מבוטחי כללית מתחסנים

מוקד חיסוני הקורונה של כללית הועתק לאתר מרווח בקניון נהריה * גם נשים הרות מחוסנות


 

כללית שירותי בריאות: 10 עמדות חיסון הפועלות ברציפות משמונה עד שמונה, 7 ימים בשבוע – במתחם חיסונים מרווח נפתח בקומה ראשונה בקניון נהריה, לנוחות תושבי העיר והסביבה. המוקד החדש מחליף את אתר החיסונים שפעל במכון הפיזיותרפיה של כללית במתחם בקומה העליונה בקניון נהריה.

 

כפרניק 2213245654-scaled מבוטחי כללית מתחסנים
מתחסנים בנהריה. צילום דוד חורש

 

הפעלת המוקד המרווח, שעוצב באופן ידידותי ומאיר עיניים ומאפשר מתן כמות מוגברת של חיסונים, הסתייעה בעזרת מנכ”ל הקניון ניסן פיינמן שהעמיד לרשות כללית את האיזור המרווח ללא תמורה. רונן נודלמן – מנהל כללית במחוז חיפה וגליל מערבי ורן אהרון – המנהל האדמיניסטרטיבי במחוז, הודו למנכ”ל הקניון על תרומתם לבריאות הקהילה בסיוע הרב שאיפשר הפעלת מוקד בתנאים משופרים ובשטח גדול, כך שניתן להגביר את קצב מתן החיסונים שכה דרושים למיגור המגיפה. העתקת המוקד החיסונים לאתר זה תאפשר גם החזרת פעילות מכון הפיזיותרפיה  לשרות מי שנזקק לטיפולים אלה.

המוקד החדש הינו אחד מכ-390 מוקדים שמפעילה כללית ברחבי המחוז, בדגש על פיזור גם בישובים מרוחקים, כדי להנגיש את השירות ככל שניתן במגבלות השינוע של בקבוקוני החיסון. רות ברוך – מנהלת הסיעוד של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי ורכזת מבצע החיסונים במחוז, מסרה כי עד לתחילת השבוע בוצעו רק במחוז זה כ-240 אלף חיסונים.

 

 

**

 



 

 

ניצן נישליס בחודש השביעי להריונה התייצבה בשבוע שעבר במוקד החיסונים של כללית בקרית בריאות זבולון: “עד השבוע האחרון לא חשבתי בכלל להתחסן בהריון. כיוון שפורסם שהחיסון לא נוסה על נשים בהריון, לא רציתי לקחת סיכון. בעקבות הפרסומים הרבים על תחלואה קשה בקרב נשים בהריון ובעקבות מחקר מעמיק והמלצות שקיבלתי מהרופאים המטפלים שלי, החלטתי לא לקחת סיכונים מיותרים ולמהר להתחסן. בעיקר שמחתי לשמוע המלצה חמה מדודתי ענת פלדינגר שמנהלת כרגע את מבצע החיסונים בזבולון והיא גם אחות בכירה בצוות ניהול הסיכונים של כללית במחוז. אני מקווה שבכך אני מצילה את עצמי ואת התינוקת שלי, בשבילה אעשה כל מאמץ לשמור על עצמי בחודש הקרוב עד שאתחסן במנה השנייה.”

 

 

כפרניק 22324265-scaled מבוטחי כללית מתחסנים
האחות רוית טמים מחסנת את ניצן נישליס ההריונית

 

בכללית יוזם צוות הרופאים והאחיות פניות לנשים הרות שמומלץ כי יתחסנו ומעודד אותן להתחסן כך שכבר ביום הראשון נרשמה היענות אם כי יש עוד מהססות.

רות ברוך, מנהלת הסיעוד של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי ומרכזת מבצע החיסונים במחוז הגדול בארץ, אמרה כי כללית נערכת לתת להן מידע ותנאים מותאמים ומוגנים ככל שניתן.

 

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן