חשד: דיווחו על חל”ת והמשיכו לעבוד


ידיעות הצפון: בעקבות פשיטה על “טבע פוסט” בחוסן ובמעונה, 60 עובדים תועדו בחשד כי קבלו דמי אבטלה במרמה * רמו בן שושן: אנחנו לא מעורבים

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-05-08-at-08.33.140000 חשד: דיווחו על חל"ת והמשיכו לעבוד
ידיעות הצפון: חשד כל דיווח לקבלת דמי אבטלה, והמשך העבודה

 

 

מירית קושניר סטרומצה, חושפת היום ב”ידיעות הצפון” כי חוקרי הביטוח הלאומי, שוטרים וחוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה פשטו השבוע על מפעל “טבע פוסט”, במושבים מעונה וחוסן, וזאת לאחר שהתקבל מידע מודיעיני כי עשרות עובדים דיווחו על יציאה לחל”ת ודרשו דמי אבטלה, בעוד שהמשיכו לעבוד בפועל.

מפעל טבע פוסט שייך לקבוצת “מרינה פטריות הגליל” בבעלותו רמו בן שושן (שהוא גם, ללא קשר, הבעלים של המרכז המסחרי בכפר ורדים).

קושניר סטרומצה מדווחת כי החוקרים הרבים תיעדו ותשאלו כשישים עובדים שעבדו במקום לאחר שדיווחו כי יצאו לחל”ת – כך על פי החשד. כן נתפסו חומרים רבים והדבר יבחן בזכאות לדמי אבטלה כמו גם במישור הפלילי.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2020-05-08-at-08.33.150000000 חשד: דיווחו על חל"ת והמשיכו לעבוד
כתבת שער בידיעות הצפון: פשיטה על טבע פוסט

 

בן שושן התייחס למקרה ואמר כי מדובר בקבלן משנה של חברת טבע פוסט, ולא בחברה עצמה. לדבריו, איננו קשור לעניין ואף הציע עזרתו לחוקרים.

המוסד לביטוח לאומי השיב ל”ידיעות הצפון” באופן כללי כי משלמים אבטלה למאות אלפים שיצאו לחל”ת או שפוטרו ומקפידים על כך שהכספים יגיעו רק למי שמיועדים לך.

גם המשטרה הגיבה באופן כללי, כי תמשיך לפעול בנחישות כנגד ניצול לרעה של משבר הקורונה.

 

הכתבה המלאה בידיעות הצפון.


השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן