מנהלת חדשה בנפרולוגיה

ד"ר אתי קרוזל-דוילה החליפה את פרופ' כמאל חסן בניהול המערך הנפרולוגי במרכז הרפואי לגליל


 

ד”ר אתי קרוזל-דוילה החלה את תפקידה כמנהלת המערך הנפרולוגי (תפקודי כליות) במרכז הרפואי לגליל בנהריה, לאחר שהחליפה את פרופ’ כמאל חסן מג’וליס שפרש לגמלאות.

ד”ר קרוזל-דוילה, נשואה + 2 מחיפה, הגיעה למרכז הרפואי לגליל ביוני 2021 כמנהלת יחידת הדיאליזה. היא כיהנה בתפקיד זה עד שנבחרה במכרז לתפקידה הנוכחי.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-03-01-at-12.53.30-scaled מנהלת חדשה בנפרולוגיה
ד”ר אתי קרוזל-דוילה מנהלת המערך הנפרולוגי בנהריה צילום: רוני אלברט

 

את לימודי הרפואה סיימה ד”ר קרוזל-דוילה בהצטיינות בשנת 98′ בפקולטה לרפואה ע”ש רות וברוך רפפורט בטכניון. בהמשך השלימה התמחות ברפואה פנימית ונפרולוגיה במרכז הרפואי כרמל בחיפה.

בשנת 2007, לאחר סיום התמחותה בנפרולוגיה, החלה את עבודתה בקריה הרפואית רמב”ם בחיפה, כרופאה בכירה ביחידה להשתלות כליה, ובהמשך שימשה מנהלת שירות דיאליזה קהילתית (אמבולטורית) ברמב”ם. במקביל לעבודתה הקלינית שילבה מחקר בסיסי העוסק במחלות כליה בפקולטה לרפואה בטכניון. בנוסף הצטיינה בהוראת סטודנטים בפקולטה זו ובמרכז להכשרה מתקדמת בסיעוד שליד רמב”ם.

 



 

ד”ר קרוזל-דוילה: “החזון שלי הוא להמשיך בדרכם של מנהלי המחלקה הנפרולוגית הקודמים של המרכז הרפואי, אשר הובילו לפיתוחה של מחלקה מובילה ומצוינת. כמי שרואה את המטופל במרכז, אני שואפת להעניק טיפול רפואי ברמה הגבוהה ביותר, עם מתן מענה רב-מערכתי למכלול בעיותיהם של המטופלים. כמו כן, בכוונתי להרחיב את שירות השתלות הכליה, כדי לאפשר לחולים שעברו השתלות כליה בבתי חולים במרכז הארץ, להמשיך לקבל טיפול ומעקב רפואי מיטבי במרכז הרפואי שלנו, סמוך למקום מגוריהם.

“חשוב לי להמשיך ולפתח את המחלקה מבחינה קלינית, מדעית וטכנולוגית, תוך שילוב של מחקר בסיסי וקליני עם הוראת סטודנטים מהפקולטה לרפואה ע”ש עזריאלי של אוניברסיטת בר-אילן בגליל, במטרה להעמיד בביה”ח דור המשך של רופאים צעירים מהשורה הראשונה”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-03-01-at-13.08.28-scaled מנהלת חדשה בנפרולוגיה
פרופ’ כמאל חסן, סיים תפקידו בבית חולים נהריה צילום: רוני אלברט

 

מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום, איחל הצלחה לד”ר קרוזל-דוילה עם כניסתה לתפקיד והודה למנהל המחלקה הפורש, פרופ’ כמאל חסן, על שנים רבות של עבודה מסורה ומקצועית במרכז הרפואי.

 

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן