נהוראי עמר עלה לגמר

חידון מורשת מד"א: בין תשעת המתמודדים גם נהוראי עמר ממעלות-תרשיחא


 

לכבוד חגיגות 91 שנים להקמת מגן דוד אדום, יקיים הארגון לראשונה חידון מיוחד בנושא מורשת מד”א להצלת חיים בהשתתפות מתנדבי נוער מד”א מרחבי הארץ. החידון יתקיים ביום לידתו של הארגון, יום ב’ (7.6) בהיכל התרבות במודיעין-מכבים-רעות בשעה 18:00.

 בשבוע האחרון התקיימו שלבי המיון בכלל תחנות מד”א ברחבי הארץ ונבחרו תשעת מתנדבי הנוער אשר עלו לגמר וייצגו את מרחבי מד”א בחידון הארצי.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-06-01-at-12.52.16-scaled נהוראי עמר עלה לגמר
נהוראי עמר, מתנדב מד”א במעלות

 

 

אחד מתשעת מתנדבי הנוער של מד”א שעלו לגמר החידון הוא נהוראי עמר (17) ממעלות שאמר: “התרגשתי מאוד כשזכיתי בתחרות המרחבית ואני גאה להיות נציג מרחב אשר בחידון מד”א הארצי. במקביל ללימודים לבגרויות בבית הספר אני משקיע שעות רבות בקריאה ולמידה על היסטורית הארגון לקראת הגמר הארצי.”

 

 



 

יו”ר השופטים, סמנכ”ל קהילה במד”א, ד”ר אלי יפה: “ערכי הצלת החיים במד”א והנחלתם לנוער ולדור העתיד של מדינת ישראל – הנם מאבני הדרך והערכים החשובים לנו. מד”א משקיע בכך משאבים רבים ותשומת לב יתרה, על מנת לחזק ולחנך את דור העתיד של מדינת ישראל”.

 

מנכ”ל מד”א, אלי בין: “ארגון ההצלה הלאומי מציין 91 שנה ולכבוד המאורע – החלטנו לקיים חידון מיוחד, במטרה לטפח את דור העתיד בארגון ואת בני הנוער בו. הארגון הוקם שנים רבות לפני המדינה ומאז ועד היום פועל מסביב לשעון בשגרה ובחירום לערכי הצלת חיים וסיוע. אותם הערכים שעמדו לנגד המקימים בשנת 1930 – ניצבים כיום גם בפני בני הנוער בארגון, אשר מכירים את ההיסטוריה שלנו, זו השזורה בהיסטוריה של מדינת ישראל”.

 

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן