תנו לצה”ל לנצח. ת’קורונה


חיילי גדוד רפואה הוצבו במרכז הרפואי לגליל * סא”ל (מיל’) יאיר חברוני: נמשיך לעזור היכן שצריך * פרופ’ ברהום: ערבות הדדית

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-10-12-at-17.09.29-scaled תנו לצה"ל לנצח. ת'קורונה
סא”ל (מיל’) יאיר חברוני וחלק מחיילי פיקוד העורף צילום: אלי כהן

 

המרכז הרפואי לגליל בנהריה החל לאחרונה לקבל סיוע מצה”ל, בדמות חיילי גר”פ (גדודי רפואה) של פיקוד צפון בפיקוד העורף, וזאת במטרה לסייע בהתמודדות עם נגיף הקורונה ובטיפול בחולים המאומתים.
גדוד הרפואה הקים יחצ”ב (יחידה צבאית בית חולים) בשטח המרכז הרפואי, שהינה יחידה המפעילה את חיילי הפלוגה של המרכז הרפואי, אליו הם משתייכים בשעת חירום.
עיקר העשייה של גדוד הרפואה – הכולל חיילים שלבושים בווסטים בצבע כתום – לסייע למרכז הרפואי בשינוע החולים ממחלקה למחלקה, בסיוע לצוותים הרפואיים בפתיחת מחלקות קורונה נוספות, וכן באיסוף בדיקות קורונה ובדיקות דם מכלל המחלקות והעברתן לאגף המעבדות.

מג”ד גר”פ צפון, סא”ל (מיל’) יאיר חברוני: “תמיד הכינו אותנו לתרחישים ביולוגיים וכימיים, ופתאום הגיעה הקורונה וטרפה את הקלפים. גדוד הרפואה הפך להיות גדוד מסייע וחיוני בבתי חולים ברחבי הארץ, וכך גם במרכז הרפואי בנהריה. אני גאה בגדוד שלי ובפעילות שלו, ואנו נמשיך לעזור למי שצריך”.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום: “אני מודה לצה”ל על הסיוע הרב שאנו מקבלים בתקופה כה מאתגרת ומורכבת. זה משמח מאוד לראות שבעקבות התפשטות הנגיף יש גילויים מרגשים של ערבות הדדית ואהבת חינם בין האנשים בעוצמות שקשה לתאר במילים”.


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן