אוסנת זורדה במקום ענת טרן


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
מ.מ. כפר ורדים

 

מנהלת חדשה לבית הספר היסודי "קשת" בכפר ורדים

 

כפרניק  נוף שבאת הביתה_35 אוסנת זורדה במקום ענת טרן

 

אוסנת זורדה מונתה במכרז של משרד החינוך לתפקיד המנהלת החדשה של בית הספר "קשת" בכפר ורדים. זורדה תחליף את מנהלת בית הספר היוצאת, ענת טרן, בשנת הלימודים הקרובה.

אוסנת זורדה, נשואה ואם לארבעה ילדים, מתגוררת בישוב רקפת במשגב. היא בוגרת תואר ראשון בשפה וספרות ערבית מהאוניברסיטה העברית לומדת כעת לתואר שני בהוראה לנוער בהדרה וסיכון במכללת אורנים. במשך 18 השנים האחרונות עסקה זורדה בחינוך, החל מהוראת מקצוע הערבית וכלה בניהול מערכות חינוכיות. בחמש השנים האחרונות ניהלה את בית ט'-י' בבית הספר העל יסודי במשגב ושימשה כסגנית מנהל בית הספר. במסגרת תפקידה הובילה זורדה פרויקטים רבים וביניהם פתיחת כיתות אתגר לתלמידים בנשירה חלקית ומלאה.

 

כפרניק  שנה ספטמבר 2011 702_1 אוסנת זורדה במקום ענת טרן

 

אוסנת זורדה: "אני מתרגשת מאד מהתפקיד החדש ומצפה בקוצר רוח להיכנס לקהילת כפר ורדים – להכיר, ללמוד ולהבין את התרבות הארגונית של המקום ואת ההדגשים התרבותיים הייחודיים שלו. בימים אלו אני עוברת חפיפה מלאה עם ענת טרן, המנהלת היוצאת, שמאד תומכת ומלווה. ככל שאני נכנסת לעובי התפקיד אני מגלה מערכת תומכת, מסודרת ומפרגנת. אני נכנסת לתפקיד החדש מתוך אמונה שבית הספר הוא מסגרת חינוך חשובה בה על הילד לחוות הצלחה, הנאה ומימוש עצמי שיקירנו על שאר מסגרות חייו. אני מאמינה בפדגוגיה מותאמת לתלמיד, בקשר אישי, בשותפות עם ההורים ובתמיכה, ליווי והכשרה של הצוות להתמודדות עם אתגרים חינוכיים".

 

 

ראש מועצת כפר ורדים, סיון יחיאלי: "אני מברך את אוסנת זורדה, מנהלת בית ספר קשת הנכנסת, על שנבחרה לתפקיד. אני מאחל לה ולנו שנמשיך להצעיד קדימה את ילדי כפר ורדים תוך חינוך לערכי אהבת אדם, אהבת העם ואהבת המולדת".

 

 

לידיעה קודמת על שנת השבתון של ענת טרן

 

 


תגובה אחת

  1. בת אל הגב

    בהצלחה ועוד משהו…
    לענת- איחולים על צאתך לשבתון. בין אם תשובי או לא – עשית עבודה נפלאה!תודה.
    לאוסנת שאך זה מקרוב מגיעה… בהצלחה רבה!

    ועוד משהו קטן- חם מאד בחוץ…אולי ברוח של קירבה, רוח של קהילה תומכת ומעודדת נצליח לראות את החיובי והיפה בכפר שלנו-מה דעתכם?

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן