סכנה בחג הקורבן!


המשטרה: תפסנו זיקוקים ונפצים מסוכנים בכסרא, ירכא וראמה * מודי סעד: חזיז גרם לשריפה בחצר בית בינוח

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-08-07-at-17.30.27 סכנה בחג הקורבן!
זיקוקים בראמה

 

בימים האחרונים פועלת המשטרה בתקיפות כנגד תופעת החזיזים והזיקוקים בחג הקרבן (עיד אל-אדחא. חג מוסלמי ודרוזי). לאחרונה פרסמנו על תפיסת זיקוקים גדולה בכסרא, והיום דווח על תפיסות נוספות בכסרא, ירכא ובראמה, וכן על חזיז שהושלך בחצר בית ביאנוח וגרם לשריפה.

בפעילות ממוקדת שוטרי משטרת ישראל עצרו היום רכב מסחרי שהוביל אלפי נפצים וזיקוקים בכוונה להפיצם בכפרי הגליל. החשוד (40, בסמת טבעון) נתפס בכניסה לכפר כסרא, כשהוא נוהג ברכב מסחרי ובו אלפי נפצים וזיקוקים.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-08-08-at-19.09.49 סכנה בחג הקורבן!
אלפי זיקוקים ונפצים נתפסו בכניסה לכסרא

 

מהמשטרה נמסר כי מסגרת הפעילות למען שלום הציבור וביטחונו, בוצעה אתמול פעילות נגד שימוש וסחר בצעצועים מסוכנים באיזור ירכא. בפעילות נתפסו 4 אקדחי איירסופט ועשרות רבות של נפצים אשר יועדו על פי החשד למכירה לקטינים. במהלך הפעילות עוכבו לחקירה שני תושבי המקום, בני 17, בחשד לשימוש בזיקוקים תוך כדי נסיעה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-08-07-at-14.23.56 סכנה בחג הקורבן!
זיקוקים בירכא

 

בפעילות יזומה של משטרת ישראל בשעות הלילה המאוחרות בכפר ראמה, כנגד ההחזקה והשימוש בצעצועים מסוכנים, הבחינו השוטרים בירי של זיקוקים בסמוך לבית הספר בכפר. משהבחין החשוד בשוטרים שהתקרבו, החל להימלט רגלית מהמקום. השוטרים פתחו במרדף רגלי אחריו עד שנעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה.

בחיפוש ברכב נתפסו 3 כוורות של 25 זיקוקים (סה”כ 75 זיקוקים), 70 זיקוקים בתפזורת ורובה זיקוקים מאולתר. החשוד (18, ראמה) בהחזקתו נעצר ובהמשך שוחרר בתנאים מגבילים.

מהמשטרה נמסר כי פועלים בנחישות כנגד החזקה, סחר ושימוש בצעצועים מסוכנים הנראים תמימים לכאורה, אך טומנים בחובם סכנות חמורות הגורמים לפגיעה בגוף ולמטרד ובהלה בקרב הציבור.

(הצילומים למעלה: דוברות המשטרה)

 

**

 

כפרניק 67782892_355567148701266_6295286071445946368_n סכנה בחג הקורבן!
שריפה בבית בינוח סמוך לבלוני הגז! מתוך הפייסבוק של מודי סעד

 

ראש מועצת ינוח-ג’ת, מוסי סעד, פרסם הבוקר כי במהלך הלילה נזרק חזיז על חצר ביתה של אום והבה פרג’, אשתו של המנוח השיח אבו מחמד אסמעיל פרג’ ז”ל. כתוצאה מכך התלקחה שריפה בחצר ונגרם נזק.

“המעשה הוא עברייני ואיננו מקובל ביישוב שלנו”, כתב סעד. “פניתי למשטרה והיא מתוכננת לעשות פעילות כנגד מי שמוכר זיקוקים אסורים וכנגד מי שמשתמש בהם בצורה פרטיזנית ועבריינית. אני פונה להורים לתפוס את ילדיכם ולאסור עליהם לקנות ולהשתמש בחומרים האסורים האלו. אני פונה לבעלי החנויות שמוכרים להפסיק מיד. אני פונה לילדינו תיהנו מהחג ומהפסטיבל שאנו עושים למענכם ובשבילכם ותפסיקו עם השטויות. אין לי כוונה להעכיר את אווירת החג אך מי שייתפס הוא יישא באחריות וישלם מחיר כבד לפי הנחיות החוק וללא כל רחמים. בואו ביחד לחגוג, לשמוח ולשמור על אווירה טובה”.

(מהמשטרה לא נמסרה תגובה והתייחסות למקרה)

 

**

 

כפרניק WhatsApp-Image-2019-08-07-at-12.06.15 סכנה בחג הקורבן!
שריפה בביג כרמיאל. צילום: תעוד מבצעי כבאות

ובלי קשר:

מדוברות כבאות והצלה מחוז צפון תחנה איזורית גליל מרכזי נמסר כי אתמול בשעות הלילה נתקבלה הודעה במשל”ט צפון על שריפה בחדר חשמל במרכז ביג בכרמיאל.  למקום הוזנקו שלושה צוותי כיבוי מתחנת גליל מרכזי שפעלו לכיבוי האש באמצעות מטפי כיבוי.

נזק כבד נגרם לאספקת החשמל במקום, וחוקר דליקות מתחנת גליל מרכזי רס”ר יוסי מושקוביץ קבע כי מדובר בשריפה שפרצה כתוצאה מקצר חשמלי.

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן