סעודת אִפְטַאר במטה אשר

רמדאן כרים עם נציגי קהילת שייח דנון וערב אל עראמשה * משה ארבל: לשמור על זכויות האזרח וחופש הפולחן * משה דוידוביץ: הגליל המערבי הוא מופת לחיים משותפים


 

סעודת אִפְטַאר במטה אשר

 

סעודת אִפְטַאר חגיגית לשבירת צום הרמדאן נערכה אתמול (יום ב’) באולמי סנדרין ברגבה ביוזמת המועצה האזורית מטה אשר, במעמד שר הפנים משה ארבל ומשה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר. עוד השתתפו: מנכ”ל משרד הפנים רונן פרץ, ממונה מחוז צפון רו”ח עינב פרץ, ראשי רשויות בצפון, חברי כיתת הכוננות של ערב אל עראמשה, נציגי קהילת המוסלמים במועצה (שייח’ דנון ועראמשה) ועוד.

 

כפרניק dd972df6-f34c-4ac9-aa44-1aa6fbdce219-scaled סעודת אִפְטַאר במטה אשר
משה ארבל ומשה דוידוביץ עם כיתת הכוננות של עראמשה

 

כפרניק 627048d5-a6e7-4403-a95b-2b36a515ac41-scaled סעודת אִפְטַאר במטה אשר
רמדאן כרים במטה אשר

 

 

שר הפנים, ח”כ משה ארבל:

“רמדאן הוא חודש של התבוננות פנימית, צניעות ואיפוק, והזדהות עם העני והאביון. חודש זה מסמל התחדשות, משמעת רוחנית והתבוננות עמוקה על הקשר לבורא עולם. הימנעות מאוכל ושתייה במהלך היום, מהווה תזכורת לעוני ולמחסור שקיימים בעולם, ומזכירה לצמים כיצד זה מרגיש להיות רעב וצמא כדי לעורר תחושת חמלה כלפי נזקקים ואוכלוסיות מוחלשות. אחד האמצעים להשגת צדק חברתי הוא הדאגה לחלש. דאגה זו צריכה להיות בראש סדר יומנו  365 ימים בשנה כך פעלנו וכך נפעל.

“זה לא סוד שאנו נמצאים בימים קשים ומלאי אתגרים. תקופות אלה בדרך כלל מובילות להקצנה, לאיבוד רסן, להסתה וחלילה לאלימות. עלינו להקפיד בפרט בתקופה זו יותר מכל על שמירת זכויות כלל אזרחי המדינה ולשמור על חופש פולחן, להרגיע ולתמוך בציבור ולא לשלהב ולהסית”.

 

כפרניק 0dba865e-1e96-4ece-b417-f2a6f972dab3-scaled סעודת אִפְטַאר במטה אשר
משה דוידוביץ: מופת של חיים משותפים בגליל המערבי

 

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו”ר פורום קו העימות:

“הגליל המערבי הוא מופת לחיים משותפים. יש כאן אנשים יקרים, ביניהם חברי כיתת הכוננות של ערב אל עראמשה, ראשי קהילה, וועד, חברים חברות משייח דנון וערב אל עראמשה ואנשים מכובדים מהקהילה שלנו ומהסביבה. עצרנו לרגע אחד בתוך המורכבות של המלחמה בצפון שעדיין נמשכת כדי לברך את את הצמים ולהגיד תודה ורמאדן כרים. תודה מיוחדת לשר הפנים וצוות משרד הפנים על האכפתיות ותשומת הלב”.

 

צילום: דוברות מטה אשר


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן