חג קרבן מסוכן בגליל המערבי

בן 14 נפצע קשה מזיקוק בכיסרא * נתפסו זיקוקים וחזיזים בינוח-ג'ת, חורפיש וכיסרא  


 

אמש (רביעי 14/7/21) התקבל במשטרה דיווח על פיצוץ של זיקוק במהלך מופע ברחבת בית העם בכסרא. כתוצאה מהפיצוץ, נער בן 14 נפצע קשה ופונה לבית החולים רמב”ם בחיפה. 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-07-15-at-13.18.18-scaled חג קרבן מסוכן בגליל המערבי

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-07-15-at-13.18.16-scaled חג קרבן מסוכן בגליל המערבי

 

מבדיקה ראשונית עולה שהנער ניסה  לזרוק את הנפץ וככל הנראה התפוצץ לו ביד. שוטרי משטרת ישראל הגיעו לזירה, אספו ממצאים ופתחו בחקירה.

עוד נמסר מהמשטרה, כי באזור הכפרים יאנוח ג’ת נתפסו 3 כוורות זיקוקים ותחמושת בתפזורת, בכיסרא נתפסו צעצועים מסוכנים ומשחקים אסורים כמו רובים, אקדחים ונפצים בכמות גבוהה.

בבדיקה שגרתית ברכב בכפר חורפיש נתפס חזיז. חבלן זומן לזירה ובמשטרה חוקרים את המקרה.

 

 



 

לקראת עיד-אל-אדחא (חג הקורבן) שיצוין במהלך שבוע הבא בקרב אזרחי ישראל המוסלמים, הדרוזים והצ’רקסים, משטרת ישראל פועלת להבטיח את שלום הציבור ומבצעת פעולות הסברה ומניעה נגד צעצועים מסוכנים ומשחקים אסורים:

המשטרה פועלת להגבלת התפשטות החזיזים והמשחקים המסוכנים המהווים סכנה חמורה לכלל הציבור. משטרת ישראל קוראת להורים ולמנהיגים המקומיים, להסביר לילדים על הסכנות בשימוש בצעצועים מסוכנים ואסורים המכילים חומר נפץ ועלולים לגרום לנזק גופני למשתמש, לסביבה ולרכוש. צעצועים מסוכנים אלו אסורים להחזקה, שימוש או מכירה מסכנים את שלומו, ביטחונו ובריאותו של הציבור. השימוש בצעצועים מסוכנים מוביל לנזק חמור, כולל חשיפה לפגיעות פיזיות כמו פגיעות קשות בגפיים, כמו קטיעת אצבעות ואובדן ראייה ומקור רעש ופחד בקרב האוכלוסיות המבוגרות.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-07-15-at-13.18.22-scaled חג קרבן מסוכן בגליל המערבי

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-07-15-at-13.18.19-scaled חג קרבן מסוכן בגליל המערבי

 

צילומים: משטרת ישראל

 

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן