שני פצועי ירי סמוך לרגבה

שני בכר, תושבת נתיב השיירה, נרצחה על כביש 4 * נתפס גנב במעלות * אקסטות באבו-סנאן * אמל"ח בג'דיידה מכר


 

עדכון:

שני בכר, בת 31, תושבת נתיב השיירה, נרצחה היום ביריות בכביש 4 סמוך לרגבה.

על פי החשד, מחזר אגרסיבי ומטרידן (תושב הכפר סולם מאושפז במצב קשה) חסם את רכבה באמצע הכביש. לאחר ההתנגשות הוא ירה לעברה ולאחר מכן ירה גם בעצמו.

אמה של הנרצחת סיפרה כי במשך זמן רב ניסתה שני לסיים את הקשר, אך בן הזוג סירב.

 

כפרניק SHANY-BAHAR-scaled שני פצועי ירי סמוך לרגבה
שני בכר ז”ל. תמונה באדיבות המשפחה

 

**

משטרת ישראל פתחה בחקירה בחשד לרצח בעקבות אירוע ירי בכביש 4, היום (שלישי 9/1/24) אחר הצהרים בין מושב רגבה ללוחמי הגיטאות.

באירוע, כפי הנראה על רקע פלילי, נפצעה אשה כבת שלושים פצעים אנושים. גבר כבן ארבעים נפצע קשה. שניהם פונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה.

 

הנרצחת תושבת נתיב השיירה.

הפצוע, החשוד ברצח, מכפר סולם.

 

כפרניק 3f670a1d-c562-4731-9cd4-452f263bbe64-scaled שני פצועי ירי סמוך לרגבה
זירת הירי ליד רגבה. צילום איחוד הצלה

 

על פי עדי ראיה, הגבר חסם את רכבה של האישה (כפי הנראה בת זוגו) באמצע הכביש. היא התנגשה ברכבו ומיד לאחר מכן ירה לעברה וניסה להתאבד ביריה.

שלומי עוזיאל חובש איחוד הצלה: “הענקנו בזירה סיוע רפואי ראשוני לאשה שנפצעה אנושות ולגבר במצב קשה. שניהם פונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה”.

חובש בכיר במד”א פיראס רייס וחובש בכיר מיחידת האופנועים של מד”א יהודה דהאן: “שני הפצועים סבלו מפציעה חודרת בגופם. האישה הייתה מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק. הענקנו לה טיפול ופינינו אותה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים במצב אנוש. כן הענקנו טיפול רפואי לגבר ופינינו אותו במצב קשה בניידת טיפול נמרץ של מד”א לבית החולים”.

**

 



 

ממשטרת ישראל ועיריית מעלות תרשיחא נמסר היום (שלישי 9/1/24) כי תושב העיר, בן 29, נעצר בחדש למספר מעשי גניבה מבתים ומוסדות ציבור בעיר.

בימים האחרונים התקבלו במשטרת ישראל מספר דיווחים על בתים ומבני ציבור שנפרצו בעיר מעלות. הנהלת העיר פנתה למשטרה בנושא זה מספר פעמים וביקשה ממנה לפעול בדחיפות לאיתור ולמעצר מבצעי הפריצות.

אתמול, עם הפיכת החקירה לגלויה, פשטו שוטרי תחנת מעלות על מספר אתרים בעיר ועצרו את החשוד במעשה, תושב העיר בן 29, שברשותו רכוש רב הקושר אותו למעשים.

בין מבני הציבור שנפרצו נמנים: בתי ספר, בתי כנסת, מתנ״סים, מקלטים ציבוריים ופרויקטים בבנייה.

הבוקר הובא החשוד בפני בית משפט השלום בעכו שהאריך את מעצרו עד ליום 16/01/24 בהתאם לבקשת המשטרה.

 

**

 

במסגרת סיכול הפשיעה ברחוב הערבי ופעילות יזומה של שוטרי מחוז חוף בתחנת גליל מערבי אותרו ונתפסו בחצר בית אצל תושב הכפר אבו סנאן כמות גדולה של סמים מסוכנים – החשוד נעצר.

 

כפרניק a35192ff-8937-4831-9fec-3191385addb7-scaled שני פצועי ירי סמוך לרגבה

 

במהלך החיפוש נתפסו מעל ל-200 כדורי אקסטזי מוכנות לשימוש והפצה מוסלקות בחצר הבית.

בסיום הפעילות, נעצר החשוד תושב המקום, בשנות העשרים לחייו, והועבר לחקירה בתחנת המשטרה בגליל מערבי.

 

**



 

 

במסגרת המאבק בעבירות תנועה מסכנות חיים ואכיפת מטרדי הרעש העלולים ליצור בהלה בציבור, קיימו בסוף השבוע שוטרי יחידת התנועה של תחנת עכו פעילות ממוקדת בכביש 4, עוקף עכו לאחר קבלת עשרות קריאות על שמיעת קולות ירי.

 

 

 

במהלך הפעילות והסריקות הבחינו השוטרים ברכב נוסע כאשר בוקעים ממנו במהלך נסיעתו רעשים הדומים לקולות ירי. לאחר שאותר הרכב הורו השוטרים לנהג, תושב עכו בשנות ה- 20 לחייו לעצור לבדיקה.

למקום הגיע בוחן מיחידת התנועה של מרחב אשר, שביצע בדיקה במהלכה התברר כי בוצע שינוי מכני במערכת הפליטה הגורם לרעש הרב והמפחיד. בתום הבדיקה, הרכב הורד מהכביש ל-30 יום ונשלל הרישיון של הנהג ל-30 יום, כמו כן קיבל הזמנה לדין.

 

כפרניק 81754f7e-92df-4d94-8ba2-a2a487080e98-scaled שני פצועי ירי סמוך לרגבה

 

במרבית המקרים, מדובר בשינויים שבוצעו על ידי הנהגים או מטעמם במערכות הרכב, דבר האסור לרוב על פי חוק. מעשים שכאלו מפרים את שלוותם של אזרחים רבים ומייצרים בהלה בציבור.

 

**

 

השבוע תפסו כוחות המשטרה ימ”ר חוף מג”ב בכפר גדיידה מכר בחיפוש על פי מידע 634 גרם מריחואנה ובנוסף 40 כדורי רובה 5.56

 

כפרניק 9ee58ae5-4a04-4df0-b382-1dc67fcda0ef-scaled שני פצועי ירי סמוך לרגבה
תחמושת בג’דיידה מכר

 

צילומים משטרת ישראל

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן