הוקרה לפרופ’ ברהום

מודה ל-3,200 העובדים ומעביר מסר של מתינות, חמלה והומאניות, תוך שיתוף פעולה בין כלל המגזרים והדתות


 

באירוע חגיגי שהתקיים השבוע במסעדת “רוטס” בעכו, קיבל מנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה, פרופ’ מסעד ברהום, תעודת הוקרה מעמותת “קשת” למען חיים משותפים שבעכו וממועדון “רוטרי” עכו.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-12-13-at-13.17.26-scaled הוקרה לפרופ' ברהום
פרופ’ מסעד ברהום מקבל תעודת הוקרה מעמותת “קשת” וממועדון “רוטרי” עכו

 

 

הטקס נערך במעמד ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי; מנכ”ל העירייה, יניב אשור; יושבי הראש של עמותת “קשת”, זוהיר בהלול וחיים אסולין; נשיאת “רוטרי” עכו, עדנה חן, ואישי ציבור נוספים מהאזור המייצגים את המגזר היהודי, הנוצרי, המוסלמי, הדרוזי והבהאי.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-12-13-at-13.17.50-scaled הוקרה לפרופ' ברהום
פרופ’ מסעד ברהום וזוהיר בהלול

 

פרופ’ ברהום, העומד בראש המרכז הרפואי לגליל ב-15 השנים האחרונות, קיבל את תעודת ההוקרה על מנהיגות מקצועית ומסורה, ודאגה לבריאות תושבי האזור. תחת שרביטו של פרופ’ ברהום עובר המרכז הרפואי לגליל תקופת צמיחה ומהפכה בריאותית, במהלכה הפך למרכז הרפואי הגדול בגליל והמרכז הרפואי הממשלתי השני בגודלו צפונית לתל אביב.

 

צילומים לעיל: אבי זוהר



 

בנאומו הדגיש פרופ’ ברהום, כי המרכז הרפואי שבראשו הוא עומד חרט על דגלו את המילים “אדם לאדם אדם”, הלקוחות מפסק דין של נשיא בית המשפט העליון לשעבר, פרופ’ אהרן ברק, שאמר: “אדם לאדם לא זאב, אדם לאדם לא מלאך, אדם לאדם אדם”.

כמו כן אמר פרופ’ ברהום, כי במרכז הרפואי מחקו מהלכסיקון מונחים כמו מגזר, דת, לאום או דעות פוליטיות, מכיוון שכל הנכנס בשעריו הוא או מטפל או מטופל, ומעל הכל הוא אדם, וככזה יקבל מבני אדם אחרים יחס של אדם. הוא הוסיף כי שמח וגאה בכך שהמרכז הרפואי לגליל הפך לסמל של קיום רב-תרבותי, סובלנות וחיים משותפים, אשר אינו מתעלם מחילוקי הדעות או הבדלי התפיסות והאמונות, אלא חי עימם, בשגרה ובחירום, בימים היפים והמחייכים ובימים המתוחים והקודרים.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-12-13-at-13.18.08-scaled הוקרה לפרופ' ברהום
פרופ’ ברהום: מודה ל-3200 עובדי המרכז הרפואי לגליל. צילום רוני אלברט

 

פרופ’ ברהום: “אני מודה ל-3,200 עובדות ועובדי המרכז הרפואי, ומקדיש להם את תעודת ההוקרה שקיבלתי. כמו כן, אני מבקש להעביר מסר של מתינות, חמלה והומאניות, תוך שיתוף פעולה בין כלל המגזרים והדתות, בבחינת שלם שגדול מסך חלקיו”.

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן