שר הביטחון עם קו העימות


גנץ: לרדוף אחרי המנהיגות המקומית * דווידוביץ: נאבקים על תכנית המיגון והטבות המס * בן מובחר: שבעים מהבטחות ומתכניות שלא מומשו

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-06-02-at-19.09.03-scaled שר הביטחון עם קו העימות
פורום קו העימות. שמואלי שלישי משמאל

 

פורום קו העימות אירח היום אחה”צ (שלישי 2.6.20) את ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ, והשר לעניינים אזרחיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון – לישיבת עבודה ראשונה עם כניסתם לתפקיד. במפגש, במ.א. מבואות חרמון, השתתפו גם אלוף פיקוד צפון אמיר ברעם, ראשי הרשויות בפורום (כולל אייל שמואלי מכפר ורדים וארקדי פומרנץ ממעלות-תרשיחא) ובעלי התפקידים במשרד הביטחון ובצה”ל.

גנץ אמר במפגש: ״שמחתי להיפגש עם ההנהגה המקומית של יישובי קו העימות, אנשים טובים שאני מכיר מזה שנים רבות. הנהגה אחראית, יציבה שמביאה לפיתוח מרשים של היישובים. אנחנו נמצאים בתקופה מורכבת, ואני מתכוון לעשות את כל מה שאפשר בכדי להמשיך את תנופת הפיתוח ולאפשר לתושבי הצפון לחיות בשקט וברווחה. מבחינתי, ההנחיה לדרגים המקצועיים היא שאנחנו צריכים לרדוף אחרי המנהיגות המקומית, ולא היא אחרינו בכדי לנסות ולסייע לתושבים”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-06-02-at-19.09.03-1-scaled שר הביטחון עם קו העימות
בני גנץ עם פורום קו העימות

 

משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו”ר פורום קו העימות: “שמח מאוד שמיד עם כניסתם למשרד הביטחון, ראו לנכון השרים ובעלי התפקידים להגיע למפגש ראשי רשויות פורום קו העימות.

“ביטחון תושבי הצפון הוא קריטי לחוסנה של מדינת ישראל. לאחר תקופה ארוכה של עיכובים וחוסר תפקוד המערכת בשל הבחירות החוזרות, זהו הזמן לפעול בנחישות לטיפול בסוגיות הבוערות שעל סדר היום, ובראשן תכנית מיגון הצפון שאושרה כבר ב-2018 ועדיין אנו נאלצים להיאבק על העברת תקציבים לביצועה בשטח; הארכת הוראת השעה ותיקון חוק הטבות המס אשר יטפל בפגיעה החמורה בתושבי הצפון השומרים בנוכחותם על גבול הצפון; הקמת מרכזי חוסן אזוריים שיאגמו משאבים ויטפלו בצרכים הנפשיים, הפיזיים והקהילתיים של התושבים. כפי שהשכילה המדינה להשקיע בדרום הגיע העת להשקעה היקפית בצפון. הנושאים שהועלו על ידינו זכו להתייחסות הולמת ומחויבות לקידומם בטווח המיידי.”

בני בן-מובחר, יו”ר אשכול רשויות גליל מזרחי וראש מועצה אזורית מבואות החרמון אשר אירח את מפגש פורום קו העימות אמר לגנץ וביטון: “יש לכם תפקיד חשוב בתקופה רגישה ואנו, ראשי הרשויות, מאמינים בכם שתובילו ותנהיגו ותקחו אחריות על ביטחונם של תושבי הצפון. יישובי הצפון שבעים מהבטחות ומתכניות שלא מומשו. אנו מצפים שמשרד הביטחון ידאג לכל הקשור לביטחון כדי שאנו, ראשי הרשויות נתפנה לעסוק בהיבטים האזרחיים של פיתוח כלכלי, שיפור איכות החיים, קידום הבריאות, התחבורה והחינוך לרווחת התושבים.

“כפי שהצהרתם: בואו נשים יחד את המדינה לפני הכל ונפעל למען התושבים”.

 

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

 


תגובה אחת

  1. אבי הגב

    לייצג את כפר ורדים ולהציגו כיישוב קו עימות פשוט מגוחך…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן