איריס במקום טלי


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מ.מ. כפר ורדים

טלי קרן, מנהלת גני הילדים המוערכת, יוצאת לגמלאות. המחליפה: איריס לביא

כפרניק 018-1 איריס במקום טלי

 

בימים אלו יוצאת טלי קרן, מנהלת אשכול הגנים בכפר ורדים ב-18 השנים האחרונות, לגמלאות. תושבי כפר ורדים נפרדים מאשת מקצוע מהמעלה הראשונה, אנושית, סבלנית ומקצועית. סגניתה, איריס לביא, נבחרה להחליפה בתפקיד.

טלי קרן, החלה את דרכה בכפר כגננת. כשהוחלט על הקמת אשכול הגנים בכפר, נשלחה קרן להדרכה מקצועית וכשחזרה החלה לנהל את קבוצת הגנים. מאז, כבר 18, שנים שטלי מנהלת את אשכול גני הילדים בכפר ורדים, המונה בשנים האחרונות עשרה גנים. מסגרת תפקידה דאגה טלי לתפקוד היומיומי של עשרת הגנים ולתיווך בין גורמים שונים, וביניהם: משרד החינוך, מועצת כפר ורדים, צוותי הגנים וההורים.

טלי, ניהלה את אשכול גני הילדים בכפר ורדים ביד רמה. תוך שילוב בין סטנדרט מקצועי גבוה לאנושיות רגישה, הצליחה טלי להיות אהובה על כל הסובבים אותה, החל מהצוות המקצועי, דרך הגננות והסייעות, וכלה בהורים ובילדים. שותפיה לעבודה מעידים על טלי כעל אישה משכמה ומעלה, מלאה בכישרון הנהגתי ובחן מיוחד. אישה אחת ומיוחדת – קשובה, סבלנית ומכילה.

 

כפרניק 011_0 איריס במקום טלי

 

ביום חמישי האחרון נערכה מסיבת פרידה לטלי קרן. במסיבה השתתפו צוות אשכול הגנים הרחב, צוות מועצת כפר ורדים ועמיתים שעבדו איתה לאורך השנים. במהלך המסיבה העניקו לה חברי צוות האשכול מתנות וברכות להמשך הדרך, וסיון יחיאלי, ראש המועצה, הודה לה על תרומתה הרבה לכפר.

איריס לביא, סגניתה של קרן בשנים האחרונות, תחליף את טלי ותחל לנהל את אשכול הגנים בכפר ורדים בימים הקרובים. לביא, זכתה במכרז משרד החינוך לאחר שנמצאה כמתאימה ביותר להחליף את טלי.

 

 

סיון יחיאלי, ראש מועצת כפר ורדים: "אנו נפרדים מטלי קרן, שהייתה גורם מרכזי וחשוב בחינוך ילדי כפר ורדים, בעצב מהול בשמחה, בדרכה הייחודית, הרגישה והנחושה, הצליחה טלי לנהל ביד רמה את גני הילדים בכפר ועל כך אנו רוצים להודות לה. אני מברך את איריס לביא, מנהלת האשכול הנכנסת. אני בטוח שבניהולה של איריס נראה את אשכול הגנים ממשיך לפרוח ושביחד נצליח להמשיך להוביל את חינוך ילדי כפר ורדים".


0 תגובות

  1. שרון הגב

    בחירה נכונה ואיכותית
    בהצלחה לאיריס ותודה לטלי

  2. ורדה קורן הגב

    בהצלחה
    בהצלחה לאיריס

  3. משפחת סלנר הגב

    טלי – תודה
    טלי היקרה,
    תודה ענקית על שנים של עשיה מבורכת.
    הבנות התברכו להתחנך בגנים שבניהולך. זכינו לאוזן קשבת, להבנה אין סופית, למקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, לחום אנושי ללב רחב ולעין צופיה ללא גבול.
    תודה על שנים נפלאות שאת פיריין אנחנו קוטפים עד היום.
    בהצלחה ובהנאה בכל אשר תלכי.
    משפחת סלנר.

  4. טובה הגב

    איחולים
    בהצלחה לאיריס בהיכנסך לתפקיד החדש.
    ברוך בואך ,טלי , לקהילת הגימלאים.
    פרק ב’ הוא הוא פרק מאתגר,
    פרק שבו אפשר להגשים חלומות.
    פרק שהזמן הוא “העבד” שלנו.
    ולא אנחנו “עבד” הזמן.

    הרבה בריאות.

  5. בן עמי הגב

    ברכות

    חילופים תמיד מהולים בשמחה ועצב
    שכל אחת תיקח את הטוב מהשינוי
    בהצלחה לשתיכן

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן