8200 באורט שלומי

תא"ל י' עם אל"מ יוסף לוצ'י, סא"ל דוד תורג'מן עם גבי נעמן, יוחאי כמיסה, אופיר גליק ושמיל לוי


 

מפקד יחידת 8200, תא”ל י’, ביקר לפני מספר ימים בשלומי במסגרת השקת תהליך ארוך טווח של מצוינות והכנת תלמידי אורט שלומי לתהליכי המיון והקבלה ליחידה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-06-29-at-15.05.49-scaled 8200 באורט שלומי
8200 בשלומי

 

אל המפקד התלוו ראש לשכתו סרן ת’ ושלושה חיילים בני שלומי המשרתים ביחידה. הם נפגשו עם ראש המועצה גבי נעמן, מנכ”ל המועצה אל”מ (מיל.) יוסף לוצ’י, יו”ר המנהלת ורכז תחום ההכנה לצה”ל סא”ל (מיל.) דוד תורג’מן, מנהל אגף החינוך יוחאי כמיסה, מנהל תיכון אורט אופיר גליק ומנהל אזור רשת אורט שמיל לוי.

הביקור נפתח במפגש וסיור בביה”ס אורט שערך מנהל התיכון לאורחים. תורג’מן הציג את נתוני הגיוס ותוכניות ההכנה לשירות בשלומי, ובכללן התוכנית החדשה “שלומי 200” אשר יחד עם חברת מרום מאתרת ומכינה תלמידים בני שלומי לשלבי המיון והשירות ביחידה. מפקד 8200 נפגש עם 18 תלמידים מצטיינים מאורט וכברי אשר חלקם כבר נמצאים בהליכי מיון וקבלה ליחידה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-06-29-at-15.05.55-scaled 8200 באורט שלומי
פרויקט שלומי 200 – הכנה למיון 8200 לבני שלומי

 

 



 

 

גליק הציג את נתוני והישגי בית הספר בשנים האחרונות, הכוללים אחוזים גבוהים של זכאות לבגרות, פרסים מחוזיים וארציים, כיתות מחוננים אזוריות ומעבר ללימודי 4-5 יחידות במתמטיקה, מדעים, פיזיקה ואנגלית. כן נערך שיח בנושא המיון ליחידות 8200 ואמ”ן, ובסיום ארוחת צהרים משותפת.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-06-29-at-15.05.54-scaled 8200 באורט שלומי

 

“ביה”ס אורט ימשיך להתפתח ולהצטיין ויהיה היהלום שבכתר”, אמר נעמן. “נשקיע את כל המשאבים הנדרשים, כולל בניית 18 כיתות נוספות, בכדי לתת למענה לביקוש ולנהירה של תלמידים מכל האזור לבית הספר אשר משקיע בכל תלמיד ותלמיד בכדי להביא אותו למיצוי יכולותיו.

“אני מודה לתא”ל י’ היקר שכיבד אותנו בביקור אישי חשוב, לסא”ל תורג’מן אשר משקיע ופועל שנים ללא לאות להכין את ילדינו לשירות משמעותי ומצטיין, למנהל אגף החינוך שלנו יוחאי כמיסה אשר הוביל את מערכת החינוך ביישוב להישגים משמעותיים, ולמנהל תיכון אורט אופיר גליק ולמנהלת החטיבה אשרת ינקו אשר תחת הובלתם בעבר בהווה ובעתיד אין לי ספק כי נצליח בחזוננו המשותף- להצעיד את ילדי שלומי לעתיד מזהיר.”

 



 

 

לוי אמר כי הרשת תעמיד לרשות אורט שלומי את כל המשאבים והתמיכה הנדרשת על מנת לבסס ולקדם את תנופת המצוינות של בית הספר.

תא”ל י’ ציין בסיום הביקור את התרשמותו מהתהליכים החינוכיים ביישוב ואת דאגת הרשות המקומית לעתיד התלמידים. הוא שיבח את ראש המועצה על הנחישות, ההשקעה וההתמדה בחתירה להישגים ומצוינות בכל התחומים. “צה”ל זקוק לנוער הערכי, המוכשר והאמביציוזי של מדינת ישראל”, אמר המפקד. “הם העתיד שלנו, ואנו שמחים, נרגשים וגאים לשתף פעולה עם אורט שלומי ועם ראש המועצה בדרך להגשמת חזון משותף של הישגים ומצוינות אשר הם היסודות והבסיס לביטחונה של מדינת ישראל”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-06-29-at-15.05.50-scaled 8200 באורט שלומי

 

צילומים: דוברות מועצת שלומי

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן