לי-את כהן, מנכ”לית האשכול

תושבת מצפה הילה, בעלת תארים בהצטיינות – מונתה למנכ"לית אשכול גליל מערבי


 

לי-את כהן, תושבת מצפה הילה, בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגונית ושיווק (שני התארים מהאוניברסיטה העברית ובהצטיינות!), תחל היום (שני, 22/2/21) את תפקידה כמנכ”לית אשכול רשויות גליל מערבי.

בהצלחה!

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-02-22-at-11.49.05-scaled לי-את כהן, מנכ"לית האשכול
לי-את כהן, מנכ”לית אשכול גליל מערבי. צילום: תומס סולינסקי

 

 

כהן מחליפה את המנכ”לית היוצאת, ח”כ יעל רון בן משה (רק לאחרונה נכנסה לכנסת ה-23), שפנתה לפוליטיקה הארצית ומועמדת מפלגת כחול לבן במקום השמיני לקראת הבחירות לכנסת ה-24.

כהן, נשואה + 4, בוגרת תכנית המנהיגות של קרן מנדל, ניהלה את המרכז הקהילתי במועצה אזורית מעלה יוסף וכיהנה כמנכ”ל משותף בחברת עינב טכנולוגיות. כהן היא עובדת ציבור ותיקה ומסורה ואזור הגליל המערבי מוכר לה היטב.

 

 



 

“אני מאמינה ששותפות המבוססת על חזון משותף, על הערכה, על ערבות הדדית ועל אמון היא קרקע פורייה ליצירת שיתופי פעולה חזקים ומשמעותיים” אמרה כהן עם כניסתה לתפקיד. “אני בוטחת בפאזל הרב תרבותי, בו כל אדם וקבוצה מביאים לידי ביטוי את האמונות והרצונות שלהם, ובסנכרון העדין ביניהם שיוצר שלם הגדול מסך חלקיו. אני יודעת שאהבה היא הכוח המניע שמאפשר לנו לעשות למען האחר, ולדעת בוודאות שזו הדרך היחידה שתחזק ותקדם את האזור כולו. אני מאמינה ביתרון לגודל, בכוח של הקבוצה על פני היחיד וביכולת של האדם לעשות ולקדם את השלם. ערבות הדדית, כבוד לאחר, יצירתיות, עבודת צוות, למידה מתמשכת, פתיחות ושיח בגובה העיניים יחד עם אמונה בדרך, מיקסום יכולות ושאיפה למצוינות הם הערכים שמובילים אותי במהלך חיי האישיים והמקצועיים. אני אוהבת את הגליל המערבי!”

 

 

כפרניק WhatsApp-Image-2021-02-22-at-10.46.4300000 לי-את כהן, מנכ"לית האשכול
לי-את כהן: מאמינה בשותפות ובחזון

 




תגובה אחת

  1. אריאלה הגב

    מקורבת לסיון ותשמור על האינטרסים של הכפר כיישוב קו עימות צמוד גדר

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן