מינויים חדשים בשלומי

מהנדס המועצה: אינג' ארקדי פריימק * מנהלת מחלקת חינוך: עו"ד תמר מאיר * מנהלת המרכז הקהילתי: חגית ממן


 

מועצה מקומית שלומי קלטה לאחרונה שלושה עובדים בכירים: ארקדי פריימק, תמר מאיר וחגית ממן.

המינויים החדשים בעקבות עזיבתם של תמיר אסטרחן, יוחאי כמיסה ויאיר ברנס – שקודמו בארגונים אחרים.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-02-01-at-14.18.050000-scaled מינויים חדשים בשלומי
מימין לשמאל: יוסף לוצי’ מנכ”ל המועצה, חגית ממן מנהלת המרכז הקהילתי, גבי נעמן ראש המועצה, תמר מאיר מנהלת מחלקת חינוך וארקדי פריימק מהנדס המועצה.

 

אינג’ ארקדי פריימק ישמש כמהנדס המועצה המקומית ועבד בעברו במגוון רחב של תפקידים ביניהם: מהנדס מחוז חברת עמידר, ראש מנהלת ביצוע של רכבת ישראל, מהנדס העיר קריית שמונה, מהנדס חברה כלכלית לפיתוח חדרה, מנכ”ל החברה הכלכלית נוף הגליל וגם כמנהל פרויקטים עצמאי עבור רשויות מקומיות בתחום התחבורה והבנייה הציבורית. פריימק, מחליף בתפקיד את קודמו המהנדס תמיר אסטרחן שמונה כסגן מהנדס בעיריית נהריה.

עו”ד תמר מאיר, נכנסה לתפקידה כמנהלת מחלקת החינוך של המועצה המקומית. מאיר עברה להתגורר בשלומי מהעיר רחובות. היא בעלת תואר שני במשפטים ובעלת תואר שני בהצטיינות בחינוך. תמר עשתה מגוון רחב של תפקידים במהלך השנים במערכת החינוך לרבות ניהול חטיבת ביניים וניהול תיכון שש שנתי. בתפקידה האחרון שימשה כמדריכה ממונה על תחום חטיבות ביניים במשרד החינוך. מאיר, מחליפה בתפקידה את יוחאי כמיסה שמונה למנכ”ל המועצה האזורית מעלה יוסף.

חגית ממן, מנהלת המרכז הקהילתי הגיעה למועצה המקומית שלומי לאחר שניהלה את המרכז הקהילתי בראש פינה במהלך שלוש שנים ובעברה שימשה גם כיו”ר ההנהלה במרכז הקהילתי. ממן מביאה איתה ניסיון וידע מהעולם העסקי והקהילתי והיא רואה בשלומי, אתגר לקידום החינוך הבלתי פורמלי למען הקהילה. היא מחליפה בתפקידה את יאיר ברנס שמונה לתפקיד בתחום פיתוח ביטחון בגליל המערבי.

גבי נעמן, ראש המועצה המקומית התייחס למינויים החדשים במועצה ואמר: “מנהלים בשירות הציבורי הם הפנים שלנו ביישוב, ההצלחה שלהם היא ההצלחה של כולנו. אני מאחל הצלחה רבה למנהלים החדשים וסמוך שהדרך המשותפת תניב פירות להצלחת היישוב בכל תחומי החיים”.

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן