שלושה דורות של משפחת פלאח

שלושה דורות של לוחמים ממשפחת פלאח מסמיע: הסב סאלח ז"ל, והאב לואי ובנו סאלח המשרתים ביחד בגבול הצפון במלחמה הנוכחית


 

כבר מזה שלוש שנים שסא”ל (מיל.) לואי פלאח, עושה מילואים פעילים כקצין האג”ם בנפת ברעם במחוז הצפון של פיקוד העורף, ולאחרונה במלחמה הצטרף אליו בנו סאלח פלאח, אשר משרת שירות מילואים פעיל כסמב”ץ במחוז צפון של פיקוד העורף ומשרת תחת פיקודו של אביו!

 

כפרניק 37c54d97-3368-4212-aa9f-ad1f4bf4982e-scaled שלושה דורות של משפחת פלאח
סא”ל מיל לואי פלאח עם בנו סאלח

 

האהבה המשפחתית לשירות משמעותי בצפון התחילה עוד בתקופתו של הסב, סא”ל (מיל’) סאלח פלאח ז”ל, שהיה מפקד סיוע אזרחי של הגזרה המערבית ביק”ל דרום לבנון.

סאלח ז”ל הרבה להתנדב ולעזור לחיילים דרוזים, ולאחר שנפטר בשנת 2008, הוקמה לזכרו עמותת ״דרך מופיד עמאר – אחים לחיים” הפועלת להעצמת החייל הדרוזי ועזה בהשתלבותו באזרחות, בנוסף לשינוי בתחומי החינוך, התרבות והרווחה בכפרים של הקהילה.

בנוסף לשירות המילואים, המשיך לואי את פועלו של אביו והוא שותף פעיל בעמותה. הוא ומשפחתו עושים רבות למען האזרחים במדינת ישראל וכן למען החברה הדרוזית גם במסגרות אחרות.

 

כפרניק fb792465-4944-4627-a6d2-e38ad6c531cc-scaled שלושה דורות של משפחת פלאח

 

כפרניק c0f2d422-b64f-4d50-a7a8-fc703a02bc20-scaled שלושה דורות של משפחת פלאח

 

תפסנו לתמונה את האב ובנו, לואי וסאלח, שבקשו למסור לקוראים: “נמשיך לתרום ולשרת בצה”ל כחיילי מילואים בכל עת וכמה שידרש, זאת למען ביטחונם של תושבי הצפון ואזרחי מדינת ישראל. נמשיך לתת ייצוג לעדה הדרוזית, ונמשיך בעשייה בעמותה שהוקמה לזכרו של אבי זאת למען לאחיי הדרוזים. ביחד ננצח”.

 

**

 

ראו כתבה: יבוטל חוק הלאום הגזעני של ממשלת המחדל וההפרדה!

 

 


תגובה אחת

  1. דיב סאלח אבו אייל הגב

    יהי זכרו לברכה אחי סאלח ז”ל וחיים ארוכים ללואי ובנו .

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן