בת 4 טבעה במנות

הילדה טופלה על-ידי מד"א ואיחוד והצלה ופונתה במצב קריטי לבית החולים נהריה * עדכון: הילדה נפטרה


 

עדכון 29/7/21:

בשורה עצובה מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה: הערב נקבע מותה של הפעוטה בת הארבע, תושבת מרכז הארץ, שטבעה בבריכה במהלך שהות משפחתה בצימר במושב מנות במועצה אזורית מעלה יוסף.
מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים, ד”ר יואב הופמן: “הפעוטה הובאה ביום ראשון במצב אנוש, ולאחר שטופלה בחדר ההלם הועברה ליחידה לטיפול נמרץ ילדים, כשהיא מונשמת. במשך ארבעה ימים נלחמו הרופאים על חייה, ולמרבה הצער נאלצו לקבוע את מותה”.

 

מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה, נמסר הבוקר כי מוסיף להיות אנוש מצבה של הפעוטה בת ה-4 ממרכז הארץ, שהובאה אתמול למרכז הרפואי לגליל לאחר שטבעה במהלך שהות משפחתה בצימר ביישוב מנות.
מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים, ד”ר יואב הופמן, מסר כי הרופאים ממשיכים להילחם על חייה של הפעוטה, שהינה מונשמת.
כמו כן היה לד”ר הופמן מסר חשוב להעביר: “אני פונה לכל ההורים באשר הם: בזמן האחרון אנו רואים יותר ויותר מקרים של ילדים עם תאונות בית, מקרי טביעה ותאונות דרכים, כמו גם תאונות כתוצאה ממשחקים בחפצים מסוכנים. אנא הקפידו לשמור על ילדיכם במהלך חופשת הקיץ”.

**

 

סמוך לשעה 17:00 (ראשון 25/7/21) התקבלה קריאה בשירותי החירום על ילדה בת 4 שטבעה בבריכה פרטית במושב מנות בגליל המערבי (מעלה יוסף).

נאור כהן חובש איחוד הצלה: “כשהגענו למקום הילדה שכבה על שפת הבריכה, היא הייתה ללא דופק ונשימה. מיד חיברנו דפברילטור והתחלנו בביצוע החייאה מתקדמת”.

גם צוות מד”א סייע בהחייאה וכאשר חזר הדופק לילדה, היא פונתה במצב קריטי למרכז הרפואי לגליל בנהריה כשהיא מונשמת.

 

 

 

צילום תיעוד מבצעי מד”א

 


השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן