מלאים כרימון


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מ.מ. כפר ורדים

שת"פ מוזיקלי בין תיכון אמירים לבית ספר לג'אז ולמוזיקה קלה "רימון"

כפרניק  בחומר 2011 וחג היישוב 057 מלאים כרימון

שיתוף פעולה חדש ויוצא דופן בין בית הספר "רימון, בית ספר לג'אז ולמוזיקה קלה" למגמת המוזיקה בתיכון אמירים החדש ומרכז המוזיקה.

בית הספר לג'אז ולמוזיקה בת זמננו "רימון", אשר כמה מבוגריו הפכו ליוצרים ומבצעים בולטים בישראל, מקדם הסכם אקרדיטציה עם המגמה למוזיקה של קמפוס "אמירים" ומרכז המוזיקה בכפר ורדים.

השבוע הודיע מר עמיקם קימלמן, מנהל בית הספר רימון, למנהל מרכז המוזיקה ומרכז מגמת המוזיקה בבית הספר תיכון "אמירים" ראובן מלאך, כי הוחלט לקדם את ההסכם. במכתבו כתב קימלמן למלאך: "התרשמנו מאוד מהחזון אותו אתה מוביל ומהפוטנציאל הרב הטמון בתלמידיך, לאור התכניות שפרשת בפנינו ולאור העובדה שמועצת כפר ורדים תומכת בצורה כה גורפת בהקמת המגמה ובהשקעה כה רבה בחינוך המוזיקלי של הילדים ובני הנוער בכפר ורדים".

 

 

כפרניק  בחומר 2011 וחג היישוב 057_0 מלאים כרימון

 

לדבריו, "בית הספר רימון מעוניין להיות מעורב ולעזור בכל הדרוש כדי לאפשר לתמידים חשיפה מרבית לתחומי המוזיקה השונים באמצעות שיתוף פעולה אקדמי שיבוא לידי ביטוי בעזרה בפיתוח תכניות הלימוד, קיום של סדנאות אמן עם מיטב המורים של בית הספר, הזמנת התלמידים לביקורים בבית הספר ולאירועים השונים המתקיימים, ולאפשר לבוגרי המגמה להשתלב בלימודים ברימון בשנה השניה ולסיים לתעודה בתכנית מקוצרת."

על פי ההסכם, מגמת המוזיקה של בית הספר תיכון "אמירים" תהיה היחידה באיזור הגליל המערבי המציעה הכרה אקדמית בהישגי התיכון ב"רימון". יצוין כי לבית הספר רימון הסכם אקרדיטציה עם Berklee College of Musicבארה"ב, המאפשר לתלמידיו ללמוד שנתיים ברימון להשלים תואר ראשון בשנתיים נוספות ב-Berklee. ההסכם בין "רימון" לכפר ורדים יאפשר לבוגרי המגמה לקצר את משך הזמן שיידרש ממנו לתואר לשלוש שנים.

 


0 תגובות

  1. מעיר בהקיץ הגב

    לא יודע מה קורה בזמן האחרון בכפר הזה
    באמת יש מסה בתיכון הכפר המצדיקה את זה…והשם קמפוס נשמצע כ”כ מושלם ,בעצם למה לא מכללה נשמע יותר יפה…אנשים פה על הקרקע או מה? מה שלב הבא? שת”פ של המגמה לפיזיקה עם נאסא?והמגמה למתמתיקה עם MIT?
    אנשים תתעוררו ,תהיו צנועים יש מטרות קצת יותר צנועות שצריך להגשים קודם!!!
    איפה אלא שהבטיחו בשנת 2010 שבי”ס תפן אוטוטו מוקם בכפר ?..אה אלה אותם חולמים בעצם .

  2. תושב הגב

    תגובה ל 1
    תגובות מסוג זה מצליחות להפתיע אותי בכל פעם מחדש
    אני לא מבין מדוע סוג מסויים של אנשים מחפש בכל דבר ולו החיובי ביותר צד שלילי ומדוע לא כדאי ולמה עדיף אחרת ,
    אני חושה שהשיתוף הנ״ל בהחלט יכול לתת תקומה משמעותית לחלק מילדי אמירים ,
    ואם אפשר שגם נסא יגיעו ללמד פיזיקה זה בהחלט יהיה מבורך

  3. תושבת. הגב

    תשובה ל-1-
    כשאני קוראת תגובה כמו שלך (בכל התחומים) אני רואה בך את הישראלי המכוער וחסר תרבות.
    האם אתה חושב שזה מצחיק???
    ישנו בעיות בכפר,לא מעט… אבל ישנם גם המון דברים נפלאים וחלק גדול בזכות הנוער. גם הערות על משהוא שלדעתך אינו חיובי או מתאים אפשר להגיב באופן מתאים ומכובד.
    הערה זאת לרבים שהתגובות שלהן כמו שזאת .

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן