ניסה לסחוט את דוידוביץ

תושב עראמשה נעצר בחשד שניסה לסחוט ראש מועצת מטה אשר * משה דוידוביץ: מתנצל שלא השבתי לווטסאפ


 

בתום חקירה סמויה המשטרה עצרה הבוקר תושב עראמשה בשנות השלושים לחייו בגין חשד לסחיטה באיומים פגיעה בפרטיות וחדירה למחשב של משה דוידוביץ, ראש מועצת מטה אשר.

החקירה הסמויה והרגישה נוהלה על-ידי היחידה המרכזית של מחוז חוף/ מפלג הונאה בשבועות האחרונים ואיתרה את החשוד בניסיון לסחוט באיומים, פגיעה בפרטיות וחדירה לחומר מחשב.

החקירה החלה כבר לפני מספר שבועות באופן סמוי לאחר תלונתו של דוידוביץ, ובמהלכה נעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים אשר הפנו את החשד לעבר החשוד, תושב עראמשה.

הבוקר (שלישי 5/1/21) החל השלב הגלוי בחקירה, החשוד נעצר, והובא לחקירה אשר במהלכה הכחיש את החשדות כלפיו.

בימ”ש בעכו האריך את מעצרו עד יום ראשון הקרוב.

 

באתר וואלה פורסם כי העצור הוא לואי מזעל (34), בנו של עובד המועצה האזורית מטה אשר – וכי גם ניסה לקשור את דוידוביץ להאקרים שסוחטים את חברת הביטוח שירביט.

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-01-05-at-17.16.42 ניסה לסחוט את דוידוביץ
משה דוידוביץ: לא אתן לאיש לסחוט אותי

 

 



 

 

ראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ: “שמרתי על שקט במשך השבועות האחרונים בנוגע לפריצה שהתבצעה לחשבון הווטסאפ שלי בכדי לאפשר למשטרת ישראל לחקור את הנושא ללא הפרעה, ואני שמח מאד על כך שהצליחה לבצע עבודתה נאמנה ולתפוס את החשוד במעשה. כנבחר ציבור וכראש רשות, לעולם לא ארשה לאף גורם להלך עליי אימים, לפגוע בעבודתי ולנסות לסחוט אותי. ולא אתן לפגוע בעבודתי כשליח ציבור הרואה את טובת הציבור לנגד עייני.

“במהלך השבועות הללו ביצע החשוד ניסיונות לשימוש מסוכן בחשבון הווטסאפ, שלח הודעות והתחזה לי. בכדי למנוע ממנו להשיג מבוקשו נוטרל החשבון שלי על ידי חברת ווטסאפ  ואני מנצל את ההזדמנות להתנצל בפני מי שלא עניתי לו ולא הבין מדוע. בהחלט מדובר בפרשה לא נעימה שהטרידה את מנוחתי, ואני שמח על תפיסת החשוד ומודה למשטרה על עבודתה”.

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-01-05-at-17.59.15-scaled ניסה לסחוט את דוידוביץ
וטסאפ של החשוד, כביכול דוידוביץ, עם מנהלת הלשכה

 

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן