ובקרוב מאוד התווספו למרפאה שירותי כירורגיה.

“אני שמח להצטרף לצוותי כללית. אני אוהב לעזור למטופלים, סביבת העבודה שמאפשרת לשלב אתגרים, קידמה ושינוי, כמו גם העבודה מול האנשים ומתן עזרה כשהם זקוקים לנו, זה מה שמניע אותי בכל יום מחדש”, מסכם ד”ר מיינצר.

 



 

בנוסף לשירותים הניתנים במרפאות, כאשר מתעוררת בעיה רפואית אין הצורך לצאת מהבית, לנוחיותכם – ייעוץ און ליין, ללא עלות למבוטחי כללית, ובו ניתן לקבל ייעוץ על ידי מומחים איכותיים ומנוסים ברפואת משפחה, ילדים ועור בווידאו-צ’ט. שירותי רופאי ילדים און ליין פועל 24 שעות ביממה, בסופי שבוע וחגים. שירות רופאי משפחה פעול במהלך כל השבוע, כולל סופי שבוע וחגים בין השעות 13:00-23:00, שירות רופאי עור און ליין פועל במהלך השבוע בין השעות 08:00-22:00 וימי שישי 08:00-13:00.

 




תגובה אחת

  1. א.בלב הגב

    מעניין איך פתאום יש תגבור ברופאי קרדילוגיית ילדים. מעניין מה הסיבה

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן