שביל ישראל עם מרכז קהילתי כפר ורדים


לאור הצלחת טיולי שביל ישראל בהדרכת עמרי אבידר בשנה שעברה, יתקיימו גם השנה טיולים אלה

 

כפרניק sv-300x225 שביל ישראל עם מרכז קהילתי כפר ורדים
שביל ישראל עם עמרי אבידר

 

השביל שמחבר בין כל חלקי ישראל מחבר גם את המטיילים בו אל סיפור הארץ והמדינה. הצעידה הרגלית לאורך שביל-ישראל מהווה את מוקד הטיול ומאפשרת להתחבר לנופים, לריחות, לצבעים ולמראות הארץ.

מדי פעם יהיו גם סטיות קלות מנתיב השביל כדי להכיר אתרים או אנשים מיוחדים ומעניינים שנמצאים בקרבתו. לפעמים יהיו גם דילוגים על קטעי שביל מסוימים בשל שיקולי זמן, קושי, מזג אויר ועוד.

 

כפרניק sv1-300x225 שביל ישראל עם מרכז קהילתי כפר ורדים
דגש גם על הצד החברתי של תושבי כפר ורדים

 

 

דגש חשוב הוא הצד החברתי, המטיילים ילמדו להכיר זה את זה, לשתף חוויות, תמונות ומחשבות ובנוסף תינתן במה לאנשים מהקבוצה שיכולים להעשיר את כולם.

גם השנה ייצאו לטייל שתי קבוצות, קבוצת ארבל היא קבוצת ההמשך משנה שעברה, שתמשיך לטייל בשביל מהמקום אליו הגיעה בשנה הקודמת. טיולים אלה יצאו בימי שבת, לרוב הראשונה בחודש.

קבוצת ברעם היא קבוצה למצטרפים חדשים שיתחילו לטייל בשביל מהקטע הראשון, טיולי הקבוצה החדשה ייצאו בימי שני, לרוב ביום שני הראשון בכל חודש, כשהטיול הראשון מתוכנן לצאת ב-5/11/18.

טיולי שביל ישראל של המרכז הקהילתי מתאימים לכל מי שמסוגל לצעוד בשטח בנוחות, על פי רוב 6-12 ק”מ. המסלול לא מחייב מהמטיילים להיות מיטיבי לכת, אך לא מתאים למי שהצעידה קשה לו.

 

כפרניק sv3-300x201 שביל ישראל עם מרכז קהילתי כפר ורדים
עמרי אבידר, מדריך טיולי שביל ישראל במרכז קהילתי כפר ורדים

 

התכנית בעיקרה מתוכננת יותר למבוגרים, משפחות מוזמנות להצטרף כל עוד הילדים יכולים לצעוד עצמאית את המסלולים ללא קושי ולהתאים עצמם לרוח הקבוצה. את כל הטיולים מלווה אוטובוס נוח לאורך כל היום, מה שמאפשר לבצע הקפצות ומהווה בסיס לוגיסטי וגם רכב חירום, כמו כן, לכל הטיולים יתלווה גם מגיש עזרה ראשונה חמוש להגברת הביטחון ולטיפול במקרי חירום, בתקווה שלא יהיו.

הרשמה ופרטים נוספים במרכז הקהילתי, 04-8338355

 

 

כפרניק sv2-300x225 שביל ישראל עם מרכז קהילתי כפר ורדים
תושבי כפר ורדים מטיילים ונהנים בשביל ישראל

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן