הסכם עבודה בעיריית מעלות-תרשיחא

משה ביטון, יו"ר הועד: העובדים ויתרו על 4.5 מיליון ₪, בתמורה לשקט תעשייתי * ארקדי פומרנץ, ראש העיר: משלבים ידיים לטובת תושבי העיר


 

ביום חמישי שעבר, לאחר שביתה קצרה וחודשים של דיונים בין הנהלת העיר מעלות תרשיחא לוועד העובדים והסתדרות המעו”ף, חתמו הצדדים על הסכם עבודה והתייעלות. ההסכם גישר בין ההתחייבות העירייה בפני משרד הפנים להתייעלות, ובין הגנת זכויות העובדים עליהם אמונים ועד העובדים והסתדרות המעו”ף.

 

כפרניק 998908-scaled הסכם עבודה בעיריית מעלות-תרשיחא
הסכם עבודה חדש בעיריית מעלות תרשיחא

 

 

ההסכם נחתם בין נציגי הועד וההסתדרות וראש העיר ארקדי פומרנץ; ובנוכחות סגני ראש העיר שמעון בן נעים וחמד נעים, מנכ”ל העירייה אמנון אשל אסולין ומנהלת מחלקת ההון האנושי ורדה קורן.

ראש עיריית מעלות תרשיחא ארקדי פומרנץ: “אני שמח לבשר על אישור תכנית ההתייעלות הכה נחוצה. אין פה מנצחים או מפסידים, מהיום כולנו משלבים ידיים ועובדים למען מטרה אחת – תושבי מעלות תרשיחא”.

 



 

משה ביטון, יו”ר ועד עובדי עיריית מעלות-תרשיחא, הסביר כי במסגרת ההסכם תרמו העובדים להתייעלות המערכת והסכימו לפיטורי 20 עובדים חדשים וותיקים, קיצור שבוע עבודה בשעתיים וחצי (למשך שנה וחודשיים), ניוד שבעה עובדים, וקיצוץ של 1,390 שעות נוספות וכוננות מתוך 9,000 המשולמות בחודש. סך כל התרומה של העובדים 4.500.000 ₪.

לדברי ביטון, בתמורה קיבלו עוברי העירייה שקט תעשייתי לשנתיים (כאשר בפועל זה יהיה ארבע שנים), לא יהיו הפרטות של מחלקות, לא יהיו פיטורים נוספים לא יתווספו קבלני כ”א ועוד שורה של התחיוביות נוספות של הרשות.

 

כפרניק 153656470_4159381717428211_7103826071176721477_o-scaled הסכם עבודה בעיריית מעלות-תרשיחא
משה ביטון: התפשרנו, ועשינו מאמץ להגן על זכויות עובדי עיריית מעלות-תרשיחא

 

“המשא ומתן התנהל ברוח טובה במיוחד לקראת סופו”, אומר ביטון, “הסתדרות המרחב בהנהגת אשר שמואלי ועופרה אלקיים כהן ליוו את כל התהליך. מהסתדרות המעוף ליוו אותנו יו”ר ההסתדרות גיל בר טל והיועמ”ש ליהי גודל. ההסכם הוא הרע במיעוטו הדרישות היו גבוהות והגענו לפשרות, כל אגורה שנשלם וכל עובד שיפוטר זה כאב ענק וחור גדול אך הינו חייבים להציל את 500 העובדים ולהמשיך לתת שירות טוב לכל תושבי מעלות תרשיחא והסביבה”.

 

(צילומים: עיריית מעלות תרשיחא)

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן