יום המעבדות ופרופ’ צעיר במרכז הרפואי לגליל

ד"ר מונה שחאדה מנהלת אגף המעבדות: 70 אחוז מההחלטות הרפואיות מסתמכות על בדיקות המעבדה *   בגיל 35 קיבל ד"ר חלף כרידין תואר פרופסור חבר קליני


 

עובדות ועובדי אגף המעבדות במרכז הרפואי לגליל בנהריה, בהובלתה של ד”ר מונה שחאדה, פתחו את יום המעבדות הבינלאומי (רביעי, 3/5/23) בארוחת בוקר מפנקת בחדר האוכל של המרכז הרפואי, מעשה ידי מערך מזון.

 

כפרניק 1108979799-scaled יום המעבדות ופרופ' צעיר במרכז הרפואי לגליל
עובדי המעבדות בבית חולים נהריה

 

 

כפרניק 11123234348565-scaled יום המעבדות ופרופ' צעיר במרכז הרפואי לגליל

 

ד”ר צבי שלג וד”ר חיתאם חוסיין, סגניו של מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום, בירכו את עובדי האגף ושיבחו אותם על עבודת הקודש שהם עושים בכל ימות השנה.

מנהלת האגף, ד”ר מונה שחאדה: “המטרה שלנו היא להוביל את העשייה המעבדתית הרפואית ולעמוד בקדמה הטכנולוגית, תוך מתן השירות המיטבי לעובדינו ולמטופלינו.

“כ-70 אחוז מההחלטות הרפואיות מסתמכות על תוצאות של בדיקות מעבדה”.

 

כפרניק 11486679-scaled יום המעבדות ופרופ' צעיר במרכז הרפואי לגליל
מנהלת המעבדות במרכז הרפואי לגליל, ד”ר מונה שחאדה

 

כפרניק 112212257656-scaled יום המעבדות ופרופ' צעיר במרכז הרפואי לגליל
מברכים את עובדי המעבדות: ד”ר צבי שלג וד”ר חיתאם חוסיין, סגניו של מנהל המרכז הרפואי לגליל

 

באגף המעבדות של המרכז הרפואי לגליל מועסקים 90 עובדים. המעבדות כוללות: מעבדה ביוכימית ואנדוקרינולוגית; מעבדה בקטריולוגית, אמונולוגית וסרולוגית; מעבדה המטולוגית ובנק הדם; מכון פתולוגי; מעבדה להפריה חוץ גופית ומעבדה גנטית.

 

**



 

ד”ר חלף כרידין, מנהל יחידת העור של המרכז הרפואי לגליל בנהריה ומרכז תחום רפואת העור בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן ע”ש עזריאלי בגליל, התבשר השבוע על קבלת מינוי אקדמי של פרופסור חבר קליני – והוא אחד הרופאים-הפרופסורים הצעירים ביותר במדינת ישראל (בן 35).

 

כפרניק IMG-20230404-WA00461-scaled יום המעבדות ופרופ' צעיר במרכז הרפואי לגליל
פרופסור חלף כרידין מטמרה, מנהל מחלקת העור בבית חולים נהריה

 

פרופ’ כרידין, תושב הכפר טמרה, למד בפקולטה לרפואה של הטכניון, ובנוסף סיים תואר שלישי באפדימיולוגיה קלינית מאוניברסיטת חיפה. עם תום התמחותו ברפואת העור השלים השתלמות עמיתים (Fellowship) באוניברסיטת ליבק שבגרמניה במשך שנה וחצי, שם חקר מנגנונים אימונולוגיים הקשורים בהתפתחות מחלות אוטו-אימוניות של העור וריריות הפה.

פרופ’ כרידין, העוסק במקביל במחקר קליני ובסיסי במכון המחקר שבמרכז הרפואי לגליל, בניהולו של פרופ’ חיים פוטרמן, שותף עד עתה בכתיבתם של 190 מאמרים בכתבי עת מדעיים. כמו כן, הוא משמש חבר מערכת בשני כתבי עת באירופה ובצפון אמריקה.

פרופ’ כרידין: “המינוי האקדמי הוא פרי עבודה קשה וארוכה ביותר, שלא היתה מתאפשרת ללא תמיכתם של אנשים רבים ויקרים. אני מבקש להודות להוריי האני וכולתום, ולאשתי ויסאל וילדיי”.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום: “מינוי אקדמי זה מהווה תוצאה לפועלו של פרופ’ כרידין במשך שנים. אני רואה בו השראה הן עבור המרכז הרפואי לגליל, והן עבור הפקולטה לרפואה, ומאחל לפרופ’ כרידין המשך הצלחה בתחום הרפואה הקלינית, המחקר והאקדמיה”.

 

צילומים: רוני אלברט, המרכז הרפואי לגליל

 




השארת תגובה

Array
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן