פרופ’ ברהום אביר איכות השלטון

מפעל חיים למנהל המרכז הרפואי לגליל שיקבל את אות "אביר איכות השלטון" מהתנועה לאיכות השלטון


 

מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ’ מסעד ברהום, זכה באות “אביר איכות השלטון”, מטעם התנועה לאיכות השלטון, בקטגוריית מפעל חיים.

 

כפרניק 281286298_2705243839619289_4478945093821569082_n פרופ' ברהום אביר איכות השלטון
פרופ’ ברהום אביר איכות השלטון 2022

 

 

זהו אות יוקרתי, לאנשים התורמים בפועלם למען החברה, הדמוקרטיה ואיכות השלטון במדינה בתחומים שונים, ומחזקים במעשיהם את איכות השלטון וערכי טוהר המידות בישראל. בחירת הזוכים נעשית ע”י ועדה חיצונית. הטקס יתקיים בחודש יולי בהיכל התרבות בת”א.

בנימוקי הבחירה צוין, כי פרופ’ ברהום פועל מזה שנים לקידום ופיתוח מערך הבריאות באזור הצפון. הודגש שבין השנים 2018-2013 התקבלו למרכז הרפואי 3,000 פצועים ממלחמת האזרחים בסוריה, שליש מתוכם נשים וילדים.

פרופ’ ברהום הוא הערבי הישראלי הראשון בתולדות מדינת ישראל, אשר נבחר לנהל בי”ח ממשלתי, ובכך הוא נחשב לפורץ דרך.

פרופ’ ברהום, בן 62, נשוי + 3, תושב כפר ורדים, משמש מזה 15 שנה בתפקיד מנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה. במהלך השנים הוא שם לו לחזון להפוך את ביה”ח למרכז רפואי אקדמי כירורגי, המספק שירותים רפואיים לכלל הצפון, תוך מתן דגש על מקצועיות, איכות, נגישות, וכן יחס של חמלה וכבוד למטופל.

כמו כן הוא דוגל בחדשנות והרחבת מתן השירותים, תוך הנגשתם עבור אוכלוסייה מכלל המגזרים והדתות, חלקה אוכלוסייה מוחלשת. בתקופת הקורונה כיהן פרופ’ ברהום כחבר בוועדה מייעצת למנכ”ל משרד הבריאות למיגור הנגיף במגזר הערבי.

פרופ’ ברהום: “אני חש זכות גדולה להיות משרת ציבור המסייע למרכז הרפואי לגליל בפרט ולמערכת הבריאות הציבורית בכלל, בתמיכת משרד הבריאות, ובמיוחד בתקופה כה מאתגרת ומורכבת. פרס זה שייך בראש ובראשונה ל-3,000 העובדות והעובדים הנפלאים שלנו, שעושים עבודת קודש. אני מבקש להודות לוועדה שבחרה בי על הכבוד הגדול שנפל בחלקי. יש גם זכות מיוחדת על הפרס להוריי, ובמיוחד לאשתי מארי ולשלוש בנותיי גדיר, רנא ומירה, העומדות לצידי לאורך כל הדרך”.

 


תגובה אחת

  1. סמבלוסק האגדי הגב

    ביה”ח נהריה = השם ישמור.
    לכל בר דעת ידוע שאם חלילה הוא הגיע לביה”ח נהריה רק אלוהים יכול להציל אותו.
    תנאי אישפוז + יחס + איכות הטיפול + + + (תוסיפו מה שבא לכם) = אפס מוחלט.
    העיקר פרס מפעל חיים.
    ברכות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן