יש עתיד מתניעים קמפיין בגליל המערבי

לקראת בחירות 2022: ח"כ ענבר בזק בכנס פעילים ממעלות, כפר ורדים, מעלה יוסף ושלומי


 

בשבוע שעבר נערך במעלות “כנס התנעת מערכת הבחירות” עם מטה “יש עתיד” ממעלות, כפר ורדים, שלומי ומעלה יוסף. במפגש, בו השתתפו חברת הכנסת ענבר בזק וסגן מנהל אזור צפון ביש עתיד ישראל לייבוביץ’, נידונו נושאים בוערים שונים כמו אתגרי החיים בפריפריה, מצב מערכת הבריאות ומערכת החינוך, יוקר המחייה והדיור.

במטה המקומי של יש עתיד בגליל המערבי נמצאים ראשי המטות: שלומית פריבר במעלות-תרשיחא, יוסי צרפתי בשלומי וכפיר לוי במעלה יוסף.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-08-08-at-16.08.55-scaled יש עתיד מתניעים קמפיין בגליל המערבי
יש עתיד: מתניעים את מטה הבחירות 2022 בגליל המערבי

 

חברת הכנסת בזק (יובלים), המרכזת פעילות יש עתיד במגזר הכפרי בצפון: “כתושבת הצפון, חשוב לי לחזק את המטות המקומיים שלנו ולפגוש את הפעלים הוותיקים ואת המצטרפים החדשים. השטח החזק שלנו נמצא בכל מקום. גאה מאוד בפעילים המעורבים של ׳יש עתיד׳ ואני בטוחה שיחד ננצח”.

 



 

שלומית פריבר, ראשת המטה במעלות תרשיחא: “היה מפגש מרתק ומשמעותי. חברת הכנסת בזק ענתה לכל שאלות הפעילים, שיצאו מהמפגש מעודדים ומלאי אנרגיות לקראת מערכת הבחירות. אני מזמינה את תושבי מעלות והסביבה להצטרף לפעילות מטה יש עתיד לקראת הבחירות וכן בשגרה”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-08-08-at-16.11.17-scaled יש עתיד מתניעים קמפיין בגליל המערבי
פעילי יש עתיד ממעלות, כפר ורדים, שלומי ומעלה יוסף בכנס התנעה לבחירות

 

מיש עתיד נמסר כי בימים אלה, מרבה חברת הכנסת בזק לסייר ברחבי הארץ ובעיקר בצפון. כנציגת הצפון בכנסת וכיו”ר משותפת של השדולה לפיתוח הגליל, היא מכירה היטב את האתגרים עמם מתמודדים תושבי האזור בתחומי הבריאות, התחבורה, התעסוקה ועוד ופועלת מול המועצות המקומיות והאזוריות ומול משרדי הממשלה לקידום הסוגיות השונות באזור.

 




תגובה אחת

  1. נתנאל הגב

    רק ביבי

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן