מליאת ינואר 2023

מ.מ. כפר ורדים: טופס 4 לבית הכנסת הקונסרבטיבי, מדיחי כלים לגנים, הטבות מס ועוד


 

בהמשך לדיווח קודם על מליאת מ.מ. כפר ורדים השבוע שאישרה את תקציב 2023, וערכה דיון בנושא הרחבת מועדון הגמלאים (50+) להלן נושאים מספר נושאים נוספים:

 

אושר תב”ר של 50 אש”ח לצורך מתן טופס 4 לבית הכנסת הקונסרבטיבי (המניין המשפחתי מסורתי בכפר ורדים). ראש המועצה, איל שמואלי, הסביר כי המקום פועל זה למעלה מעשור ללא טופס 4, וכי נדרשות מספר פעולות בנושא בטיחות וכיבוי אש להסדיר את הנושא.

התקציב אושר פה אחד.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-09-13-at-20.42.32-1-scaled מליאת ינואר 2023
ארכיון: אייל שמואלי והרבה נטלי לסטרג’ר בחגיגות 25 שנה למניין המשפחתי

 

 

כפרניק DSC_1599 מליאת ינואר 2023
ארכיון: חנוכת בית הכנסת של המניין המשפחתי

 

אושר תב”ר של 30 אש”ח לרכישה והתקנת מדיחי כלים בגני הילדים: 17 אש”ח המשרד להגנת הסביבה ועוד 13 אש”ח מתקציב המועצה. אושר פה אחד.

 

עוד לפני אישור התב”רים, הסירה המועצה הצעות לסדר בנושא שינוי תב”ע לתיירות. שמואלי הסביר כי הרעיון הינו להחליף (“הצרחה”) ייעודי שטחים: בין שטח הנמצא במרכז כפר ורדים (ליד הגולדן וילג’) המיועד לתיירות/ מלונאות – לשטח באזור המערבי של שלב ג’ המיועד למגורים. ההסרה מסדר היום בשל בקשת “הירוקים” (יואב ניצב וטוביה ארז) למחשבה נוספת בנדון.

 

כן דנה המליאה, בדלתיים סגורות, בשכר מנכ”לית המועצה.

 



 

 

בפתח הישיבה עדכן ראש המועצה במספר נושאים:

 

כפרניק IMG_20230109_191515-scaled מליאת ינואר 2023
מליאת המועצה ינואר 2023. מימין: ספי בארי, אייל שמואלי ותמי חצ’ואל

 

 

 

  • ממתינים ל-19 בינואר, לתשובת המדינה על בג”ץ הטבות המס. במקביל, מספר רשויות (דימונה, מיתר, עכו, ינוח-ג’ת) עלו במדד הסוציואקונומי, וספגו הרעה/ביטול הטבות מס, דבר בעל משמעות בקנה מידה לאומי. שמואלי עדכן כי כל הגורמים המעורבים נמצאים בקשר בנושא זה עם שר האוצר החדש.

 

  • בקרוב תצא המועצה למכרז להתקנת תאורת לד, בליווי מקצועי של ד”ר אינה ניסנבאום.

 

  • המועצה תבדוק היתכנות לגגות סולריים על מבני ציבור. הצוות: מהנדס המועצה דורון לבב ויו”ר הירוקים יואב ניצב. טוביה ארז: סוכם כי כל בניין ציבורי שיבנה בעתיד, יתוכנן כך שעל הגג ניתן יהיה להתקין מערכת סולארית.

 

  • שמואלי וחני יאיר, מנהלת אגף החינוך, סיירו במכללת גורדון בחיפה והתרשמו מהמקום ובעיקר מהכיתות “החכמות”. צוות מגורדון יגיע לביקור בכפר ורדים, וייתכן שת”פ חינוכי עם המכללה, כולל קורסים משותפים, צבירת נקודות אקדמיות וכו’.

 

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן