עוד מהמועצה: תקציב, בתי ספר, מעיינות זיו, הפגנה ובינוי
בסיום ישיבת מועצת כפר ורדים שנערכה אמש, העלתה דבירה גזית באופן בלתי פורמאלי ומחוץ לסדר היום את הרעיון להקמת בריכת שחיה ציבורית בכפר.
לדבריה, נושא זה כבר עלה בעבר בישיבת הנהלת המועצה, בעיקר על רקע המחירים הגבוהים של בריכת הקאנטרי והעובדה כי המקום איננו מהווה "עוגן" קהילתי כפי שבריכת שחיה אמורה להיות בישוב כמו כפר ורדים.
מספר חברי מועצה אמרו כי לבריכה בקאנטרי כפר ורדים "קהל שבוי" המשלם מחיר מאוד גבוה שאיננו מוצדק, גם לנוכח רמת הניקיון במקום והיחס לתושבים (יעקב זיו: "הזמנו את רוני קובה, מנהל הקאנטרי, לדיון בוועדה לאיכות הסביבה, אולם סירב להשתתף").
ראש המועצה, סיון יחיאלי הציע לדבר עם הנהלת הקאנטרי ולחפש, ביחד, מודל ניהולי המשתף את הקהילה ו/או המועצה. הוא גם ציין את שיתוף הפעולה המבורך שהיה בקיץ בבריכה עם פעילויות הנוער ובאירועים קהילתיים. לדבריו, בישוב הקהילתי להבים שבנגב, יש מודל "מעניין" לניהול הבריכה, ויתכן ויש ללמוד מהם.
**
רוני קובה, מנהל הקאנטרי, אמר בתגובה כי ישמח מאוד אם תקום בכפר ורדים בריכה ציבורית. הוא הוסיף כי המינוי לבריכה לזוג + שלושה לחודשיים בקיץ עומד על 1650 ₪, מחיר המגלם כ-5 ₪ לנפש ליום. "מי שרוצה יותר בזול, שילך לבית תמחוי", אמר קובה. "אנחנו עומדים בכל התנאים של רישוי עסקים. תמיד יש כאלו שילינו על היחס. אם תבדקו, תראו שיש רבים אחרים החושבים שהיחס מצוין. אולי תעשו באתר סקר שביעות רצון מהבריכה והקאנטרי".
**
הערת מערכת:
מרימים את הכפפה שזרק קובה!
ראו סקר חדש באתר (כרגיל, בתפריט ימני…).
האם את/ה מרוצה ממכלול השירותים (מחיר, יחס, ציוד, ניקיון וכו') של קאנטרי כפר ורדים?
כן. בסיכום הכללי אני מרוצה מהקאנטרי.
לא. בסיכום הכללי, אינני מרוצה מהקאנטרי.
****
בפתח ישיבה המועצה עדכן יחיאלי בנושאים הבאים:
* שני אוטובוסים יצאו מכפר ורדים ל"הפגנת המיליון" במוצאי שבת בתל-אביב. כמו כן תושבים רבים השתתפו בהפגנות בכרמיאל ובנהריה. "זו מחאה חשובה לכולנו", אמר יחיאלי. "בשל כך אפילו דחינו את חג הישוב, שהיה מתוכנן בתחילה לתאריך זה".
* שנת הלימודים נפתחה בכפר ורדים באופן יוצא מהכלל. יחיאלי הודה לצוות החינוכי, לכל עובדי המועצה המעורבים ובאופן מיוחד למנהלת מחלקת החינוך, ד"ר יפעת שאשא-ביטון. "זו שנה שלישית שאני בתפקידי בפתיחת שנת לימודים, וזה כל פעם מרגש מחדש", סיפר יחיאלי.
מאיר גרינפלד: "בביקור בחטיבת הביניים אמירים, נזכרנו שיש במקום אודיטוריום שומם ונטוש שעם השלמה 'קטנה' של כ-2 מיליון ₪ יכול להיות מקום מצוין לשימוש בית הספר והקהילה. חבל שהנושא לא מקודם".
* דיווחי בניה ותשתיות: קו הביוב החדש (במקום זה שדלף כבר שנים…) יכנס לפעולה השבוע, בלילה שבין יום שלישי לרביעי. העבודות באולם ההתעמלות בבית ספר קשת (במקום הבלון…), בבית הכנסת של המניין המשפחתי ובכביש הגישה לבית ספר תפן מתנהלות בקצב מהיר.
* המועצה אשרה פה אחד (סיון יחיאלי, אורי אמיתי, דבירה גזית, איריס וקנין, יעקב זיו, מאיר גרינפלד ועודד נוריאל. אסנת עקירב ויוסי מילוא נעדרו) את הארכת המינוי (עניין פרוצדוראלי בתום שנתיים) של רו"ח ורדה טליסמן כדירקטורית מטעם המועצה בתאגיד המים האזורי "מעיינות זיו".
0 תגובות
השארת תגובה
אם הקאנטרי לא יתעורר הוא יפשוט רגל
היה לי מנוי כמה שנים טובות אבל השנה החלטתי שהגיעו מים עד נפש.
בשנים האחרונות המנוי עלה ב-800 ש”ח אך רמת השירותים ירדה.
מדריכים עוזבים בגלל יחס משפיל ובגלל שלא משלמים להם בזמן, או שלא משלמים להם נסיעות כמו שצריך.
אם לא הגיעו מספיק אנשים לשיעור מגרשים גם את מי שהגיע וגם את המדריך ולא משלמים לו על השיעור ומאשימים אותנו הלקוחות שאנחנו לא עושים מספיק שיווק לקאנטרי.
ציוד לא מתוחזק: גומיות קרועות, כדורים מפונצ’רים, מדרגות שחלקן ללא גומיות והן מחליקות ומסוכנות, אופני ספינינג לא תקינים…
לא מודיעים על חוגים שמתבטלים וקרה לא פעם שהאשימו אותי על כך שלא התקשרתי לברר מראש, או שהפקידה בכניסה אמרה שהתקשרו אלי (אף אחד לא התקשר).
אם חוגים נסגרים לא תמיד מביאים מדריכים חדשים ואז פשוט אין חוגים או שאומרים לי שאני צריכה ללכת לחוגים שאני לא אוהבת.
המחירים בבריכה פשוט שערוריה – בבריכות באזור המנוי לקיץ הוא פחות מחצי מחיר.
לכניסה חד פעמית צריך לקחת משכנתא.
לא ייתכן שיחפשו לי אוכל ומים ויכריחו אותי לזרוק אותם בכניסה באקט משפיל כדי שאצטרך לקנות במחיר מופקע במזנון. ולא ייתכן שמגזרים מסוימים יגיעו עם ציידניות ואף אחד לא יעיר להם.
לא ייתכן שיעלימו את הקולר של המים כדי שאנשים יצטרכו לקנות מים מהמזנון.
לא ייתכן שיגבו כרטיס כניסה מתינוק בן כמה שבועות ולא ייתכן שאם אני יוצאת לרגע מהבריכה אצטרך לשלם שוב בכניסה ואצטרך להתחנן בפני חגית שתעשה לי טובה.
לא ייתכן שאם אצטרך לשירותים יגידו לי שאי אפשר להכנס למלתחות כי יש לי רק מנוי קיץ ולא מנוי שנתי.
איפה הם מצפים שאעשה? בבריכה?
בקיצור, היחס פשוט בלתי אפשרי, לא הוגן, לא נעים.
אף אחד לא מצפה לבית תמחוי, אבל אנשים מצפים לקבל שירות מינימלי עבור הכסף שהם משלמים.
בריכה ציבורית היא רעיון מעולה.
מה זו ההתנשאות הזאת – פה זה לא בית תמחוי
מי מבקש נדבות?
יש כאן עניין של מחיר כי מה לעשות שזה גם שיקול.
כמו שאני משווה את המחירים בסופר כך אני משווה גם בין מחירי בריכות למיניהן.
אצלי הכסף לא גדל על העצים וגם לא אצל השכנים שלי.
דבירה את ותיקה בכפר
זוכרת כמה פעמים עשינו סקרים לגבי הבריכה כאשר הייתה עדיין בידי המועצה? רבים לא היו בעד לקחת לידיים את הבריכה.
ההוצאות גדולות,אחזקה,מים,ציוד,עובדים. כולם גיבורים בפה. בכל האזור אין בריכה כזו. חורף וקיץ עם נגישות לקשישים ונכים. מי יקח על עצמו בריכה ציבורית. עוד הוצאות על המועצה? לגבי מחיר המנוי השנתי לקאנטרי. תבדקו במרכזי ספורט אחרים המחיר שם יקר. הם משתדלים ונכון שצריך להעיר מידי פעם אך אוי ואבוי אם הבריכה תיסגר לרבים אין מה לעשות פה.
לבנות בריכה ציבורית?
זה מה שחסר כעת במקום לבוא בדברים עם רוני קובה ולהוציא הסכם לטובת המקום והתושבים שזקוקים לבריכה?
יש אלטרנטיבות…
אף אחד לא קהל שבוי.
אפשר לנסוע כמה דקות למעלות יש שם אחלה מכון כושר וחוגים נהדרים.
למספר 1
-צודקת צודקת צודקת!!!!!
כנסו לאתר מועדון חברים-להבים
הלהבים עלו לקרקע אחרינו. יש להם מתנ”ס-חוגים,אגודת ספורט. תושבים מהכפר הקימו עמותה לא למטרת רווח. כל חבר שילם סכום והם הקימו קאנטרי גדול.עם בריכות מגרשי ספורט,חוגים. חברות עולה 14.000 שקלים ודמי חבר למשפחה עד 3 ילדים3,400 שקלים. תושבים שאינם חברים ורק מהישוב משלמים 6,800 לשנה. מי ירים כאן את הכפפה ? דיבורים במועצה,קיטורים של אנשים אך אין סיכוי שבכפר תיבנה עוד בריכה. בואו תירשמו לקאנטרי ותשפיעו.
בריכה בכפר
אני אינני מנויה ב”קאנטרי”. אבל בחופשת הקיץ בררתי כמה יעלה לי לחודש מנוי משפחתי לבריכה בלבד.
. ביקשו ממני 1600 ש”ח.
בררתי בקיבוץ יחיעם -850 ש”ח
בבריכת השחיה במעלות באגם מונפורט ביקשו 350 ש”ח.
קיבלתי יחס טוב,
בריכה לקטנטנים ובריכה לגדולים .ביליתי שם ימים רבים עם בני משפחתי.
גם שם הייתה הבריכה מלאה במים. השתמשו בחשמל ועוד עזרים נלווים.
למה פער המחירים כל כך גדול ?
אני לא מבין איך עסק
יכול לזלזל כך בלקוחות שלו.
נכון שלא תמיד הלקוח צודק אבל אני יותר ויותר שומע על יחס לא נעים.
כל עסק מתבסס על הלקוחות שלו – זו עובדה.
וכשאין לקוחות אין הכנסות.
(יעקב זיו: “הזמנו את רוני קובה, מנהל הקאנטרי, לדיון בוועדה לאיכו
(יעקב זיו: “הזמנו את רוני קובה, מנהל הקאנטרי, לדיון בוועדה לאיכות הסביבה, אולם סירב להשתתף”).
בגבעת אבני בנו בריכה ע”י הקמת עמותה השייכת לישוב
לא צריך ללכת רחוק עד להבים.
הבריכה שם מקסימה …האנשים מרוצים וההוצאות לא גבוהות במיוחד – אפשר להקים בכפר תוך חודשיים.
בריכת השחייה בכפר
אני החטלתי לא לעשות מנוי בבריכת השחייה בקאנטרי כפר ורדים מהסיבות שהקנטרי יקר ברמות לא הגיוניות
אנשי הצוות לא נחמדים האוכל במזנון מלא בשמן שלא מקפידים לספוג,אפילו קולר כמו שצריך אין להם,זה פשוט זוועה.
למספר 1
אני מסכים איתך בכל פרט ומחזק אותך!
מחזק את מספר 1
כל העסק הזה שנקרא קאנטריח כפר ורדים הוא….
ל-6
גם אם נרשם לקאנטרי לא נשפיע כי בקאנטרי לא סופרים את הלקוחות!!!
מרגע ששילמתם אתם קהל שבוי ואתם יכולים ללכת לחפש את החברים שלכם.
אבל מי שלא מרוצה וגם מי ששבוי משתחרר בסוף מהמנוי ולא מחדש כפי שקורה הרבה לאחרונה.
אנשים פשוט מצביעים ברגליים ולא באים.
הבריכה בקיץ היתה פשוט כמעט ריקה.
אז נכון שהמחיר גבוה אבל אין כמעט לקוחות.
כמה פוטנציאל היה יכול להיות בקאנטרי
אם הם רק היו יודעים למנף נכונה את הפוטנציאל שיש בכפר מבחינת לקוחות הם היו יכולים להיות על גג העולם.
אני מבינה שלא רק אני ספגתי יחס לא נעים
חשבתי שרק אני מרגישה ככה. לא ידעתי שיש עוד שמרגישים כמוני.
יוחזר ברנו לאלתר!!!
המדריך הכי טוב עזב ולא חזר.
חבל, פספסו אותו.
אחרי שהוא עזב לא חידשתי את המנוי.
חבל הוא היה מצוין.
בעצמי חזיתי איך היה שיעור אחד שלא היו הרבה אנשים, ברנו התקשר לחגית לשאול מה לעשות כי היא אסרה עליו לעשות שיעור עם פחות מ-10 משתתפים (היו 7 משתתפים).
הוא נאלץ להגיד לנו שחגית לא מרשה לו לקיים שיעור וכולנו הלכנו הביתה.
הבריכה בכפר ורדים הפכה להיות בריכה אזורית לכל שכנינו
בתור מי שמתאמן בבריכות מעל 30 שנה במדינות שונות ואשר מכור לספורט השחייה לא שחיתי בבריכה כה מלוכלכת עם כמות כלור מעל הסביר.
אם הבריכה לא תהיה מתוחזקת תוך שנתיים לא תהיה בריכה בכל מקרה עם כל הבלאי. בקיץ התפוצץ צינור ביוב לתוך בריכת המגלשות. האם מישהו יודע על כך? יום למחרת ילדים התגלשו לתוך הביכה והכל “היה בסדר”.
לא סביר שימנעו ממנויים להינכס לשחות כיוון שיש מסיבת אלכוהול למוזמנים מחוץ לכפר ורדים. פה חובתה של המועצה לבדוק מה קורה מתחת לאפה.
בגבעת אלה יש בריכה ששייכת לתושבים ולאורחיהם. גם בטלאל. לא צריך להרחיק עד להבים כדי ללמוד איך ליישם את זה פה.
הידעתם?
יש קנס יציאה מהמנוי בקאנטרי.
הקנס חל גם על מי שרוצה להעביר את המנוי על שם מישהו אחר.
תתכוננו להפרד בגלל קנס היציאה מכמה מאות שקלים
בקיצור הקאנטרי בסדר
רק צריך להחליף את הבעלים וההנהלה
אני מתארת לעצמי שתגובת הקאנטרי תהיה
בכפר ורדים גרים אנשים מפונקים שיש להם יותר מדי דרישות לא הגיוניות.
הם רוצים לקבל שירות עבור התשלום שלהם, רוצים לקבל יחס הוגן, רוצים שיהיה נקי ודרישות לא מוצדקות אלה לא מקובלות עלינו.
אנחנו רוצים רק לקוחות פראיירים, שלא פוצים פה ומקבלים את הקריזות שלנו בהבנה.
אנחנו רוצים לקוחות שלא אכפת להם לשלם הרבה יותר , לא מתקלחים, לא נכנסים לשירותים וקונים בסכומים גבוהים בקפיטריה את האוכל שלנו.
כל השאר מוזמנים לדפוק את הראש בקיר או לעשות הליכות בלילה.
מי שיקר לו שילך לבית תמחוי בשכונות מצוקה ברחבי הארץ.
במקום לקחת אחריות ולשאול את עצמם מה קורה פה
רוני וחגית עסוקים בלכעוס על מעט המנויים שיש להם ומבריחים גם אותם.
לא יכול להיות שכל הלקוחות טועים, אולי תבדקו מה קורה אצלכם בקאנטרי, תקחו אחריות ותפיקו לקחים.
גם אני השנה החלטתי לא לעשות מנוי קיץ.
במקום זה הלכתי לבריכה באגם מעלות, שילמתי 350 ש”ח לחודש וחצי ונהניתי מאוד.
הקאנטרי בכפר הפסיד המון לקוחות ככה, כי לא רק שאנשים לא עשו מנוי קיץ הם גם לא נכנסו לבריכה (גם לא חד פעמית) ולא קנו במזנון.
הפסד כפול ומכופל.
אז רוני וחגית – במקום לכעוס ולהאשים, תבדקו את היחס שלכם, את המחירים ותבינו שאי אפשר להמשיך ככה, אלא אם כן אתם רוצים להכשל.
רוני וחגית כורים לעצמם את הקבר העסקי
מבריחים את המדריכים הכי טובים כשהם מתנהגים אליהם בזלזול, ….ומתנהלים בגסות אל מול המנויים שגם הם אינם מקבלים את מה שהובטח.
בשום מקום לא גובים כניסה מתינוקות חוץ מבקאנטרי פה, בשום קאנטרי לא חיטטו בגסות בתיקים וזרקו לנו אוכל ושתיה, בשום מקום לא העלימו מתקני מים כדי לאלץ אנשים לקנות שתיה.
בגלל זה לא הסכמתי לילדי ללכת לאירועי יום הילד שם, ונסענו לחוף הים. שם לפחות הכניסה במחיר סביר (12 ש”ח) ואף אחד לא זרק לנו אוכל וגם לא גבו כסף על ילדים מתחת לגיל 5.
ברכה ציבורית
באלון הגליל, תמרת, בית לחם הגלילית וישובים קהילתיים דומים, יש בריכה ששיכת לישוב. התושבים משלמים תוספת שנבלעת במיסי הישוב עבור תחזוק הברכה, כמו שמשלמים על חינוך ופינוי אשפה – בתוך הארנונה.
כשזה מתחלק על כל תושבי הישוב זה אפשרי.
הברכה פתוחה חינם לכל התושבים ואורחיהם.
כשאנחנו באים לבקר את המשפחה בתמרת, או חברים באלון הגליל אנחנו בקיץ הולכים לברכה עם המארחים וזה לא עולה לנו כרטיס כניסה. סימן שאפשר גם אחרת.
אני חד הורית
אמא ו-2 ילדים.
נדרשנו לשלם 1650 סכום של משפחה של 2 הורים + 3 ילדים.
בקשתי התחשבות כי אנחנו משפחה של 3 ולא 5 וציפיתי שזה ישפיע על המחיר.
אחרי שעשו לי טובה הסכימו לתת לי הנחה מצחיקה של 5% ולהוריד לי 80 ש”ח, כך שאצטרך לשלם 1580.
מוגזם לחלוטין ולא הלכתי לבריכה בכלל, גם לא ביום המוזל שעשו.
השגיאות מתקופת רון מוסקוביץ בכיה לדורות
כמו הקאנטרי, גם המרכז המסחרי והאדמות שחולקו לעמותת כוכב ועליהם המבנים הסגורים שלהם וכמובן אל תשכחו את פטל והמתחלפים השונים של “הקניון” שמשנה פנים ושמות וכל זאת תוך חולשה ועצימת עיניים של המועצה היקרה לנו שפורטת אותנו לחלקים קטנים הניתנים למיחזור.
אפרופו שחיה ניתן לשחות בקאנטרי ערימות הזבל בכפר ורדים… כמה נוף שבאת הביתה…. הא
בשנה שעברה היו 2 ימים מוזלים
השנה היה רק יום מוזל אחד וגם המחיר שלו התייקר מבשנה שעברה.
חוץ מזה שהיום המוזל התחיל בשעה 14:00 ולדעתי זה קצת מאוחר מדי.
עשיתי מנוי ביחיעם והיה לי ממש כיף והרבה יותר זול.
היה גם שיעור ספינינג
שגרשו את המדריך והמשתתפים בגלל שלא הגיעו 10 אלא פחות מכך.
המדריכים מתוסכלים בגלל היחס ובגלל שלא משלמים להם כמו שצריך. לפעמים אפשר לראות שהם מגיעים בחוסר חשק לשיעורים וככה זה גם נראה.
הגרוע מכל הוא שמדריכים לא רוצים לבוא לעבוד בקאנטרי כי יש להם שם כל כך רע.
ההון האנושי של הקאנטרי זה מדריכים ולקוחות ובשניהם הם מזלזלים.
בהזדמנות זו…
אחרי שבקשתי המון פעמים באופן אישי מכל מי שרק אפשר בקאנטרי, תוכלו להחליף בבקשה את הגומיות הקרועות?
אי אפשר להתאמן עם גומיה קרועה שמורכבת מכמה גומיות שנקשרות יחד, הקשרים כואבים ברגליים וזה ממש לא נעים.
לא מדובר בהוצאה גדולה, רק כמה עשרות שקלים לגומיות איכותיות.
אם קשה לכם לממן אוכל לאסוף מגבית באחד מבתי התמחוי בסביבה.
וההסבר שהמדריכים גונבים את הגומיות לא נראה לי הגיוני, למה שמדריך יגנוב גומיות???
(את ההסבר הזה חגית אמרה לי באופן אישי).
כששאלתי למה מעלים את המחיר בצורה כל כך משמעותית כל שנה למנוי
אמרו לי בפרצוף שאני עולה להם הרבה יותר ממה שאני משלמת להם, כי אני נמצאת במקום שצורך חשמל. שיש להם הוצאות על מים ושאני עולה להם יקר כי אני משתמשת במתקנים…
אז סליחה באמת שאני הולכת על ההליכון בחדר הכושר וצורכת לכם חשמל יקר וגם הולכת לשירותים ומורידה את המים ואפילו שוטפת ידיים וזה גורם לכם להוצאות גדולות.
אני חושבתש אחסוך לכם את ההוצאות עלי בשנה הבאה ואעשה מנוי במקום אחר, כך לא תצאו בגללי בהפסדים.
אני עשיתי מנוי קייצי השנה
האמת ממש כי הייתי חייבת תעסוקה יומיומית לילדים.
גם לי היו מספר פעמים שבדקו לי את התיק עם אוכל אך נכנסתי לקבלה ואמרתי שלא אמרו לי לא להכניס אוכל, אם הייתי יודעת לא הייתי עושה מנוי וכך נתנו לי להכניס אוכל כל פעם שהייתה בדיקה.
האמת היחס שם מצד הבעלים נורא מזלזל גם למנויים וגם לעובדים.
הקיוסק נורא נורא נורא יקר. אנחנו התארחנו בבריכה בקיבוץ במרכז הארץ והארטיקים שם היו זולים ב- 2 ש”ח מהקאנטרי.
בשנה הבאה שישכחו ממני
בסופו של דבר עסק לא יכול להתקיים לאורך זמן
עם מיעוט לקוחות.
זה חוק טבע.
אני מצביעה ברגליים ואת המנוי המשפחתי שלי העברתי כבר מלפני כמה שנים למעלות.
הבנתי מזמן את מה שכותבים כאן המגיבים.
גם אותי הם עצבנו.
יש ישובים הנהלים את הבריכה של הישוב
בזמנו הבריכה הייתה בידי המועצה. תשאלו את בן עמי איזה הוצאות היו. רבים מהתושבים שלא השתמשו בבריכה או בחדר הכושר לא חתמו עלבריכהשתשמש את כלל הציבור. תבדקו היטב את הנושא.
לא לבוא לבריכה
מעבר למחירים המוגזמים אנחנו עדים ליחס מתנשא של רוני וגב’ בוחבוט.
השניים מנהלים את הבריכה ואת המנויים בצורה משפיל. אני מדבר על צעקות על ילדים שמתקלחים “לכו להתקלח בבית…”.
לא לבוא לבריכה
בריכת השחיה במעלות באגם מונפורט ביקשו 350 ש”ח.
העניין כנראה יבדק ע”י עריית מעלות והמנהל ינזף קשות על מחיר כה נמןך
אם המנהל בבריכה במעלות ינזף קשות בגלל משהו
אדאג לעשות לבריכה באגם יחסי ציבור מעולים כל כך כדי שיהיו שפע מנויים בשנה הבאה.
יחס מדהים.
3 בריכות.
מציל תענוג.
קפיטריה במחירים שפויים.
נקי.
תענוג.
מומלץ בחום.
המחיר הנמוך היה לקראת סוף הקיץ כדי שאנשים לא ישלמו מחיר מלא של מנוי לעונה.
אנחנו קבוצה גדולה של פנסיונרים מרוצים
הרוב בעד הקאנטרי. היחס של רוני וחגית אנושי.
תמיד יש מקטרים קבועים ורואים את החור ומגיבים בשלילה.
בואו וראו את כל צמחדשי המנויים. אנחנו רבים וחשוב לנו שהפעילות תהיה בכפר ולא לחפש במקומות אחרים.
גיבורים גדולים. קומו מוקדם וראו את כל השחיינים ומאוחר יותר את כל המנויים המרוצים. די להכפשות!!!!!!!!!!!!!!!!
ל-37
את הקייטנה של דבירה לא ראית. ראית אולי קייטנה אחרת.
אני מקווה שחגית ורוני יקחו לתשומת ליבם את
מה שאנשים מרגישים כאן.
זה כמו רשימת ליקויים שצריך לתקן.
לא בושה לתקן מה שלא עובד.
ולקבוצת הפנסיונרים מ-38, זה נהדר שאתם מרוצים, אבל אם יש טענות כדאי לרוני ולחגית לשמוע אותם כדי לתקן ולהשתפר.
גם אני לא מרוצה ואני לא טיפוס קטנוני ומשועמם.
אני גם לא בעד הכפשות אבל אני כן בעד לשפר את מה שניתן.
אנשים מצביעים ברגליים וזו עובדה ולא בגלל שמדובר באנשים קטנוניים, אלא בגלל שבאמת הגיעו מים עד נפש.
לא הכל רע!
החוגים טובים
מדריכים מצוינים
הסטודיו שופץ ויפה מאוד
מחיר מנוי שנתי סביר ביותר
37 הכל טוב ויפה
מה קורה בחורף?
ראינו את הקיטנה של דבירה מבלים שם. בסך הכל כולם נהנים אך לא צריך ללכלך. שתהיה פרנסה לכולם. שנה טובה
ואנחנו קבוצה של מנויים שלא מרוצים
יש מה לשפר
קאנטרי כפר ורדים
התושבים הותיקים צריכים לזכור שנסיון להקים בריכה ציבורית לא צלחו.אנשים לא יודעים מה רבות ההוצאות בהפעלת בריכה.
כמנויה בבריכה מיום הקמתה עלי לציין שאני מרוצה.
החוגים מגוונים,המדריכים מעולים.יש מקום לשיפור בסדר,בנקיון ובהתחשבות בבקשות הלקוחות,כשהבקשות סבירות.איני זוכרת שאי פעם הביעו המנויים שביעות רצון
מהפעילות,בניהול כלשהו.
לדעתי חגית ורוני צריכים לשפר את היחס למנויים ולהיענות לדרישות ובקשות הגיוניות.
בסך הכל עלות המנוי הגיונית בהשוואה להיצע,ובהשוואה למקומות אחרים.אי אפשר להשוות למקומות מסובסדים-יש להתחשב בעלויות.
זוכרת את הבריכה לפני 16 שנים
לפני 16 שנים עבדתי בבריכה. רוב השחיינים היו תושבי הכפר. כמובן שהיו גם מבקרים מהיישובים השכנים, אבל זה לא היה כמו היום.
האוירה היתה אחרת. התלונות היחידות ששמעתי היו על המחיר שהיה גבוה יחסית, אך לא היתה תחרות כמו היום.
רוני חגית פשוט הרסו את המקום.
אני קוראת לסיוון להרים את הכפפה. לעשות משאל תושבים ולראות איך ניתן לשפר את הבריכה של כפר ורדים.
גם אני לא רוצה שהקאנטרי ייסגר
ולהשית את ההוצאות על אחזקת הבריכה זה הרי לא ריאלי.
אבל אני מאוד מקווה שרוני וחגית יקחו את עצמם בידיים וישקיעו בלקוחות.
יש להם כאן הזדמנות פז להבין מה לא עובד ולתקן.
לא בכל יום מקבלים שיקוף כזה.
השאלה מה עושים איתו, אפשר להגיד שהלקוחות אשמים ואפשר לנתק לרגע את האגו ולבדוק מה באמת לא עובד.
מספר 47 מילים כדרבנות
כל משפט בול. תשאלו שוב את בן עמי שהיה אחראיעל הבריכה מטעם המועצה אם היה כדאי להחזיק את הבריכה. המועצה הרימה ידיים מרוב ההוצאות שהיו על חשבון משלמי המיסים של הכפר שלא הריחו ממרחק את הבריכה ולא נגעו במכשיר כושר.החוגים מצוינים-פלדנקרייז מיכל שגיא,התעמלות במים דגנית ודינה,פילטיס הגר,רחמים רון האחד והיחיד שב לכפר.
איפה תמצאו במחיר זול,בריכה,חוגים,חדר כושר ועם המורים שנותנים את הנשמה.
אני מדברת בשם חברות רבות שכה חשובה להן הבריכה.לבריאות,לנפש,לגוף. כאן יש גישה נוחה לנכים.
איזה רגישות יש לרוני לבעלי צרכים מיוחדים.
קומו כולם והביעו דעתכם. לא מוותרים.
גברת נוסטלגיה
גם אני זוכרת. הישוב היה קטן . מרכז הספורט קטן, היום הציוד הצנרת ועוד התכלו ומפעילי הבריכה כל הזמן מחליפים ,מתקנים ומשדרגים .תראי גם את ההשקעות. איני אומרת שהכל אידיאלי. הקאנטרי הוא המקום הכי רוחש חיים ואוי לנו אם הם ירימו ידיים. מי מוכן יהיה להשקיע ולתחזק? צריך להגיע להידברות ולא לבקר ולהרוס.
התבלבלתם חברים
לפני כמה שנים אולי היתה אוירה טובה והיו שחיינים רק מהכפר אבל היה גרעון של מאות אלפי שנים שהמועצה כיסתה.
כל עובדי האחזקה עבדו גם בבריכה….תראו לי עוד בריכה באיזור שכל הזמן משפצים,מתקנים,מפתחים. את בריכת המגלשה החליפו הקיץ בחדשה.הוקמו עוד ועוד מתקנים,סככות צל.איך אפשר להשוות לבריכות שנפתחות רק לחודשי הקיץ? כיף לי לבוא עם הילדים לבריכה השכונתית. לפגוש חברים מהכיתה. בקיוסק אני לא קונה-אז מה?נראה לכם הגיוני ששנה שעברה היו שני ימים מוזלים ב 20 ש”ח כניסה וכולנו באנו רק בימים האלה? הבאנו את האוכל מהבית. איך עסק יכול להתקיים כך!! זה לא מחיר ראלי.המנוי קיץ השנה כלל גם את החוגים ,חדר כשר,חוגים לילדים,מתנפחים-את זה יש בבריכות אחרות? רוני וחגית איפשרו לבני הנער להיות פעמיים בשבוע בבריכה עד אמצע הלילה. במקום שהסתובבו ברחוב הם היו בבריכה ובמחיר שפוי. מה על זה אתם אומרים? יש דברים שצריך לשפר זה נכון אבל העלויות ראלייות ואנחנו באמת יכולים להיות קהל חצוף .
כפר ורדים
אז כבר אמרתי שיש לצרף את כפר ורדים למעלות ולו בגלל שפיות המחירים לאנשי פריפריה, שאם לא כן אנחנו עשירים ומעשירים נכון לקחת.
הבריכה הכי טובה ששחיתי בה בחיי
אני אישית מאוד מרוצה מהבריכה בכפר ורדים. תמיד יש מקום לשחות,לא צריך לחכות בתור כמו בהרבה בריכות אחרות במרכזבהן שוחים 5 אנשים בכל מסלול !!! וגם רמת הניקיון סבירה בהחלט לדעתי.
אין ספק שהמדריכים מצוינים
אבל גם מדריך מצויין שלא מתוגמל כראוי, או שמלינים את שכרו או שלא משלמים לו נסיעות…בסופו של דבר יורדת לו המוטיבציה.
זה קרה עם הרבה מדריכים מצוינים
הסקר שלא משקף כלום
רבים ממנויי הבריכה שפניתי אליהם להגיבבאתר ולומר את דעתם בעניין,הודיעו לי ,כל אחד ממניעיו,שאינו נכנס כלל לאתר כפרניק משיקוליו.
היום יש יותר מ-1,700 מנויים בקאנטרי. רוצים סקר אמיתי? העמידו ברחבה רחוק מהקאנטרי שולחן וערכו באופן אנונימי סקר דעת קהל של המנויים. דעו שרוב המנויים מרוצים,יש דברים טעוני שיפור,נכון. עם רצון טוב וביקורת בונה ניתן לשפר ולהזיז דברים.
הכי קל לבקר ,להרוס שלא תישאר אף חלקה טובה בכפר.
למי שיש חשבון עם רוני וחגית ועזב את הקאנטרי,ודאי שיעיר וישחיר דרך האתר וכמובן ללא שם. כך אני מעבר למתרס אשאר אנונימית ואמצא דרך להעלות דברים טעטני שיפור. רוצים שמרכז הספורט ימשיך לפעול ויהיה שוקק חיים. כמוני חושבים רבים אך אינם מגיבים וחבל.
ל-53
הסקר האמיתי הוא מבחן התוצאה.
התוצאה היא שהרבה מנויים עוזבים או לא מחדשים.
התוצאה היא שהבריכה בקיץ ריקה.
אני מכירה באופן אישי אנשים שהלכו לדבר עם חגית ורוני כדי לנער אותם מהאדישות וכדי להסביר להם שהם פוגעים בעצמם בהתנהלות זו, אך שום דבר לא יצא מזה.
בסופו של דבר השוק קובע ולא שום סקרים. לקוחות באים לאן שטוב להם.
כשקהל מצביע ברגליים זה אומר דרשני.
גם אני לא רוצה להזדהות כי לא מתאים לי לשרוף קשרים עם אף אחד ולא רוצה שינטרו לי טינה משום צד.
גם אני פניתי בעבר ודברתי על תחושותיי עם חגית כשעוד היה לי מנוי, לצערי הרב זכיתי להתעלמות ממנה. כשלא זכיתי להתעלמות זכיתי להאשמות שאני אשמה שאין מספיק מנויים בקאנטרי כי אני לא עושה מספיק שיווק ולא מביאה חברים (לא ידעתי שאני אשת שיווק של הקאנטרי).
כשפניתי לרוני, הוא הפנה אותי לדבר עם חגית וכאמור, היא התעלמה.
שלחתי מיילים, ניסיתי להפגש, התקשרתי… כלום… סיננו אותי.
וברגע שנגמר לי המנוי לא חידשתי.
כן סקר או לא סקר.
לא הייתי מרוצה ועזבתי.
זה מבחן התוצאה!!!
בשורה התחתונה בכל פעם שפניתי בגלל משהו לא התייחסו אלי, או שפטרו אותי בזלזול, או שהאשימו אותי או האשימו את המדריכים.
מעולם לא לקחו אחריות, מעולם.
החל מגומיות קרועות שפניתי המון פעמים בבקשה שיחליפו וכלה בעובדה המעצבנת שלא היו מודיעים לי על ביטולי שיעורים, הייתי לוקחת בייביסיטר במיוחד (יש לי 2 ילדים קטנים), הייתי מגיעה סתם והיו כועסים עלי שלא התקשרתי לברר.
בפעם העשירית כשזה קרה כבר התעצבנתי ולפי חוק מרפי זה קרה בדיוק בימים שלא הקפדתי להתקשר ולבדוק אם יש שיעור.
מאוד מעצבן לקחת בייביסיטר, לבוא לשיעור ולגלות שבוטל ושמו פתק על הביטול בלוח, אבל אף אחד כמעט לא ראה.
סקר עד כה
סקרים
האם את/ה מרוצה ממכלול השירותים (מחיר, יחס, ציוד, ניקיון וכו’) של קאנטרי כפר ורדים?
כן. בסיכום הכללי אני מרוצה מהקאנטרי
19%
לא. בסיכום הכללי, אינני מרוצה מהקאנטרי
81%
סך הכל: 95
סקרים קודמים
כולה 95 אנשים שהגיבו
בקאנטרי יש מאות מנויים מרוצים ,אך הם לא נכנסים לאתר הזה.
מתוך ה-95 שהגיבו מחצית מהם אינם מנויים אלא בעלי אינטרסים. אני חותם לכם.
רוני וחגית
תתעוררו!!!!!!!!!!
רוצים שיהיו פה קאנטרי, אבל אחלה קאנטרי
תקשיבו למה שיש ללקוחות שלכם להגיד.
56
אין בעיה.
הכל טוב. הנהלת קאנטרי צודקת תמיד.
סקר לא מייצג כלום.
מנויים המרוצים לא נכנסים לאתר
כולם טועים ורק הנהלת הקאנטרי צודקת
הסקר לבריכה
האם את/ה מרוצה ממכלול השירותים (מחיר, יחס, ציוד, ניקיון וכו’) של קאנטרי כפר ורדים?
כן. בסיכום הכללי אני מרוצה מהקאנטרי
19%
לא. בסיכום הכללי, אינני מרוצה מהקאנטרי
81%
סך הכל: 123