מחלקה אחת וארבעה חולים

פרופ' ברהום הורה על פתיחת יחידת קורונה * המאושפזים רובם מחוסנים:  ממעיליא, נהריה וג'דידה-מכר


 

ביחידת הקורונה שבמרכז הרפואי לגליל בנהריה, שנפתחה אמש (ראשון 11/7/21), מאושפזים ארבעה חולים: גבר בן 81 במצב קשה, תושב נהריה (סובל ממחלות רקע שונות); בת 80 מהכפר מעיליא, במצב בינוני; בת 76 מנהריה במצב קל; ובת 41 מג’דיידה-מכר, במצב בינוני. כל הארבעה מחוסנים פרט לאחת המוגדרת מחלימת קורונה.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-07-11-at-18.18.19-scaled מחלקה אחת וארבעה חולים
מוכנים לפתיחת היחידה צילום: דוברות המרכז הרפואי לגליל

 

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, נפתח מחדש חדר מיון נשימתי (רספירטורי) באולם ייעודי במלר”ד (מחלקה לרפואה דחופה). מדובר ב”מסלול” מיוחד עבור מטופלים עם תסמינים נשימתיים שעלולים להיחשד כחולי קורונה, מהם נלקחים מטושים. עם קבלת התוצאות המהירות יוחלט לגבי המשך טיפול ואשפוז. הצוות המטפל מקפיד על התמגנות עפ”י הנחיות משרד הבריאות והיחידה למניעת זיהומים.

 



 

 

מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום: “אני רואה במצב הנוכחי התפרצות נוספת, אך לא בהכרח גל כמו הגלים הקודמים. אנו נערכים לתת מענה הולם לכל תרחיש. חשוב לי מאוד לפנות לציבור לבקש להקפיד על מסכות בחללים סגורים, וגם לא יזיק להקפיד על ריחוק סביבתי, לפחות שני מטר האחד מהשני. אני חושש מאווירה של ‘סוף קורונה’ וכל אחד חייב להקפיד על משמעת. אמרתי בעבר ואני אומר שוב שהקורונה תהיה איתנו לפחות שנתיים. כל עוד העולם כולו לא יתחסן, הקורונה לא תיעלם”.

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-07-12-at-15.01.42-scaled מחלקה אחת וארבעה חולים
פרופ’ מסעד ברהום צילום: תומס סולינסקי

 

לגבי החולים שמאושפזים ביחידת הקורונה במרכז הרפואי שבנהריה, אמר פרופ’ ברהום: “כמעט כולם מחוסנים ולמרות זאת נדבקו. אנחנו עדיין לא יודעים אם מדובר בזן דלתא, שהוא וריינט אלים ומדבק יותר”.

 

 




השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן