פרסים במרכז הרפואי לגליל

פרופ' ברהום – משרת ציבור מוביל * אנואר עכאוי – מצוינת אישית * שיפור במצבו של אלעד ברזילי


 

 

מנהל המרכז הרפואי לגליל בנהריה, פרופ’ מסעד ברהום, קיבל פרס הוקרה מטעם האגודה הישראלית למדע המדינה לשנת 2020, על היותו “משרת ציבור מוביל”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-05-30-at-12.02.17-scaled פרסים במרכז הרפואי לגליל
פרופ’ מסעד ברהום צילום: תומס סולינסקי

 

יו”ר ועדת הפרס, עדי אלדר, הסביר את נימוקי הבחירה בכך שפרופ’ ברהום הפך את המרכז הרפואי שבנהריה לבי”ח מוביל ברמה הארצית, המעניק שירותים ל-600 אלף תושבים מכלל הדתות והמגזרים, תוך מתן דגש על רפואה מקצועית ואנושית.

אלדר:  “מנהיגותו ותחושת השליחות המאפיינות את פרופ’ ברהום, הפכו אותו לאחד ממנהלי בתי החולים המובילים במדינה”.

פרופ’ ברהום הודה לאגודה הישראלית על הפרס והדגיש בדבריו, כי הוא מקדיש אותו ל-3,000 עובדות ועובדי המרכז הרפואי, אשר עושים עבודת קודש ועמדו בשנה האחרונה בחזית המאבק בנגיף הקורונה.

האגודה הישראלית למדע המדינה מהווה התאגדות של חוקרים ומורים בתחומי מדע המדינה ממוסדות שונים להשכלה גבוהה ברחבי המדינה. בין מטרותיה העיקריות של האגודה: לשקוד על מחקר והוראה ברמה גבוהה ולהביא לקידום המקצוע, תוך עריכת אסיפות, כנסים מדעיים ושיתופי פעולה עם קולגות מרחבי העולם.

 

**

 



 

 

 

אנואר עכאוי, סגן מנהל מרכז חלוקה במרכז הרפואי לגליל שבנהריה, זכה באות נציב שירות המדינה בקטגוריית “מצוינות אישית”. עכאוי זכה בפרס היוקרתי על הפגנת מוסר עבודה גבוה במיוחד, חריצות, מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, יצירתיות ו”ראש גדול”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-05-31-at-14.25.27-scaled פרסים במרכז הרפואי לגליל
פרופ’ ברהום ופאדי קאסם עם תעודת ההוקרה צילום: רוני אלברט

 

עכאוי, בן 44, נשוי + 3, תושב הכפר שייח דנון שבגליל המערבי, עובד במרכז הרפואי מזה 24 שנה, ועבר את כל השלבים במערך מזון, משטיפת עגלות בראשית דרכו ועד לתפקידו החדש כסגן מנהל מרכז חלוקה. במסגרת תפקידו פועל אנואר, בין השאר, לבטיחות ומניעת זיהומים במערך המזון, תוך קידום מהלכים לשיפור וחדשנות.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום, שבישר לו על הזכייה, אמר כי עכאוי ניחן בשילוב יוצא דופן של מקצועיות ואנושיות, וכי המוטו של המרכז הרפואי, “אדם לאדם – אדם”, הולם אותו במיוחד.

לרגל קבלת הפרס נפגשו פרופ’ ברהום, חברי הנהלה ומנהל מערך המזון, אייל אלמוג, עם עכאוי, אותו בירכו באופן אישי לרגל זכייתו.

אנואר עכאוי: “זהו רגע מרגש עבורי. אני רואה במרכז הרפואי בית שני, ובמידה מסוימת אפילו ראשון. הכל אני עושה מתוך אהבה והערכה עמוקה למקום שטיפח וגידל אותי מקצועית”.

**

 



 

היום גם נמסר מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה, כי חל שיפור נוסף במצבו של אלעד ברזילי, בן 37 מעכו, שהובא למרכז הרפואי לפני כשבועיים וחצי במצב קשה מאוד, מורדם ומונשם, לאחר שנפגע במהומות בעכו. מצבו של אלעד מוגדר בינוני ויציב, לאחר שעד כה היה מצבו קשה.

בעקבות השיפור במצבו הועבר אלעד מהיחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי לאשפוז במחלקה עצמה.

ד”ר סמואל טוביאס, רופא בכיר במחלקה הנוירוכירורגית, שניתח את אלעד פעמיים עד כה, מסר כי הוא החל להתהלך במחלקה, מתקשר עם הסביבה, מזהה אנשים ומזיז את גפיו.

יצוין כי אלעד מקבל טיפול מצוות רב-מערכתי, הכולל רופאים ואחים, פיזיותרפיסטים, ריפוי בעיסוק, קלינאי תקשורת ויחידת התזונה.

 

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן