ירי, תקיפה ועבירות רכב

כתב אישום חמור נגד שלושה צעירים משייח' דנון * תושב מזרעה נהג בתקופת שלילה ברכב האסור לשימוש * ירי באבו סנאן


 

פרקליטות מחוז חיפה הגישה השבוע לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד עבד עכאוי בן 19, סוראקה עכאוי בן 21, עלי עכאוי בן 20 ועבד עכאוי בן 19 – שלושה אחים תושבי שייח’ דנון בגין תקיפת מאבטח במרכז הרפואי לגליל נהריה וגניבת נשקו.

 

כפרניק 8b6e7043-9ea2-4097-b6ec-28a01eb7aa48 ירי, תקיפה ועבירות רכב
כתב אישום נגד עבד, סוראקה ועלי עכאוי

 

 

מכתב האישום עולה, כי שלושת הנאשמים הגיעו לבית החולים בנהריה על-מנת לקבל טיפול עבור הנאשם עבד עכאוי. בתום הטיפול, התקשו הנאשמים לתפעל את המכונה לתשלום בחניה. הם פנו לעזרת המאבטח, אולם שוב ללא הצלחה. בעקבות כך החל ויכוח, כאשר הנאשמים סוראקה עכאוי ועלי עכאוי החלו לצעוק על המאבטח, ובהמשך אף תקפו אותו.

מאבטח נוסף הגיע למקום קטטה במטרה להרגיע ולהפריד, אולם גם הנאשם עבד עכאוי הצטרף לחבריו המכים ואף משך את האקדח מנרתיקו של המאבטח בכוח, וקרע את כבל האבטחה.

 

כפרניק MRLA ירי, תקיפה ועבירות רכב
המרכז הרפואי לגליל בנהריה. ארכיון. צילום רוני אלברט

 

בהמשך, על פי כתב האישום, ניסה עבד לדרוך את האקדח ללא הצלחה. הוא החל לנופף עם האקדח באיומים כלפי מאבטחים נוספים שהוזעקו ולעבר עוברי אורח במקום. כן כיוון את האקדח כלפי המאבטח. לנוכח הסכנה, שלף המאבטח הנוסף את אקדחו האישי, דרך אותו והורה לנאשם עבד לעזוב את הנשק.

אביו של עבד, שהיה בסמוך, צעק לעברו שיניח את האקדח. בתגובה לכך, זרק את האקדח בחוזקה לעבר המאבטח, שהתכופף  והתחמק מהפגיעה.

כתב האישום מייחס לנאשמים עבירות של תקיפת עובד ציבור ותקיפה בנסיבות מחמירות. עבד גם מואשם בעבירות בנשק. בנוסף הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

 



 

השבוע הוגש כתב אישום נגד יחיא ברמכי, תושב מזרעה בן 21, אשר נתפס לפני מספר שבועות סמוך לאבו סנאן, כשהוא נוהג ברכב כשהוא בפסילת רישיון בהחלטת בית משפט, ללא רישיון רכב, ללא ביטוח וברכב “משופר” האסור לשימוש.

 

 

 

 

כפרניק 0e38b511-8a88-4dc7-a819-f45c4c593bcd ירי, תקיפה ועבירות רכב

 

צילומים: משטרת ישראל

ברמכי נעצר על ידי שוטרי מרחב אשר במחוז חוף, כאשר בוחני המשטרה נדהמו לגלות כי הרכב שופר במאות כוחות סוס נוספים ועוד שיפורים בלתי חוקיים רבים, כמו גם ליקויים בטיחותיים המסכנים את הנהג ואת ציבור הנהגים האחרים.

כאמור, בתום החקירה הוגש כתב אישום.

 

**

 

במהלך סוף השבוע שוטרי מרחב אשר פתחו בחקירה לאחר קבלת דיווח על חשד לירי לעבר אדם בכפר אבו סנאן בגזרת תחנת גליל מערבי. לא היו נפגעים מהירי.

 

עם התקדמות החקירה עצרו השוטרים לתחנה מספר מעורבים וביניהם חשוד תושב הכפר בן 28, החשוד בירי. בסיום חקירתו נכלא.

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן