רפואה, הייטק ותעשיה

מרכז חדשנות יצא לדרך במרכז הרפואי לגליל * ח"כיות תומכות: עידית סילמן, טטיאנה מזרסקי, יעל רון בן-משה וענבר בזק


 

החל תהליך להקמת מרכז חדשנות במרכז הרפואי לגליל בנהריה, במסגרתו נערכה בבית השותפויות באכזיב סדנת חשיבה, במטרה לחבר את עולמות הרפואה, ההייטק והתעשייה. המיזם בתמיכת עמותת הידידים של המרכז הרפואי.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-12-06-at-11.29.43-2-scaled רפואה, הייטק ותעשיה
חברות כנסת, אנשי רפואה והייטק ביוזמת החדשנות בגליל המערבי

 

בסדנת החשיבה נטלו חלק גופים חיצוניים: נציגי חממות טכנולוגיות וקרנות הון סיכון, אנשי אקדמיה ממכללת אורט בראודה ואוניברסיטת בר-אילן, נציגים מגופים ממשלתיים, אשכול רשויות גליל מערבי ומועצות אזוריות, וכן נציגים מרשות החדשנות וקרנות פילנתרופיות.

כן השתתפו באירוע יו”ר הקואליציה ויו”ר ועדת הבריאות של הכנסת, ח”כ עידית סילמן, והח”כיות טטיאנה מזרסקי, יעל רון בן-משה וענבר בזק, שהביעו כולן נכונות לסייע בהקמת מרכז החדשנות.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-12-06-at-11.29.44-scaled רפואה, הייטק ותעשיה
מימין: נאדיה דרבי סוויטאת, ח”כית עידית סילמן ופרופ’ מסעד ברהום

 

בנוסף הגיעו נציגים ממרכז החדשנות ARC מהמרכז הרפואי שיבא תל השומר, וביניהם סמנכ”ל רפואה וחדשנות בשיבא, פרופ’ אייל צימליכמן.

 



 

מנהל המרכז הרפואי לגלי, פרופ’ מסעד ברהום, סקר את המרכז הרפואי והאתגרים השונים העומדים לפתחו, תוך שהדגיש את מחויבותו של ביה”ח למיזם החדשנות. סגנו, ד”ר צבי שלג, הציג את המטרות להקמת מרכז החדשנות והחזון לעתיד. מנהלת תאגיד הבריאות שליד המרכז הרפואי מונה בח’ית הציגה את חוזקות היזמות והמסחר, ומנהלת תכניות וייזום של מרכז החדשנות נאדיה דרבי סוויטאת הציגה את האופציות השונות ופוטנציאל שיתוף הפעולה עם הגופים השונים.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-12-06-at-11.29.43-1-scaled רפואה, הייטק ותעשיה

 

מנהל מחלקת פה ולסת פרופ’ סאמר סרוג’י, מנהלת המכון הגנטי פרופ’ ציפורה פליק-זכאי, וד”ר עמיאל דרור רופא-חוקר מהמרכז הרפואי ומהפקולטה לרפואה של בר-אילן בגליל, הציגו את עשייתם בתחום המחקר והחדשנות.

הסדנה התקיימה בליווי חברת החדשנות הבינלאומית SIT, ובהובלת מייסד החברה, אמנון לבב.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-12-06-at-11.29.42-scaled רפואה, הייטק ותעשיה
פרופ’ ברהום וח”כית מזרסקי

 

 

צילומים: תומס סולינסקי

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן