כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
סיון יחיאלי וציון דרור הציגו בפני תושבי רחוב מירון תכנון ופיתוח אורבני
ביום ראשון 23/9/11 קיימו ראש המועצה סיון יחיאלי וציון דרור מנהל מחלקת תשתיות מפגש עם דיירי רחוב מירון ובו הוצגה תוכנית חדשה לפיתוח אורבני של רחוב מירון.
במפגש נכחו עשרות מדיירי הרחוב, התקיים דיון והועלו רעיונות על מנת לפתח את הרחוב בסטנדרט המקובל בכפר ורדים מבחינה חזותית ובטיחותית.
0 תגובות
השארת תגובה
מעברי חצייה
יש איזה הגיון עיקש ולא נכון לסמן מעברי חצייה על צמתים. אם חושבים על ההתנהלות בצומת של רכבים ושל בני אדם,הסיטואציה כזו: רכב פונה לרחוב אחר – ימינה או שמאלה – ועדיין לא סיים את הסיבוב, וכבר הוא על מעבר חצייה. כשאדם חוצה שם באותה שנייה – לרכב אין שהות לעצור ולתת לו לעבור, מה גם שאם יעצור – הוא עוצר בתוך צומת – שזה לא חוקי. כל ערב, כשאנחנו עושים הליכה – את הכביש אנחנו תמיד עוברים לא על מעבר החצייה, אלא עשרות מטרים ממנו, כדי שרכב לא יפגע בנו.
פניות וצמתים צריך לעבור בלי הפרעה. כמה בני אדם נהרגו כשעברו חוקית במעבר חצייה בסמוך לצמתים? המון. ועדיין בישראל ממשיכים לסמן כך. על יד גני ילדים ובתי ספר זה הכי לא נתפס. וזה מה שקורה כאן.
אם מתכננים כביש – שמישהו יחשוב מבחינה תעבורתית ויסמן מעברי חצייה הרחק מצמתים ופניות ימינה ושמאלה לרחובות אחרים. לקחת 100 מ’ אולי ולסמן, כדי שלנהגים תהיה שהות לעצור בביטחה ולתת להולכי הרגל לעבור על מעבר חצייה. לא צריך להיות מהנדס תעבורה או מתכנן אורבני כדי לחשוב בהגיון פשוט ולמנוע תאונות.
מריחים בחירות ?
רק חצי יממה לאחר שהתלוננה ( ובצדק לטעמי ), דיירת ברחוב בפני סיוון על מחדלי השלמות הביצוע ברחוב , הואילה המועצה מייד לשלוח את מיטב חפרנייה, בכדי לטייב את התאורה .
שאפו לשני הצדדים: לזה שאמר ולזה שעשה.