פרופ’ חיים פוטרמן מנהל מכון המחקר


ביה”ח נהריה: תושב כפר ורדים וראומטולוג מהמובילים בעולם בראש מכון המחקר במרכז הרפואי לגליל

 

כפרניק 000231 פרופ' חיים פוטרמן מנהל מכון המחקר
פרופ’ חיים פוטרמן, תושב כפר ורדים ומנהל מכון המחקר בבית חולים נהריה

 

מינוי חדש במכון המחקר במרכז הרפואי לגליל: פרופ’ חיים פוטרמן, תושב כפר ורדים, החל את תפקידו כמנהל המכון, במקומו של ד”ר זיאד פלאח. גם מנהל המרכז הרפואי, ד”ר מסעד ברהום, מתגורר בכפר ורדים.

פרופ’ פוטרמן, נשוי + 4, משמש פרופסור מן המניין ומשנה לדיקאן למחקר בפקולטה לרפואה ע”ש עזריאלי באוניברסיטת בר-אילן בגליל. עד לאחרונה כיהן כראש חטיבת הראומטולוגיה בביה”ס לרפואה ע”ש אלברט איינשטיין בניו יורק ובמרכז הרפואי מונטיפיורי, גם כן בניו יורק, והינו פרופסור לרפואה, מיקרוביולוגיה ואימונולוגיה. פרופ’ פוטרמן נחשב לראומטולוג מהמובילים בעולם בתחום הטיפול במחלת הלופוס (זאבת) ובמחלות פרקים.

פרופ’ פוטרמן: “מכון מחקר במסגרת בי”ח אוניברסיטאי נחשב לדבר ייחודי. במסגרת שיתוף הפעולה עם הנהלת המרכז הרפואי והפקולטה לרפואה ע”ש עזריאלי, אני שואף לממש את החזון המחקרי, תוך קידום תחום המחקר במרכז הרפואי בפרט ובאזור הצפון בכלל. אני מבקש להודות למנהל המרכז הרפואי, ד”ר ברהום, לדיקאן הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בר-אילן בגליל, פרופ’ סקורצקי, ולמנהל המכון היוצא, ד”ר פלאח, שליווה את מכון המחקר מאז הקמתו ועד היום”.

מנהל המרכז הרפואי, ד”ר מסעד ברהום, בירך את פרופ’ פוטרמן על כניסתו לתפקיד, איחל לו הצלחה ואמר: “פרופ’ פוטרמן מביא עימו ניסיון עשיר בניהול צוותי מחקר, פיתוח שיטות חדשניות ויכולות ניהוליות ברמה גבוהה ביותר. הצטרפותו למכון המחקר מהווה מאיץ חשוב ביכולתו של המכון בפרט והמרכז הרפואי בכלל, להוות מצפן לפעילות רפואית מחקרית בישראל, תוך עשייה מבורכת למען הקהילה אותה אנו משרתים”. כמו כן הודה ד”ר ברהום לדיקאן הפקולטה לרפואה, פרופ’ קרל סקורצקי, שפעל למען הגעתו של פרופ’ פוטרמן”.

מכון המחקר משרת את חוקרי המרכז הרפואי, במסגרת פעילות מחקרית של הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן ע”ש עזריאלי בגליל. בניית המכון התאפשרה הודות לתרומה של נשיאת עמותת הידידים, רעיה שטראוס-בן דרור, לצד תרומות שהתקבלו מאוניברסיטת בר-אילן, המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ומשרד הבריאות.

 


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן