תגמול דיפרנציאלי למורים

בין הזוכים בגליל המערבי: אורט ואולפנת צביה במעלות-תרשיחא, מקיף חורפיש, מקיף אנה פרנק בסאסא, כברי אזורי ועוד


 

משרד החינוך פרסם היום (ראשון 28/8/22) רשימה של 335 חטיבות עליונות שנבחרו על הישגים ערכיים, חברתיים ולימודיים.

בתי הספר נבחרו על פי שיעור השינוי שהם הצליחו לחולל בין היתר בזכאות לבגרות, מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה”ל / שירות לאומי / שירות אזרחי.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2022-08-23-at-16.23.371111111111 תגמול דיפרנציאלי למורים
מימין: שרת החינוך ד”ר יפעת שאשא ביטון, מנהלת מחוז צפון ד”ר אורנה שמחון ומנכ”לית המשרד דלית שטאובר. דוברות משרד החינוך, ארכיון

 

לאור הישגיהם, עובדי ההוראה שבבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי שנע בין 3,297 ₪ לכ-8,793 ₪, זאת בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה “עוז לתמורה”:

חלוקת הגמול בין המורים בבתי הספר

  • רמה 1 (83 חטיבות עליונות) –8,793.25 ₪
  • רמה 2 (84 חטיבות עליונות) –6,594.94 ₪
  • רמה 3 (84 חטיבות עליונות) – 4,396.63 ₪
  • רמה 4 (84 חטיבות עליונות) – 3,297.46 ₪

 



 

 

אלו בתי הספר המצטיינים בגלי המערבי:

רמה 1

מקיף אנה פרנק סאסא

מקיף מקיף שש – שנתי חורפיש

מקיף אחווה ירכא

מקיף דרכא ג’ולס

 

רמה 2

מקיף בית ג’ן

מקיף ע”ש יני כפר יאסיף

בי”ס מקיף השלום שייח’ דנון

אורט פסגות כרמיאל

 

רמה 3

חט”ע כברי אזורי (מושבים)

מקיף גליל מערבי גרנות הגליל

אורט מעלות תרשיחא

 

 

רמה 4

אולפנת צביה מעלות-תרשיחא

מדעים ואמנויות נהריה

 



 

 

שרת החינוך, ד”ר יפעת שאשא ביטון: ״הצטיינות בחינוך היא מכלול של עשייה חינוכית, הנוגעת להקניית ערכים, חיזוק הזהות והשייכות לקהילה ולמולדת, ושיפור ההישגים החברתיים והלימודיים. עשייה זו מובילים אנשי חינוך והוראה מופלאים, פורצי דרך, אשר סוללים לתלמידיהם נתיבים למיצוי יכולותיהם ומעניקים להם הזדמנויות להצלחה במגוון תחומים. אני מברכת את המנהלים וצוותי החינוך על ההישגים אליהם הצעידו את תלמידיהם ובית ספרם.״

מנכ”לית משרד החינוך, דלית שטאובר ציינה, כי הפרסים משקפים את ההשקעה יוצאת הדופן של צוותי חינוך שהנחילו ערכים של אהבה ומסירות, אמונה ותקווה, תעוזה, חדשנות ויוזמה. הם פעלו ללא לאות כדי להפוך את בית הספר למרחב מעניק, מחבק ומצמיח. הם פעלו כדי לצמצם פערים ולטעת בכל תלמידה ותלמיד את האמונה כי יש בהם את היכולת, המסוגלות והכישורים לפרוץ קדימה. אני מברכת את המנהלים ואת צוותי החינוך הזוכים ומודה  להם על מלאכת החינוך המפוארת שלהם.

בהישגים הערכיים-חברתיים, נכללו המדדים

  • שיעור הגיוס לצה”ל, או לשירות אזרחי/לאומי, מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, ומידת הקרבה לתעודת בגרות מתוך התלמידים שאינם זכאים לתעודה מלאה. כמו כן, מידת השיפור בהשוואה להישגים קודמים.

 

  • חישוב הגיוס לצה”ל או לשירות אזרחי/לאומי ומניעת נשירת תלמידים נערך בהשוואה למוסדות דומים לפי מגזר/או מגזר וסוג פיקוח.

 

בהישגים הלימודיים נקבעו המדדים

  • ההישגים לאור מבחני המיצ”ב ביסודי ובחט”ב ולאור מדדי הטיפוח, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית, מידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.

 

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן