כבוד לסגן פ!

טייס מסוקים חדש ממעלה יוסף * אלוף באגרוף תאילנדי, יש לו אח ואחות, אמו מנהלת סניף בנק ואביו גמלאי בשרות הביטחון


 

גם סגן פ’, בן 21, מהמועצה האזורית מעלה יוסף מסיים את קורס טיס 185: כטייס מסוקים.

לפ’ אח ואחות, אמו (52) מנהלת סניף בנק ואביו (53) גמלאי בשרות הביטחון.

 

כפרניק SP-scaled כבוד לסגן פ!
סגן פ’ ממעלה יוסף, טייס מסוקים

 

פ’ הרחיב בבית ספר תיכון את מגמת מדעי המחשב ובזמנו הפנוי אוהב להתאמן באגרוף תאילנדי ואף הגיע להישגים מרשימים בתחום. במהלך הקורס עשה תואר בניהול מערכות מידע.

סגן פ’ לא תמיד חלם להיות צוות אוויר: “קיבלתי את המיון לקורס והחלטתי שאני רוצה לעשות שירות צבאי משמעותי בדרך הכי טובה שאני יכול ובחרתי להתגייס לקורס טיס”.

למפגש מח”א עם משפיעים עתיד להביא סגן פ’ את המאמן שלו מהאגרוף: “למדתי ממנו המון על החיים, על איך להתמודד עם קשיים ועם סיטואציות בהן ישנה אי וודאות. כל מה שהוא לימד אותי עזר לי מאוד בדרך לסיים את הקורס”.

סגן פ’ מסכם את הקורס: “המון חוויות שונות הנוגעות בכל התחומים מתואר לטיסות למסעות ועד לערבי מסורת וגיבוש”.

 

טקס סיום קורס טיס מספר 185 יערך הערב (רביעי, 28 בדצמבר 2022) בבסיס חיל-האוויר בחצרים, בו יוענקו כנפי טיסה לבוגרים.

הטקס יתקיים במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש הממשלה יאיר לפיד, שר הביטחון בני גנץ, הרמטכ”ל רב-אלוף אביב כוכבי, מפקד חיל האוויר אלוף תומר בר, משפחות הבוגרים ואורחי הכבוד של מפקד חיל האוויר, מפקדי עבר של בסיסי עובדה ורמון, מפקדי בסיסי איתם ועציון, ראשי ערים ומועצות רשויות נגב וערבה וראשי רשויות ומועצות בדואיות.

את קורס הטיס יסיימו השנה 41 חניכים וחניכות, אשר יעמדו על רחבת המסדרים במעמד קבלת כנפי הטיסה. הבוגרים יסיימו את קורס הטיס לאחר הכשרה מקצועית בת שלוש שנים בבית הספר לטיסה.

 

(הודעת דובר צה”ל)

 


4 תגובות

  1. משה הגב

    פשוט אלוף !! גאווה למועצה ולמדינה.

  2. דלית הגב

    סגן פ׳- מגיל צעיר בלט באיכויות המדהימות שלו! נער ערכי, חדור מטרה, יסודי, לא מוותר לעצמו ומצטיין בכל תחום בו נוגע. אין ספק-מלח הארץ!

  3. קובי הגב

    גם אני לא הייתי טייס בחיל האוויר. גם לי קראו לשבועיים מבדקים די מתישים לקורס טייס שבסיומם קבעו שאינני כשיר לטייס. אז חזרתי לבקו”ם וגויסתי לחיל הנדסה. מילואים עשיתי ביחידה לסילוק פצצות. בזמני הפנוי תרגלתי יוגה ומדיטציה. בשנת 2001 סיימתי קורס מדריכי יוגה בבית ספר למאמנים במכון ווינגייט והוענקה לי תעודת מדריך בכיר. ולפני שפרשתי לגמלאות הייתי יועץ עצמאי בתחום ניהול איכות. ולא נשיא המדינה, ולא ראש הממשלה וגם ולא רמי דרג אחרים לא התעניינו בי ובעוד כאלה כמוני, שגם לא זכו לכתבה בעיתון / מקומון כלשהו .
    אז מה העניין כאן אדוני העורך הראשי? אולי הצנזורה חתכו לך את ה- Bottom Line.
    אה סליחה לא אמרתי, קוראים לי י’.

    וסגן פ’, הכתוב לא קשור אליך. שיהיה לך בהצלחה. גם אני סימנתי “טייס קרבי” לשאלה מה אתה רוצה להיות. ובאיזה Cockpit שלא תשב תחשוב שאתה הבאת לנו את הניצחון.

  4. ליאת הגב

    מעלה יוסף על המפה! כבוד גדול!
    תודה לך סגן פ׳, שמור עלינו ועל עצמך, עלה והצלח!

השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן