דורשים שיפור בדואר


כפרניק אתר אינטרנט קהילתי כפר ורדים גליל מערבי
שירה קורונה

עצומה לשיפור שירותי הדואר. יותר מ-350 איש חתומים על דרישה לשים קץ לתורים הארוכים ולשפר את החלוקה

כפרניק doar 1_0 דורשים שיפור בדואר

עצומה לשיפור שירותי הדואר. יותר מ-350 איש חתומים על דרישה לשים קץ לתורים הארוכים ביחידת הדואר בכפר ולשפר את נושא חלוקת הדואר

זמני המתנה ארוכים, עמדה פעילה אחת מתוך שתיים הקיימות במקום, איחורים במסירת דואר, ולעיתים אף איבוד דברי דואר, לרבות רישיונות נהיגה, זימונים להליכים משפטיים, הזמנות לאירועים ודרישות לתשלום – אלו הם עיקרי התלונות שהובילו לפרסום עצומה המבקשת לשפר את שירותי הדואר הבסיסיים בסניף הדואר הממוקם במרכז המסחרי של כפר ורדים. על פי העצומה, משרת הסניף את תושבי כפר ורדים וינוח.

את העצומה העלה חן מאיר, תושב הכפר בשנות הארבעים לחייו, העוסק בתיווך. מאיר מפנה אותה אל שר התקשורת, איוב קרא ולחברת דואר ישראל, במטרה לשפר את השירות הניתן לתושבים: להוסיף תקנים של פקידים ולייעל את נושא חלוקת הדואר ביישובים. חן מספר על חבילות שהזמין במועדים שונים אשר הגיעו לידיו באופן מרוכז, על מכתב מחו"ל שהתקבל לאחר חודש וחצי מיום שנשלח, ועל תורים ארוכים בני חצי שעה בממוצע בנקודת הדואר. נראה שבעיות אלה נקשרות להתנהלות חברת דואר ישראל ולתלונות המושמעות בקרב כלל הציבור בשנים האחרונות, ואין מדובר בכשל מקומי של הזכיין המנהל את הסניף או של האחראים על חלוקת הדואר.

כפרניק doar in דורשים שיפור בדואר

חן החליט לפרסם את העצומה לאחר שנוכח לדעת כי יש הרבה תושבים המפרסמים פוסטים הנוגעים למצב השירותים האמורים, לרבות פוסט של אישה שסיפרה על עיכוב בקבלת מסכים רפואיים חשובים. "כשהבנתי שאני לא לבד ויש כמות לא מבוטלת של אנשים שמתלוננים, החלטתי לעשות מעשה ולאגד את התלונות: להשמיע את קולנו באופן מרוכז ולהבהיר למועצה, לדואר ישראל ולמשרד התקשורת שזה המצב וכי התושבים נפגעים מכך".

חן העלה את העצומה באתר עצומה ופרסם אותה בקבוצות הפייסבוק השונות של כפר ורדים. נכון ליום שני האחרון חתמו על העצומה כ-360 תושבים, והשאיפה של חן היא להשיג לפחות אלף חתימות, ואז לשלוח אותה לגורמים הרלוונטיים.

יצוין כי הדואר מפעיל במרבית סניפיו כולל זה של כפר ורדים שירות "תור בקליק", המאפשר להזמין תור מראש באתר האינטרנט או באפליקציה. תושב הכפר, שמרבה להשתמש בשירות אומר: "אני מגיע לסניף רק לאחר שוידאתי שיש תור והזמנתי. לרוב, עד שעות הצהריים המוקדמות עדיין יש תורים פנויים, ואפשר גם להזמין יום או יומיים קדימה. כך אני מבלה בסניף רבע שעה לכל היותר, ואני ממליץ לכולם להשתמש בשירות".

מבדיקה שבוצעה ביום ראשון האחרון (15.10.17), שאמור היה להיות יום עמוס עם החזרה לשיגרה בתום חגי תשרי, בשעה 10 בבוקר נמצאו 14 תורים פנויים לאותו יום.

חן מאיר אישר כי הוא מכיר את האפשרות, אך הוסיף כי אם כולם ישתמשו בה, זה לא יפתור כלום.

הזכיין בכפר, עודד שאנני, וכן עובדי הדואר מנועים מלשוחח עם התקשורת. אך בשיחות פרטיות שקיים שאנני (וחלקן פורסמו בפייסבוק) הסביר כי העסקת פקיד נוסף תגרום לו להפסדים.

בדואר ישראל מפרידים בין כפר ורדים לינוח. ציונה שי, מנהלת תחום יחסי ציבור בחברה, העבירה את התגובה הבאה: "מבדיקה שערכנו עולה כי חלוקת הדואר בינוח מתבצעת כסדרה. בנוסף נבחנו שעות הפעילות של הסוכנות בישוב, ועל פי בדיקתנו היקף שעות הפעילות הנוכחי  משרת  את היקף הפעילות ומופע הלקוחות במקום.

"לגבי כפר ורדים, אנו ערים לעומס הקיים. סוכן הדואר התבקש לפעול על מנת לצמצם את משך ההמתנה. בתקופת החגים תגברנו את צוות מחלקי הדואר כדי להבטיח חלוקת דברי דואר כסדרה. אנו בטוחים כי פעולות אלו ישפרו את השירות, נמשיך ונבצע בקרות באופן שוטף".

למעוניינים לחתום על העצומה: www.atzuma.co.il/doarkfarvradim.


0 תגובות

  1. אחד שהוא בעד המיקווה הגב

    טורים בדואר
    לכל הבכינים תפסיקו לקטר על הטורים .היום היתי בסניף והסניף היה ריק .תפסיקו לחכות ליום שישי יש עוד ימים לעשות סידורים בדאר

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן