רותי ביטון, יילדה את נכדתה

22.2.22: ביטון ממעלות-תרשיחא, שימשה כמיילדת של אינה, אשתו של ניר (בנה) * הנכדה/בת: ליב


 

במסגרת הניסים והנפלאות של התאריך המאגי: 2/2/22 – גם במרכז הרפואי לגליל בנהריה מדווחים על אירוע מיוחד:

רותי ביטון,  בת 63 ממעלות-תרשיחא – משמשת מיילדת במרכז הרפואי לגליל בנהריה מזה 40 שנה, אבל שום דבר לא הכין אותה לרגע בו הייתה המיילדת של נכדתה, בתם הבכורה של כלתה אינה ובנה ניר ביטון, תושבי טירת כרמל שליד חיפה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-02-22-at-12.27.24-scaled רותי ביטון, יילדה את נכדתה
המיילדת רותי ביטון עם כלתה אינה, הבן ניר והנכדה ליב צילום: דוברות המרכז הרפואי לגליל

 

ליב, בתם הבכורה של אינה וניר, נולדה במשקל 3.522 ק”ג, בשעת צהריים, בניתוח קיסרי מתוכנן. את הניתוח ביצע מנהל אגף נשים ויולדות, פרופ’ ליאור לבנשטיין, בניתוח קיסרי צרפתי – שיטה כירורגית חדשנית הכוללת ביצוע חתכים קטנים יותר דרך מיקומים השונים מהניתוח הרגיל. בניתוח מסוג זה, היולדת יכולה לרדת מהמיטה שעות ספורות לאחר הניתוח, ומשך האשפוז מתקצר ל-48 שעות בלבד, כאשר גם בן הזוג יכול להיות נוכח בלידה, כפי שהיה גם הפעם.



 

אינה מספרת: “זה מרגש ללדת בתאריך 22.2.22, וזה עוד יותר מרגש שחמותי יילדה אותי. גם העובדה שמדובר בניתוח קיסרי צרפתי מוסיפה לחוויה המדהימה, כי אני כבר יכולה לרדת מהמיטה ומרגישה מצוין. אני מבקשת להודות לכל הצוות הרפואי והסיעודי המדהים. זו היתה חוויה יוצאת דופן שלא אשכח כל חיי”.

רותי ביטון: “במשך 40 שנותיי כמיילדת, מעולם לא חוויתי אירוע כה מרגש, בו זכיתי ליילד את אחד מנכדיי. מצד אחד, זו התרגשות מאוד גדולה, אבל מצד שני, לא נתתי להתרגשות לגבור עלי במהלך העבודה, כי בסך הכל העבודה הזו כמיילדת הפכה לחלק מהטבע שלי ואני עושה את הדברים בצורה כמעט אוטומטית”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-02-22-at-12.27.36-scaled רותי ביטון, יילדה את נכדתה

 

 

במהלך התאריך 22/2/22 נערך הפנינג חגיגי באגף נשים ויולדות, עם לא מעט ניתוחים קיסריים מתוכננים, של נשים שביקשו ללדת בתאריך מיוחד זה.

ב-2.2.22 היו במרכז הרפואי לגליל בנהריה: 17 לידות (11 בנות ו-6 בנים), מתוכן ארבעה ניתוחים קיסריים אלקטיביים.

 

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן