עירית (לזרוף) במקום אירית (בוסידן)

תושבת כפר ורדים, המנהלת החדשה של מחלקת הרווחה בנהריה * מרלי: בטוח שהניסיון שצברה יסייע בקידום מערך השירותים החברתיים


 

עירית לזרוף, תושבת כפר ורדים, החלה לאחרונה את תפקידה כמנהלת המחלקה לשירותים חברתיים (מחלקת הרווחה) בעיריית נהריה. היא מחליפה את אירית בוסידן, שסיימה את תפקידה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-10-17-at-17.34.110000 עירית (לזרוף) במקום אירית (בוסידן)
עירית לזרוף, מנהלת מחלקת הרווחה בעיריית נהריה

 

לזרוף, נשואה, אם לארבע וסבתא לשני נכדים. היא בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית, מדריכת סטודנטים, מגשרת ומרצה.

לעירית לזרוף ניסיון רב של 25 שנה כעובדת סוציאלית בטיפול בפרט ובקהילה בשירות הציבורי, עו”ס לחוק נוער, ניהול הוסטל לאנשים עם צרכים מיוחדים ומחלקת קליטה וקהילה. בתפקידה האחרון, ניהלה לזרוף דירת חירום לנשים שורדות רחוב, הייתה שותפה בקואליציה למאבק בסחר בנשים וזנות, עסקה בהדרכות מקצועיות לעובדים סוציאליים ברשויות המקומיות והטמעת הפרדיגמה החדשה לפרקטיקה של משפחות בעוני.



 

 

עירית לזרוף: “לאחר שנים של עשייה מגוונת בתחום הרווחה והעבודה הסוציאלית, אני ממשיכה לתפקיד בעל משמעות רבה מתוך אחריות ומחויבות לשירותים מקצועיים ומיומנים בתחום טיפול, תמיכה, איתור, הגנה ושיקום, על פי צרכי התושבים, בתקווה למתן הזדמנויות שווה וצמצום פערים תוך שמירה על כבוד האדם”.

 רונן מרלי, ראש עיריית נהריה: “אני בטוח שהניסיון הרב שצברה עירית לאורך השנים יסייע לה בקידום מערך השירותים החברתיים בעיר, המהווה תחום חשוב ומרכזי. המחלקה מטפלת במשפחות וביחידים בכל רבדי האוכלוסיה ובכל הגילאים ומלווה אותם בתהליך שנועד לסייע להם להתמודד עם ניהול אורח חיים שיגרתי, תוך מתן ליווי וסיוע תומך ומקצועי לעתיד. אני מאחל הצלחה רבה לעירית ומודה לאירית בוסידן, מנהלת המחלקה היוצאת, על פעילותה ותרומתה החשובה לאורך השנים בניהול מערך מורכב ודינאמי זה”.

 

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן